[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 12:14

RomySmink

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 15:16

lief filmpje juliette!

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 15:40

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Notaris de papa van Norwin staat te koop, alweer!! Ik zou hem zo graag een huisje willen bieden waar hij oud kan worden en niet meer verkocht hoeft te worden.. Dat zou prima gaan bij Norwin, maar heb geen centjes om er twee te onderhouden. Wie helpt mij een goed huis vinden voor hem want heb hem nu vaak genoeg verkocht zien worden..

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:41

Wauw prachtbeestje,
heb en hou de eerst komende tijd 1 hafje, en dan zou ik toch voor een jonger paardje gaan, dus voor mij geen optie....

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:57

Nog gefeliciteerd met Wes Tamara!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Vrijspringen lijkt me ook leuk Romy :j Lola houdt alleen niet zo van springen..
Haha ik ben nog nooit echt in slaap gevallen, wel een paar keer bijna :P Kwam de staleigenaresse na 2 uur maar even kijken waar ik was, oeps :+

Aah wat een leuke selfie Romy :D

Haha Marieke, leuk filmpje!

Leuke selfie Mignonne!!

Heerlijk zeg Tamara! Lekker dat de paarden het land weer op mochten!

Juliette, goede bloep!
Als ik ga grondwerken doe ik verschillende dingen. Meestal wijken voor druk, 'longeren' op lichaamstaal, volgen en soms lange lijnen :)

Leuke foto's ook! De rechtergalop komt vast goed, gewoon lekker gaan oefenen :) Wat leuk dat hij je volgde! Snap wel dat je ontroerd was hoor :))

Leuk filmpje Juliette! Die bok aan het begin :oo Dat je bleef zitten joh!

Mooi paard is de paps van Norwin! Zonde dat 'ie zo vaak verkocht wordt zeg..
Helaas heb ik op het moment geen tijd en geld voor een paardje erbij, en als ik er 1 zou zoeken zou het voor mij sowieso een quarter/ paint worden..
Maar ik zal eens om me heen vragen of er nog iemand op zoek is!

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 18:52

Even berichtje hou denken jullie hierover ik wil diegene graag bellen en kijken of ik m over kan nemen en dan donaties zoeken zodat hij bij ons met pensioen kan dat mensen bijv 5 euro per maand doneren of minder en dat hij dan niet meer weg hoeft. Vind m zo sneu :(

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:12

Ik denk niet dat dat gaat werken, aangezien je dan eigenlijk 5 euro betaalt om iemand anders zijn paard te kunnen onderhouden....

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:34

Mooie bijleespost Juliëtte! Wat fijn om te horen dat het steeds beter gaat :) Leuk filmpje ook! Je blijft goed op hem zitten als hij bokt :j

Wat jammer dat Notaris (alweer) te koop staat. Ik snap wel dat je hem een goed, blijvend thuis wilt bieden Romy. Vind het idee van de donaties ook niet verkeerd gedacht. Alleen denk ik dat het heel moeilijk wordt om dat ook daadwerkelijk te realiseren. Naast de stalling komen er zoveel andere kosten bij kijken dat het lastig wordt om dat puur van donaties te doen. Of je moet je ouders heel lief aankijken :P Vind het overigens wel heel nobel dat je überhaupt iets voor hem wil betekenen :j

Nog twee foto's van toen straks. Wes vond zijn hoefolie niet zo lekker ruiken denk ik :+
Afbeelding

Afbeelding

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:38

mignonne2403 schreef:
Ik denk niet dat dat gaat werken, aangezien je dan eigenlijk 5 euro betaalt om iemand anders zijn paard te kunnen onderhouden....

ben ik ook een beetje bang voor.. Deed een tijd geleden zelf zoiets met mam voor stichting paard in nood. Eigenlijk gewoon paarden die daar achter gelaten worden omdat niemand er iets mee kan of niet meer voor kan zorgen..
Hopelijk kan ik in ieder geval een weg vinden dat hij een goed huis vind zonder nog 10 keer te moeten verhuizen. Heb er een beetje het gevoel bij dat mensen van hem hebben kunnen profiteren toen hij dekhengst was en nu hij wat ouder is aan de kant gezet word.

