[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 09:13

Tentamens waren lastig, maar ik denk dat het op zich wel goed ging :j

Jammer van je baalweek Christa! Fijn dat je paard je er dan weer doorheen sleept hè? :D

Klinkt heerlijk Charlotte!

Wes is vandaag 12 geworden *\o/*
Afbeelding

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 09:18

cheidie schreef:
Aha! Lijkt me mooi daar! En een haflinger weekend lijkt me ook top :).
Jaa... Hard leren en dat het dan niet loont in voldoendes... Haha tja je kan ook niet gaan :P.
In Oosterwolde Friesland. Dankjewel!

Leuk!
En minder fijn.. Hard leren en niet beloond worden ;( zenuwen?
Zo dat is inderdaad niet om de hoek!

Char_lotte schreef:
Ooh oké Romy, klinkt leuk! En dat doe je dan bij jouw B&B? Lijkt me wel leuk als dat te organiseren is! Ik weet niet wat de rest ervan vindt? :)
Het is wel ver voor een gewone meeting inderdaad, maar voor een weekend vind ik dat anders :j

-----------

Ik heb een heerlijke relaxte avond bij Lola gehad. Lekker grondwerk gedaan, wijken voor druk geoefend en los meelopen, toen werd ze alleen afgeleid door het gras dat in de bak staat dus ja :P
Daarna lekker zonder zadel en met touwhalstertje in de bak gestapt :)
En toen heerlijk uitgebreid gepoetst, manen opnieuw ingevlochten en nog even een half uurtje bij haar in de stal gezeten, heerlijk! Kan ik zo van genieten <3

Ja klopt dat gebeurd bij ons in de B&B (www.angelbeeck.nl) Moet straks nog even weer foto's herstellen die het niet doen op de site maar hier staat in ieder geval al wat dingen op :).

Heerlijk fijn dat het goed ging!! Leuk op de grondwerken :) Ik weet alleen altijd zo snel niet meer wat ik moet doen dus heb laatst vrij laten springen is ook leuk :).

ben je ook wel eens in slaap gevallen bij het paard op stal heb ik een keer gehad en iedereen was me kwijt en norwin stond mooi over mij heen zelf half te slapen half op te letten :p.

Wat vind iedereen trouwens leuk? Een weekend met lessen dat ik kijk of ik iemand kan vinden die les kan geven (Friezenweekend is met lessen van Jenny Veenstra). Of een dag lessen en een dag buitenrijden? Zal ik even een apart topic voor aanmaken?

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 09:19

Westhof schreef:

Jammer van je baalweek Christa! Fijn dat je paard je er dan weer doorheen sleept hè? :D

[ Afbeelding ]

We duimen :j

Gefeliciteerd met je knapperd !! *\o/*

mignonne2403

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 09:24

Eskadron... wauw prachtige dekjes, maar de prijs :D
heb nu wel een wit dekje van eskadron :o

Succes met je wedstrijd christa!

Altijd lekker he Charlotte, heerlijk bezig op de grond :) , lekker knuffelen

Gefeliciteerd met Wes!!!! *\o/*
Hoop dat je tentamens goed uitvallen (zeg je dat zo?)

Ik kan helaas niet naar een haflinger weekend toe, lijkt me echt super maar is toch te ver, als je geen trailer hebt :D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 10:14

Gefeliciteerd met Wes!! *\o/*

Wbt weekend, alleen buitenrijden lijkt mij ook al heel leuk maar een dag lessen ook.
Weet alleen niet of ik mee zou kunnen ivm vervoer (en moet ruim van tevoren vrij vragen bij m'n werk).

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 10:48

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 12:18

Gelukkige verjaardag Wes !

