[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 5 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

farahtjuh

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 5 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:17

Idd, was eigenlijk de bedoeling om daar te blijven ;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 15:30

Ik ben vandaag vrij. Mag oudjaarsdag en nieuwsjaarsdag van 7 tot half 4 werken
Hebben net papieren van het erasmus MC binnen gekregen, dat ik en mijn zus erfelijkheidsonderzoek mogen laten doen.... Mijn moeder heeft sinds 5 a 6 jaar DCM (dilaterende cardiomyopathie. Mn moeder heeft dit in erge mate en haar moeder is op 45 jarige leeftijd overleden aan een hartziekten. Mijn moeder heeft er veel voor in het ZH gelegen maar is nu stabiel, wel 100% afgekeurd en heel veel medicatie en een ICD kastje. Goed over nadenken of ik het wel wil... Wil je het wel weten als je zoiets heb op deze leeftijd... \En de onderzoeken houden me tegen...

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 15:34

Jesus ik had echt rare dromen vanacht
ik heb mijn overleden pony haar hoeven uitgekrabt en haar in haar stal bekeken :)

Ik zag wietse weer samen met jade in de wei staan op de plek waar jade nu staat %)

En ik droomde dat ik zelf wormen had die zelf uit mn rug kwamen :x :x :x :x :x :x :x OMG
Ik ging er zelfs mee naar de dokter en die ging ze toen even allemaal met een tang verwijderen :))

Volgesmij word ik gek 8)7

Ze zeggen dat dromen betekenissen hebben maar al zou je me dood slaan zou ik nog niet weten dat dit allemaal moet betekenen!

Willen jullie een poging wagen := ?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 15:36

Wahahahah Daan oh goshh.

Nog een fototje van peeps der zadeltje
Afbeelding

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 15:38

Marlis schreef:
Hebben net papieren van het erasmus MC binnen gekregen, dat ik en mijn zus erfelijkheidsonderzoek mogen laten doen.... Mijn moeder heeft sinds 5 a 6 jaar DCM (dilaterende cardiomyopathie. Mn moeder heeft dit in erge mate en haar moeder is op 45 jarige leeftijd overleden aan een hartziekten. Mijn moeder heeft er veel voor in het ZH gelegen maar is nu stabiel, wel 100% afgekeurd en heel veel medicatie en een ICD kastje. Goed over nadenken of ik het wel wil... Wil je het wel weten als je zoiets heb op deze leeftijd... \En de onderzoeken houden me tegen...

Nou ik weet niet meschien is het wel handig om te weten ivm je meschien met speciale behandeling of medicijnen zo lang en zo gezond mogelijk kan leven.... Ik zou het denk ik wel laten testen .. Maarja je moet je hart volgen he zo onbezorgt leven zonder het te weten is ook wel lekker :j

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 15:44

shilady schreef:
Marlis schreef:

Nou ik weet niet meschien is het wel handig om te weten ivm je meschien met speciale behandeling of medicijnen zo lang en zo gezond mogelijk kan leven.... Ik zou het denk ik wel laten testen .. Maarja je moet je hart volgen he zo onbezorgt leven zonder het te weten is ook wel lekker :j

Naja ik heb nu nergens last van en het is een ziekten die (nog) niet te genezen is. Enkelt medicatie voor de klachten of een apcemaker of ICD kunnen z einplanteren.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 16:58

Die poezel wat een schatje! Kan daar niet tegen he := Te lief.
Fijne kerst dagen gehad iedereen?
Hier was het nogal saai, maaarrr, ik heb startnummers aangevraagd! Dus in 2012 ga ik lekker starten op de WRAN shows :)) Haflinger even promoten he +:)+

Ook even mijn profiel geupdate . Hoe gaan jullie het aanpakken met oudejaarsavond? Ik denk dat fopsonso wel relaxed is maar zn buurvrouw (arabier ) -O-

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:21

dream heeft net 3 spuiten gekregen, aangezien ze nog steeds ligt in der stalletje en der eten niet op eet.
ga zo weer naar stal toe, ze heeft al extra dekens om, ze lang enorm te zweten en der tempratuur was ook niet zoals het hoorde, als het zo blijft komt vanavond toch weer de DA.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:29

Ach jeetje dar klinkt echt niet goed
ga maar zo veel mogelijk naar der toe en blijf zo lang mogelijk bij der want je weet mooit nooit hoe het ineens af kan lopen...

sterkte

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:33

jeetje gaat niet goed. Arme dream. Ik heb net heerlijk 45min gereden. Peeps was super braaf. Top pony

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:41

mandylfmarca schreef:
even gauw een berichtje.
ben hier al erg lang niet meer geweest.
vandaag bij dream geweest en ze stond niet buiten in de paddock wat erg raar is.

