Naomi_Haffie schreef:wat een úber stom dom kút wijf is dat zusje van mij, ze liet te laptop op de grond f.likkeren , als die kapot is joh , aaargh
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Naomi_Haffie schreef:wat een úber stom dom kút wijf is dat zusje van mij, ze liet te laptop op de grond f.likkeren , als die kapot is joh , aaargh

me moeder is nu vet kwaad op dr

Naomi_Haffie schreef:en ze schold me uit voor sommige woorden niet normaal gewoonme moeder is nu vet kwaad op dr

Naomi_Haffie schreef:HELPME NU PLEASE
ik kan nu aan het kind van andre vragen of ik in de zomer met haffie op kamp mag.. doen ? of er gewoon in het echt heen gaan?

Naomi_Haffie schreef:HELPME NU PLEASE
ik kan nu aan het kind van andre vragen of ik in de zomer met haffie op kamp mag.. doen ? of er gewoon in het echt heen gaan?

pff mams moet opschieten met het eten dan kan ik rond de voer tijd op stal zijn !
suusiejj schreef:dat zou best een stomme fout zijn om het aan het kind te vrage
kind rent na pa en vraag het
komoon
of kind vraagt nie en wil gewoon niet dat je die pony mee neemt en zegt ja ik heb gevraagd mag niet

Naomi_Haffie schreef:suusiejj schreef:dat zou best een stomme fout zijn om het aan het kind te vrage
kind rent na pa en vraag het
komoon
of kind vraagt nie en wil gewoon niet dat je die pony mee neemt en zegt ja ik heb gevraagd mag niet
Daar had ik nog niet eens aan gedacht !
Sanchowtju schreef:whaha, 2 paar dikke billen in het bos:![]()

Naomi_Haffie schreef:ik weet at hun telefoon t weer doet ! , want hun internet doet het sinds vandaag ook weer !
succes jass