Zal voor mij niet gaan. is een wat ver vanaf brussel :P

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 14:07

Char_lotte schreef:
Nope, niet Eskadron verslaafd... Wel verslaafd aan western pads :')

Ooh oké Romy, klinkt leuk! En dat doe je dan bij jouw B&B? Lijkt me wel leuk als dat te organiseren is! Ik weet niet wat de rest ervan vindt? :)
Het is wel ver voor een gewone meeting inderdaad, maar voor een weekend vind ik dat anders :j

Dankje Tamara!! :D
Ik snap je helemaal :P Heerlijk als ze helemaal schoon zijn <3
Hoe gingen je tentamens?

Leuk Christa! Veel succes alvast op wedstrijd :D

-----------

Ik heb een heerlijke relaxte avond bij Lola gehad. Lekker grondwerk gedaan, wijken voor druk geoefend en los meelopen, toen werd ze alleen afgeleid door het gras dat in de bak staat dus ja :P
En toen heerlijk uitgebreid gepoetst, manen opnieuw ingevlochten en nog even een half uurtje bij haar in de stal gezeten, heerlijk! Kan ik zo van genieten <3

Heerlijk!

Westhof schreef:

[ Afbeelding ]

Klopt, even iets anders doen.
Happy birthday Wessss! *\o/*

RomySmink schreef:
cheidie schreef:
Aha! Lijkt me mooi daar! En een haflinger weekend lijkt me ook top :).
Jaa... Hard leren en dat het dan niet loont in voldoendes... Haha tja je kan ook niet gaan :P.
In Oosterwolde Friesland. Dankjewel!

Leuk!
En minder fijn.. Hard leren en niet beloond worden ;( zenuwen?
Zo dat is inderdaad niet om de hoek!

Char_lotte schreef:

-----------

Ja klopt dat gebeurd bij ons in de B&B (http://www.angelbeeck.nl) Moet straks nog even weer foto's herstellen die het niet doen op de site maar hier staat in ieder geval al wat dingen op :).

Heerlijk fijn dat het goed ging!! Leuk op de grondwerken :) Ik weet alleen altijd zo snel niet meer wat ik moet doen dus heb laatst vrij laten springen is ook leuk :).

ben je ook wel eens in slaap gevallen bij het paard op stal heb ik een keer gehad en iedereen was me kwijt en norwin stond mooi over mij heen zelf half te slapen half op te letten :p.

Wat vind iedereen trouwens leuk? Een weekend met lessen dat ik kijk of ik iemand kan vinden die les kan geven (Friezenweekend is met lessen van Jenny Veenstra). Of een dag lessen en een dag buitenrijden? Zal ik even een apart topic voor aanmaken?

Hahah, klopt. En geen idee... Volgens mij geen last van zenuwen. Maar nog 4 weken en dan heb ik vakantie ;).

Iedereen bedankt voor het succes wensen!

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:36

even ego post selfie met mijn mannetje in het bos lekker gewandeld
Afbeelding

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 21:36

Hahah, wat een leuke foto!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 23:11

hahaha wat een leuke foto!

ik heb niet veel spullen van eskadron, want het kost zoveel geld. maar ik vind het wel allemaal heel erg mooi. verder ben ik wel dol op setjes! zo heb ik net peesbeschermers bij mijn sterrenrekje besteld ahah.

ik heb vanavond lekker gereden, daarna nog even leuke dingen gedaan in de bak haha.

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 09:27

haha leuk filmpje XD Zo'n crosser is leuk met de honden door het bos !!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 09:30

ja paard mee en gaan met die banaan haha

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 10:12

Leuke foto!!!
Hahaha lekker crossen achter dat ding aan :')

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:11

ik vind het echt heel erg jammer dat er niet op de video staat dat ik hem inhaal

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:20

Hahaha zie het helemaal voor me :')

Nog een selfie van gisteren :D
Afbeelding
Hij vind mijn telefoon echt fantastisch, hij probeert hem steeds op te eten :+

Hij is momenteel aan het wisselen, en ik zag dus dat er een tand heel los zit, echt jammer dat ik ze waarschijnlijk niet ga vinden :(

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 13:05

mariekeoo schreef:
ik vind het echt heel erg jammer dat er niet op de video staat dat ik hem inhaal

nice :7 !!

mignonne2403 schreef:
Hahaha zie het helemaal voor me :')

Nog een selfie van gisteren :D
[ Afbeelding ]
Hij vind mijn telefoon echt fantastisch, hij probeert hem steeds op te eten :+

Hij is momenteel aan het wisselen, en ik zag dus dat er een tand heel los zit, echt jammer dat ik ze waarschijnlijk niet ga vinden :(

leuke foto :)! haha haflinger eigen alles is eetbaar :j
Wie weet.. veel appels geven :P??