ze stond binnen in de stal was gedaan door de eigenaar.
net is de veearts erbij geweest met spoed en we weten niet wat er is gebeurd.
dream heeft denken we zelf een trap gehad tegen der oog.

ze heeft nu een diepe beschadiging in der rechteroog, waar ook allemaal bloed en pus uitkomt.
de dierenarts komt over 5 dagen weer. ondertussen moeten we zalfen druppelen en antibiotica erin blijven pompen.
als ze over 2 dagen der oog nog niet open houdt kunnen we er voor 100% zeker van zijn dat ze blind is aan dat oog.

op dit moment geeft de veearts 50% dat ze ooit nog kan zien met dat oog! echt dit is zo ontzettend poedersuiker me kleine meisje!

ik hou jullie op de hooogte!

sterkte

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:51

Ik zou persoonlijk paard inladen en direct naar de kliniek gaan. 24 uur per dag professionele hulp

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:55

Marlis schreef:
Ik zou persoonlijk paard inladen en direct naar de kliniek gaan. 24 uur per dag professionele hulp
ja het liefst zou ik dat nu ook doen! maar dream gaat de trailer niet in, wat we ook proberen, op dit moment houden we continue doormiddel van een camera een oogje in het zijl, ik ga zo naar stal en blijf daar.

xelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:14

Mandylfmarca: Jeetje zeg, arme Dream.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 01:31

Das echt een moeilijk probleem als het paard heel ziek is ..

Ben blij dat mijn mannen daar geen problemen van gemaakt in de trailer stappen jade loopt er zo in in zn eentje .. Toen pris wietse ophaalde had hij even dat hij twijffelde maar hij ging er toch wel vrij snel in dus ook een brave poon :j

Spannende situatie mandy..

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 01:37

mandylfmarca schreef:
dream heeft net 3 spuiten gekregen, aangezien ze nog steeds ligt in der stalletje en der eten niet op eet.
ga zo weer naar stal toe, ze heeft al extra dekens om, ze lang enorm te zweten en der tempratuur was ook niet zoals het hoorde, als het zo blijft komt vanavond toch weer de DA.

Jeetje sterkte meid.. :(:) Heftig..

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 01:47

sterkte met dream zeg! :(:)

toppie dat het rijden goed ging met peeps!

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:06

Nou meiden, peeps is weer helemaal peeps!
Super braaf!
Was vandaag druk in de bak en werd in omgeving veel vuurwerk afgestoken, dus ik twijfelde.
toch maar opgezadeld en gaan rijden, nou ze was echt super braaf, reageerde nergens op.
liep stukken netjes nageefelijk.
alleen een keer tilde ze der voeten niet goed op en struikelde, even gestapt en verder egreden.
na het rijden rv gekoeld, onder de kogel was het wat warm.
Nu staat mn meisje weer heerlijk buiten.
Ben wel lekker nat geregend dus nu ef hondjes uitlaten en dan lekker ef in bad.
Ben echt super trots op der *\o/*

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:20

toppie dat het goed ging met rijden.
ik zit nog effe te twijfelen wat ik zou doen dus denk toch maar effe naar de overkant ga naar mijn meisjes
lekker effe farah hobbelen en dan morgen wel weer kijken misschien een dagje vrij
weet nog niet.
fitany en liane staan in hun nieuwe stal vind het zo banketstaaf dat ze zo nat regent en liane is super stressig en neemt denk ik fitany mee in haar angst, maar zo gaat het prima

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:55

veel plezier:) hopelijk blijven jianne en fitany rustig. Jullie vanaaf nog wat leuks doe?

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 15:21

wij niet echt, papa gaat om 12 naar farah en fanny bij de overburen en ikke naar liane en fitany hier beetje vuurwerk kijken op stal haha ;) en jullie

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 15:36

blije gwn thuis. Vriend komt ook. Buiten beetje vuurwerk kijken mischien nog weg. Ik weet het niet haha

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:39

zo denkt lely van het vuurwerk als ze buiten staat.. ze vond het maar niks op het begin.. daarna was het gelukkig over.. alleen was ze lekker wild. Heb er binnen gezet en ging vegen toen kwam ze allemaal omhoog bokken in haar stalletje!
Heb ze extra hooi gegeven en dik opgestrooid en lekker wat broodjes gegeven en ze allebei een dikke kus gegeven! :)

iedereen een fijne jaarwisseling!
Afbeelding

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:02

haha gekke lely.

voor kyr helaas nog geen plekje gevonden

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 20:52

Haha gekke lely wel stoer zo

iedereen alvast de beste wensen ;) en op naar een haflinger vol 2012

nog geen plekje voor kyr vervelend hoop dat je die snel vind