[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:24

Miriam91 schreef:
En weet jij waar die Sterreboshoeve vandaan komt?
De moeders naam weet ik niet meer. Het enige wat ik heb is foto's, de naam en ik weet dat ze bij ons een hengstveulen heeft gehad. Er loopt ook een topic bij Opsporing Verzocht maar ze lijkt wel serieus spoorloos..

Dat was bij de heer Bosh in dalfsen waar ik amarok en belair en notaris wel eens ree ;) maar Jan is niet meer in ons middel sinds afgelopen jaar :'( onze sterrenboshoeve heeft voor zijn kar gelopen.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:25

:D := +:)+ ja en wie gaat er foto's maken zondag :o

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:26

Susyb schreef:
:D := +:)+ ja en wie gaat er foto's maken zondag :o

Jij toch................. :P ?

Madeira_

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:26

Eigenwijze Suzanne. Ik bedoelde, welke haflinger ja :P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:28

Paulusjuh schreef:
Ik heb even stiekem in je profiel gespiekt Madeira en ik moet zeggen dat ik jullie een leuke combi vind! Je hebt Madeira tegenwoordig lekker aan het lopen! Ziet er leuk uit!

Succes met je onderlinge wedstrijd zondag! ;) Uiteraard willen we hier foto's zien!

Dankjewel! :o

Susyb

Biene :) beste peerd van stal :P

joopiexx

Jaaa leukk foto's..

Zaterdag ga k met boy een film maken voor de ckv opdracht van mn zusje, miss kan er ook iemand foto's maken dan post k die hier.. Hij moet ik vol ornaat aantreden ala cowboy stijl dus ik ben benieuwd..
Onze westernpad is alleen een beetje te groot, maarja die ene keer dat we m gebruiken maakt ook nie uit.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:30

leuk :) wij hebben een keer voor een ckv opdracht ruiters ondervraagt op een manege maar die mensen waren zoo arrogant niemand zei wat :(

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:34

Susyb schreef:
leuk :) wij hebben een keer voor een ckv opdracht ruiters ondervraagt op een manege maar die mensen waren zoo arrogant niemand zei wat :(

Dat is ook niet handig.. t lijkt me juist leuk om aan zoiets mee te kunne helpen..
Mn zusje wilde Boy eerst zelf meenemen, maar dat leek me nie zo een goed plan..
7 van die meiden helemaal hotel de botel, en een bolle pony die af en toe denkt dattie tarzan is :+

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:36

Pff saskia heeft helaas geen zin om bij te lezen :')

We hebben zo lang aan de pastoor zijn telefoon gezeurd en gehuild (ik dan toch...) dat hij zomaar eventjes de kerk heeft vrijgemaakt voor ons tussen 11uur en 12.30uur :D Ik helemaal happy :D :D :D Nu kunnen mijn paarden toch op de trouw aanwezig zijn!!! *\o/*

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:40

Chipieke gelukkig dat het uiteindelijk gelukt is, en je de pastoor te pakken hebt kunnen krijgen!
Grote zorg minder!

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:40

chipieke schreef:
Pff saskia heeft helaas geen zin om bij te lezen :')

We hebben zo lang aan de pastoor zijn telefoon gezeurd en gehuild (ik dan toch...) dat hij zomaar eventjes de kerk heeft vrijgemaakt voor ons tussen 11uur en 12.30uur :D Ik helemaal happy :D :D :D Nu kunnen mijn paarden toch op de trouw aanwezig zijn!!! *\o/*

och dat is geweldig nieuws :(:) !!!!!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:49

Super Chipieke!! :D

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:55

ik ben een heel verhaal aan het typen bij paardeninfo :o

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:00

ook foto's hè ;) ben benieuwd :P

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:00

Vie schreef:
chipieke schreef:
@Vie, begon je al te missen :Y)

Al een geluk zie ik af en toe je paarden staan, of ik zou gezworen hebben dat je ergens doodlag tussen de boeken :')

_O-

Ik moet jou nog steeds dat boek brengen. Schaam schaam. :o Maar ja, ben dus tijdelijk van de aarde verdwenen é. Ben je morgen op je wei? Heb zelf eindelijk een leadrope gekocht, is handiger als ik grondwerk doe.

Ik ben nu een poging aan het doen Darius een beetje vrijheidsdressuur bij te brengen. Hij kan al voetjes geven op commando van de zweep. Maar in het begin snapte hij er geen hol van. :') Bal aantikke met z'n neus kan ie ook al, maar van kusjes snapt ie geen drol. (Wsl denkt ie; ik ben een echte vent, ik ga je toch niet lopen zoenen in het openbaar...)