Westhof schreef:
Wat jammer dat Notaris (alweer) te koop staat. Ik snap wel dat je hem een goed, blijvend thuis wilt bieden Romy. Vind het idee van de donaties ook niet verkeerd gedacht. Alleen denk ik dat het heel moeilijk wordt om dat ook daadwerkelijk te realiseren. Naast de stalling komen er zoveel andere kosten bij kijken dat het lastig wordt om dat puur van donaties te doen. Of je moet je ouders heel lief aankijken :P Vind het overigens wel heel nobel dat je überhaupt iets voor hem wil betekenen :j

Nog twee foto's van toen straks. Wes vond zijn hoefolie niet zo lekker ruiken denk ik :+
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wat een leuke foto's vn wes <3 !!

haha mam kan het er helaas ook niet bij hebben. Ik ga straks even bellen met degene die hem te koop heeft staan om het echte verhaal erachter eens uit te zoeken en kijken of ze qua prijs wil compenseren als ik een goed huis voor hem kan vinden..

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:43

prijs is nog 1000 euro #) Als jullie nog iemand weten die een knappe jongen zoeken dan graag Y;(

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 11:01

Ik zou ook niemand weten... Kan zelf ook niet nog een paard onderhouden.
Zal wel even rondvragen!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 11:23

In de advertentie staat 'bijna gratis', maar ze vragen er nog €1000 voor? 8)7 Overigens krijg ik van die advertentie ook het idee dat ze er snel vanaf moeten. Erg jammer voor het dier. Zag dat er al wel op geboden was. Hopelijk biedt iemand hem nu een blijvend plekje.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 11:27

Volgens mij is het een handelsstal met sportpaarden, dan zal voor hun 1000 wel bijna gratis betekenen.
Al ben ik het met je eens dat dat niet bijna gratis is. :n

Hoop ook dat iemand een blijvend huisje voor hem heeft.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 14:20

Haha grappige wes !! :D

Zo sneu voor Norwin, wrm wordt hij zo vaak verkocht ? :/

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:00

Westhof schreef:
In de advertentie staat 'bijna gratis', maar ze vragen er nog €1000 voor? 8)7 Overigens krijg ik van die advertentie ook het idee dat ze er snel vanaf moeten. Erg jammer voor het dier. Zag dat er al wel op geboden was. Hopelijk biedt iemand hem nu een blijvend plekje.

Precies! Hopelijk vind hij n goed huis..

Mandarijn schreef:
Volgens mij is het een handelsstal met sportpaarden, dan zal voor hun 1000 wel bijna gratis betekenen.
Al ben ik het met je eens dat dat niet bijna gratis is. :n

Hoop ook dat iemand een blijvend huisje voor hem heeft.

Hopelijk.. Bedankt in ieder geval voor t meezoeken!

xLaraaj schreef:
Haha grappige wes !! :D

Zo sneu voor Norwin, wrm wordt hij zo vaak verkocht ? :/

Notaris de papa van norwin. Hij is een dekhengst dus veel van het ene naar het andere dekstation gegaan.

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:12

Ik denk ook het met donaties vrij moeilijk zou worden, Romy.. Ik vind het ook wel ontzettend lief dat je erover nadenkt op welke manier je voor hem iets zou kunnen doen.

€1000 voor een goedgekeurde dekhengst (hij is goedgekeurd toch?) vind ik wel meevallen eerlijk gezegd :)
Hoe oud is hij?

Hopelijk vindt hij snel een goed huisje waar hij lekker de rest van zijn leven kan blijven!

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:51

Hij is toch best al oud, 19 jaar geloof ik. Ik vind het ook sneu voor hem, maar ik denk niet dat er inderdaad iets aan te doen is....

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:08

Dankjewel iedereen voor de reacties! Hopelijk kan ik toch iets betekenen in het vinden van een goed huis.
1000 valt ook mee maar dan nog. Hij is 22 jaar en ook al is hij dekhengst op een gegeven moment houd ook dat op.. Hopelijk kan hij gewoon met pensioen bij een goed huis waar hij nog lekker gereden gaat worden

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:21

22, ja dan is hij niet meer de jongste... Jammer hoor, dat zijn eigenaren hem op die leeftijd nog gaan verkopen... Ik zou het er op die leeftijd niet meer op gokken, stel dat 'ie in de handel terechtkomt... Gok dat die kans met een goedgekeurde dekhengst wel kleiner is dan met een 'normaal' paard, maar dan nog zou het mijn keus niet zijn :n

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:42

Nee precies maar deze man klonk al als een handelaar..

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:44

De eigenaar bedoel je? Lekker dan.. Arm paard. Echt zonde dat hij op zijn leeftijd nog zo vaak verkocht wordt -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:29

Erg sneu voor het paardje zeg... Sommige mensen Grrr
Leuke foto's van wes.. [***] doet dat op Comando hihi

Ik hou het lekker bij 2 pony's vind het druk zat!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:33

Met Spook vanmiddag. :D
Afbeelding

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:28

Mooie spook !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:24

Gaaf hoofdstel!