Dat zou droog zijn.

Nou DAAAG iedereeen, al is het eigenlijk niemand en ben ik vét hard ToosVriendloos aan het spelen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Haha id.
Maar ze kunnen nog zakken met de prijs he,zei ze iig
JoDy1991 schreef:ja ik ben weer bij!
Roma_4ever schreef:knabbelgirl schreef:
o dat vind ik nou echt iets voor jou, past precies
ja een artikel over piaffe en passage
_karin_ schreef:knabbelgirl schreef:ik heb op deze account geen OW, alleen onofficieel door dat gezeik met dorien en kyrene toen
op mijn vorige had ik een OW een een ban van een maandna die maand wist ik mijn WW niet meer
Emma!!![]()
_karin_ schreef:lotteluvah schreef:
Ik wel en gelukkig maar want ik wil graag uniek blijven
Ik hoef niet dezelfde spullen als iedereen.
Ik ken wel meerdere met anky maar niet bij ons op stal.
Omg me moeder belt net
Ze is bij lot om haar te voeren belt ze op ja wat moet ze ook al weer?
Bij ons op stal zijn ze ook niet zo erg als ik over het algemeen. Maar omdat ik maar 2 ankypads heb valt het niet om dat ik een materialistische obsessie heb.Jouw moeder is echt geniaal! Rijd ze zelf nou ook paard dan, ik las wat over een fjord?
_karin_ schreef:Ik ook! Grotendeels dan, ik weet niet goed meer waar ik moest beginnen.Ga nog even terugspitten zo.
Leuk moon dat je misschien een lesgeefster hebt voor in het voorjaar!![]()
Nee Babs, wij gaan niet naar Tolbert. Vriendjudith is die dag jarig, en ik heb de avond ervoor een concert in de Heineken Music Hall.
Die stang! Allejeem! Volgens mij reed zij ook in Ermelo of niet Viet? Toen heb ik niet echt op hara gelet, maar ik herken haar.
Monica_86 schreef:Nou ik ben dus helemaal blij
Waarom?? Ik was net op de manege, daar hebben de nieuwe instructie al een paar weken.. en die is heel goed, streng maar rechtvaardig en ook echt een vrouw die ECHT wil helpen en niet alleen komt voor de gezelligheid (zoals de vorige).
Kwam ik met haar aan de praat, hele verhaal gedaan over Amber. Dat Amber van die kuren heeft en ik daar soms best wel behoorlijke angst voor heb. Zegt zij dus jullie hebben gewoon hulp nodig!! dus ik zo jah! Nou zegt ze, als het weer verbeterd (dus int voorjaar) kom ik je helpen! Ik kom je eerst kijken om te zien wat er misgaat enzo en dan geef ik je aanwijzigen. Als het klikt tussen ons dan wil ik je wel helpen. Ik precies uitleggen wat ie dus elke keer doet, zij zo "ik begrijp het ook wel, jullie hebben heel wat meegemaakt (operatie koliek etc) en daardoor ben jij veelste lief voor hem geworden en nu durf je gewoon niet meer en hij heeft dat door" PRECIES![]()
DUS NU KOMT ZIJ MIJ HELPEN!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo'n zin in![]()
![]()
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:Ik had babs gister nog een smsje gestuurd. Hee babs, plan je nog even een datum voor het ponykamp?
en dat willen jullie zonder de Emma gaan doen?
lotteluvah schreef:Zo ik ben weer bij.
mieske schreef:lotteluvah schreef:Zo ik ben weer bij.
Ik moet nog een paar bladzijdes, maar dat doe ik straks..
Moet nog even Max uitlaten en Amy eten geven
speedy_cindy schreef:Heeej, mag ik ook met jullie komen meepraten?
Heb 2 haflingers een 4 jarige en 8 maandige.
lotteluvah schreef:Jij hebt het ook maar druk met dat kind van je
mieske schreef:speedy_cindy schreef:Heeej, mag ik ook met jullie komen meepraten?
Heb 2 haflingers een 4 jarige en 8 maandige., maar dan moet je wel even de begin pagina lezen en je even voorstellen
En regel is dat je altijd bij moet lezen
speedy_cindy schreef:Heb de begin pagina al gelezen en ook al een beetje door de bladzijden heen enzo. Dan ga ik me maar is even voorstellen
lotteluvah schreef:Goh Maris in een goede bui?
mieske schreef:lotteluvah schreef:Goh Maris in een goede bui?
Het komt nog wel...![]()
Heb soms wel eens mijn lieve momenten![]()
Met nadruk op soms
Ben even hond uitlaten en Amy eten geven..
Tosso