Haha :D Ik heb eindelijk een touwhalster en leading rope aangeschaft. Zyta heeft het al door dat ik haar wel zal zeggen wanneer ze mag komen aandacht vragen, ze wijkt al ietswat voor druk, ze volgt mooi en stopt ook achter me als ik stop... Al heel wat beter dan die maffe haflinger die me eerst overhoop liep :')

Als jij tegen de zomer wat onder de knie hebt met Tapi kom je maar eens bij mij showen e :D Kunnen we met 2 haffen oefenen :D

Euhm, ik ben morgenavond op de weide, vrijdagavond, zaterdagavond niet en zondag normaal ook wel :j

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:04

nou het eerst banketstaaf gedeelte staat erop :) mijn eigen knol volgd nog :P whaha ik denk dat ik iets te veel tekst heb en te weinig foto's :o zal ik maar alleen foto's erneer zetten :P

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:10

weet niet waar dat banketstaaf gedeelte op sloeg :P kom mischien omdat ik honger heb :?
In ieder geval ga ik slapen :o ben vet moe! tot morgen valt wel ergens.. :P

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:16

susyb welterusten! k ga nu ook mn ogen sluiten..

slaap lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:46

Susyb schreef:
Miriam91 schreef:
En weet jij waar die Sterreboshoeve vandaan komt?
De moeders naam weet ik niet meer. Het enige wat ik heb is foto's, de naam en ik weet dat ze bij ons een hengstveulen heeft gehad. Er loopt ook een topic bij Opsporing Verzocht maar ze lijkt wel serieus spoorloos..

Dat was bij de heer Bosh in dalfsen waar ik amarok en belair en notaris wel eens ree ;) maar Jan is niet meer in ons middel sinds afgelopen jaar :'( onze sterrenboshoeve heeft voor zijn kar gelopen.

ik heb ze van de week toevallig een brief geschreven of ze nog fotos hebben of iets weten van mijn merrie...hoe ze als veulen was etc. ben benieuwd of ik reactie krijg!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 06:54

Miriam91 schreef:
Ik heb me ook eens aangemeld voor zo'n cursus. Ik denk leuk voor de grap. Maar nu alweer een aantal maanden verder loop ik zelf ook 3x per week. Echt heerlijk is het en je raakt er verslaafd aan :D

Pff 3 keer per week? Veel... Cursus gister was wel leuk. Het stelde nog niet zoveel voor, ik weet niet of ik er meteen een betere conditie van krijg, maar dat komt vast wel. We moesten ook midden in het winkelcentrum in een cirkel rek en strek oefeningen doen := Het was trouwens wel echt een oude mensen vereniging, dat zei de begeleider ook al :+ Dus dat is wel jammer, maar ach.

VivaLaVida schreef:
ik heb ze van de week toevallig een brief geschreven of ze nog fotos hebben of iets weten van mijn merrie...hoe ze als veulen was etc. ben benieuwd of ik reactie krijg!

Dat is altijd leuk om te horen idd ;) Van ankie heb ik ook nog een aantal veulenfoto's gezien van mensen die hier ook op bokt zitten, echt grappig om te zien hoe ze als veulen was.

Ben al vanaf 5 uur wakker :Z

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 07:51

jeetje mina... ik ben net een kwartier geleden mijn bed uit gerold :P

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 08:50

Oeh, ik ben ook echt erg wat spullen betreft. Ik schaam me diep, maar ik moet denk ik écht in therapie... Ik heb wéér een setje besteld voor Tapi en Tapi is nog geen eens twee. :oo :oo

Ik heb nu al 16 setjes (meestal met bandages én peesbeschermers). Waar gaat dat heen. Kevin vermoord me als ie dat weet. := :=

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 09:49

Dan is het te hopen dat je peesbeschermers passen later Vie, Arno zit echt áltijd met tussenmaten en het enige wat bij hem goed past zijn oude lamicells. :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 10:23

Vie hij hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken dat hij niet goed gestyled naar buiten gaat!

K ben vandaag thuis, had vanmorgen super zere keel, en pijn in me buik.. Volgens mij dachten ze thuis dat k griep zou krijgen dus toen ben ik maar terug naar bed gegaan.
Hopen dat me keel snel beter wordt, en anders bel ik de ha morgen maar weer is..