zo trof ik gister indy aan, lief he! leuke foto's van de melkerij, had ze nog niet gezien. jammer dat ik niet mee was, jullie hebben het wel echt getroffen met het weer hoor.
ja peelie hier kan ik er ook niet op wou toch zo eurostar bestellen van 40 euro maar die stonden er voor 6 uur al niet meer op helaas
plientjedres
Geplaatst: 24-08-09 18:35
ik dacht al dat het over een kiefer zadel ging voor 85 euro, tja nog steeds blond jammer dat hij er niet meer was maar met de uitverkoop gaat het hard daar hoor. en soms vraag ik mij wel eens af of dit soort akties niet gewoon lokkertjes zijn en dus eigenlijk helemaal niet in de winkel liggen. dit is trouwens niet alleen bij ooteman hoor
wat zou het voor zin hebben om zo iets op de site te zetten en het niet in huis te hebben. Als het er niet is kan je het ook niet bestellen, dus het is er of het is er niet...
na die eurostar multi stipe stond er vanmiddag nog wel op en 5 uur waren ze er af alleen de bruine was er nog dus zullen wel hard gegaan zijn in de winkel
er komen ook heel veel mensen hier uit de buurt naar die winkel toe met zulke acties. en die nemen altijd wel wat anders mee dan. ik weet ook niet of het zo is maar anders is het wel onweis snel uitverkocht. of ze krijgen er maar 3 binnen ofzo.
Zo gaaf ik heb 3 foto's gekregen van Ww en ben er erg blij mee. Hij is tussen zijn jonge jaren en sinds die bij ons in bezit is niet veranderd eigenlijk
Anky schuift denk ik lang niet zo er bij een haf...
pk schuift ook niet bij Mara. Zolang je hem maar echt goed in de kamer trekt en hem ver genoeg naar voren legt. dan schuift hij vanzelf naar achtere in de goede positie.