Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancailona schreef:ja snelle bianca he, ik ben snik verkouden, dus hou het kort, pak een warme douche
TjelleBieb schreef:Ben ik weer.
Vind springen aan de ene kant heel leuk om te zien, maar aan de andere kant lijkt het (in mijn ogen) alsof ze héél hardhandig met die beesten omgaan.
TjelleBieb schreef:Ben ik weer.
Vind springen aan de ene kant heel leuk om te zien, maar aan de andere kant lijkt het (in mijn ogen) alsof ze héél hardhandig met die beesten omgaan.
SmeeJ schreef:
Trailer van gj
lotteluvah schreef:Het zadel past opzich. Maar er zit teveel vering in de kussens waardoor het net iets teveel in haar rug drukt met neerkomen dus doet het haar zeer.
Nu zijn ze erachtergekomen dat ze een zadel moet hebben waar de kussens helemaal onder het zadel geplaatst zijn. En dan is het nog maar de vraag of dat wel goed ligt.
Al met al is het dus dikke poep..
Anseltje schreef:Ach, zoiets kan je niet tegenhouden.. En het blijft gewoon. Gelukkig weet je zelf altijd wel beter
dlientjuh schreef:
dlientjuh schreef:
Anseltje schreef:Ja máár ik weet niet of vianne dat al aan kan, én het kost toch 35eurootjes..
het is niet veel, maar wat je er voor krijgt maybe wel
je mag een paar rondjes rijden, en daar oordeelt hij uit en geeft tips.'
dus ben benieuwd of ik mag
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Wat zijn mensen die geen paardne hebben toch onzettend dom
Ach dan ga je toch lekker niet meer rijden..
Ty.
Hoi HH's.
Ben moe, word steeds zwart voor me ogen, en totaaaál niet in een goeie mood.
Sorry, heb ook maar paar pagina's bijgelezen en heb nu nog niet ff veel zin om meer te lezen.
Anseltje schreef:Heb net Cait gevraagd, helaas gaat niet door. We denken dat vianne er dan nog niet klaar voor is, en ik wil dr natuurlijk niet forceren.. Dus andere keertje dan maar
Anseltje schreef:Daar heb je ook wel gelijk in hoor TjllsEn ben het er opzich ook wel mee eens, maar goed..