Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marlis schreef:Ik ben vandaag vrij. Mag oudjaarsdag en nieuwsjaarsdag van 7 tot half 4 werken
Hebben net papieren van het erasmus MC binnen gekregen, dat ik en mijn zus erfelijkheidsonderzoek mogen laten doen.... Mijn moeder heeft sinds 5 a 6 jaar DCM (dilaterende cardiomyopathie. Mn moeder heeft dit in erge mate en haar moeder is op 45 jarige leeftijd overleden aan een hartziekten. Mijn moeder heeft er veel voor in het ZH gelegen maar is nu stabiel, wel 100% afgekeurd en heel veel medicatie en een ICD kastje. Goed over nadenken of ik het wel wil... Wil je het wel weten als je zoiets heb op deze leeftijd... \En de onderzoeken houden me tegen...
shilady schreef:Marlis schreef:Ik ben vandaag vrij. Mag oudjaarsdag en nieuwsjaarsdag van 7 tot half 4 werken
Hebben net papieren van het erasmus MC binnen gekregen, dat ik en mijn zus erfelijkheidsonderzoek mogen laten doen.... Mijn moeder heeft sinds 5 a 6 jaar DCM (dilaterende cardiomyopathie. Mn moeder heeft dit in erge mate en haar moeder is op 45 jarige leeftijd overleden aan een hartziekten. Mijn moeder heeft er veel voor in het ZH gelegen maar is nu stabiel, wel 100% afgekeurd en heel veel medicatie en een ICD kastje. Goed over nadenken of ik het wel wil... Wil je het wel weten als je zoiets heb op deze leeftijd... \En de onderzoeken houden me tegen...
Nou ik weet niet meschien is het wel handig om te weten ivm je meschien met speciale behandeling of medicijnen zo lang en zo gezond mogelijk kan leven.... Ik zou het denk ik wel laten testen .. Maarja je moet je hart volgen he zo onbezorgt leven zonder het te weten is ook wel lekker
mandylfmarca schreef:even gauw een berichtje.
ben hier al erg lang niet meer geweest.
vandaag bij dream geweest en ze stond niet buiten in de paddock wat erg raar is.
ze stond binnen in de stal was gedaan door de eigenaar.
net is de veearts erbij geweest met spoed en we weten niet wat er is gebeurd.
dream heeft denken we zelf een trap gehad tegen der oog.
ze heeft nu een diepe beschadiging in der rechteroog, waar ook allemaal bloed en pus uitkomt.
de dierenarts komt over 5 dagen weer. ondertussen moeten we zalfen druppelen en antibiotica erin blijven pompen.
als ze over 2 dagen der oog nog niet open houdt kunnen we er voor 100% zeker van zijn dat ze blind is aan dat oog.
op dit moment geeft de veearts 50% dat ze ooit nog kan zien met dat oog! echt dit is zo ontzettend poedersuiker me kleine meisje!
ik hou jullie op de hooogte!
Marlis schreef:ja het liefst zou ik dat nu ook doen! maar dream gaat de trailer niet in, wat we ook proberen, op dit moment houden we continue doormiddel van een camera een oogje in het zijl, ik ga zo naar stal en blijf daar.Ik zou persoonlijk paard inladen en direct naar de kliniek gaan. 24 uur per dag professionele hulp
mandylfmarca schreef:dream heeft net 3 spuiten gekregen, aangezien ze nog steeds ligt in der stalletje en der eten niet op eet.
ga zo weer naar stal toe, ze heeft al extra dekens om, ze lang enorm te zweten en der tempratuur was ook niet zoals het hoorde, als het zo blijft komt vanavond toch weer de DA.