lotteluvah schreef:Ja best wel![]()
Ik ga een heel boos telefoon gesprek voeren. Ik ben niet van plan om te betalen. Elke keer is er wat met die vulling.
hmm ja... maar hun kunnen er toch niks aan doen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lotteluvah schreef:Ja best wel![]()
Ik ga een heel boos telefoon gesprek voeren. Ik ben niet van plan om te betalen. Elke keer is er wat met die vulling.

even op het werk bijlezen
bacciej schreef:Yes heb nu lekker weekend heb morgen en maandag vrij gekregenLekker paardjeshobbelen van het weekend. Eindelijk weer naar me lieverdjes toe die wonen helemaal in drenthe dus zie ze niet elke dag wat ik erg jammer vind maar gelukkig zie ik ze morgen en kan ik lekker weer op ze rijden
en ook ga ik voor mijn ruiterbewijs op. Hoop dat ik wel slaagt.
Monica_86 schreef:ik ga btw naar de Zuidelaardermarkt!!!
en ook naar Monty Roberts eind oktober
dlientjuh schreef:doei doei!
hoelaat uit?

Monica_86 schreef:
Ook maar 115 euro![]()

Monica_86 schreef:Lous schreef:Ja paardrijwinterjassen he. Zij ze helemaal van de pot afgerukt!!!daarom ga ik dus altijd in de uitverkoop

Monica_86 schreef:kreeg in me toppic over amber's zandeten een tip om een voerzak te gebruiken.... check

kekaro schreef:goeiemorgennn !
ik probeer evenbij te lezen, paps was gister jarig dus ben nie hier geweest en het weekend gaan we het vieren (hij is 60 geworden) dus dan ben ik er ook niet..