Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mignonne2403 schreef:Ik denk niet dat dat gaat werken, aangezien je dan eigenlijk 5 euro betaalt om iemand anders zijn paard te kunnen onderhouden....
Westhof schreef:Wat jammer dat Notaris (alweer) te koop staat. Ik snap wel dat je hem een goed, blijvend thuis wilt bieden Romy. Vind het idee van de donaties ook niet verkeerd gedacht. Alleen denk ik dat het heel moeilijk wordt om dat ook daadwerkelijk te realiseren. Naast de stalling komen er zoveel andere kosten bij kijken dat het lastig wordt om dat puur van donaties te doen. Of je moet je ouders heel lief aankijkenVind het overigens wel heel nobel dat je überhaupt iets voor hem wil betekenen
Nog twee foto's van toen straks. Wes vond zijn hoefolie niet zo lekker ruiken denk ik
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Westhof schreef:In de advertentie staat 'bijna gratis', maar ze vragen er nog €1000 voor?Overigens krijg ik van die advertentie ook het idee dat ze er snel vanaf moeten. Erg jammer voor het dier. Zag dat er al wel op geboden was. Hopelijk biedt iemand hem nu een blijvend plekje.
Mandarijn schreef:Volgens mij is het een handelsstal met sportpaarden, dan zal voor hun 1000 wel bijna gratis betekenen.
Al ben ik het met je eens dat dat niet bijna gratis is.
Hoop ook dat iemand een blijvend huisje voor hem heeft.
xLaraaj schreef:Haha grappige wes !!![]()
Zo sneu voor Norwin, wrm wordt hij zo vaak verkocht ? :/