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 14:49

Ja haha

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:01

Wat leuk dat crossen. :D

Leuke selfie!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 20:14

Bedankt voor alle felicitaties!

Ik heb even op de site van jullie B&B gekeken Romy. Wat ziet het er mooi uit zeg! En leuke selfie ook :)

Haha wat een leuk filmpje Marieke. Hij is niet bang in ieder geval :D

Ook nog een leuke selfie van Mignonne :D

Ik heb vanmiddag heerlijk van het zonnetje genoten met Wes :D We zijn lekker naar het bos geweest. Uiteindelijk zijn we bijna 2 uur weggeweest. Verder zijn de paarden vandaag voor het eerst weer het weiland in geweest. Vanaf nu gaan ze elke dag steeds wat langer de wei op om het op te bouwen. Duurde even, maar uiteindelijk stonden ze er allemaal in :P En Wes kon natuurlijk niet wachten met de eerste hap gras :')

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:06

Pagina 282
Toulaye: Awh die foto in de wei is echt leuk!
Mandarijn: Fijn dat het niks ernstigs is met Spook! :)
Romy: Wat een prachtige plek om buiten te rijden! Heerlijk :D

Pagina 283
Mignonne: Mooie foto's van Dutchie <3
Romy: Fijn dat het goed ging!
Charlotte: Mag ik vragen wat je doet als je gaat grondwerken? Puur nieuwschierigheid :)

Pagina 284:
Mandarijn: Ik ben benieuwd :)
Tamara: Ikzelf geen Eskadron verslaafd, vind het wel heel mooi, maar ook zo duur! En heb laatst als een heel gaaf dekje besteld die binnenkort binnenkomt! *\o/*
Tamara van Wes: Lekker dat hij weer helemaal schoon is! Nevado was laatst ook helemaal gewassen, zijn staart rook toen ook zo lekker :o
Christa: Alvast succes met je wedstrijd! *\o/*
Charlotte: Fijn dat het zo relaxt was :)

Pagina 285
Tamara van Wes: Gefeliciteerd met Wes! Y)(^)
Romy: Ach wat een lieve foto <3
Marieke: Grappig filmpje! :D
Mignonne: Awh, dat oogje! Heel lief <3 Nevado wilt ook altijd mijn telefoon opeten :+
Tamara van Wes: Klinkt goed!

Zo dat was veel werk, bijleespost maken op telefoon :')
Gister en eergister naar Nevado geweest, was erg leuk!
Vrijdag had ik op de plaat gereden, daar had ik volgens mij al is wat over verteld, maar dit keer zonder slof, of een andere hulpteugel! Het ging echt goed! Ook gegaloppeert, de rechtergalop was nog een puntje, maar daar gaan we gewoon aan werken!
Zaterdag had ik het eerste halfuur echt gereden, dressuurmatige dingetjes doen enzo. Hij liep best lekker! Wat ik wel heel moeilijk vind is dat hij echt in dat elastiek loopt, en niet op mijn teugels. Mijn teugels zijn dus elke keer net iets te lang. Heb dinsdag voor het eerst les dus dan gaan we daar aan werken! Als iemand van jullie tips heeft hoor ik het ook graag.
Hier wat fototjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Heb het laatste halfuur lekker zonder zadel gereden! Ging erg goed. Net alsof hij extra voorzichtig is zonder zadel! Ook gegaloppeert :D
Toen ik daarna was afgestapt, had ik echt zo'n mooi moment. Ik rende een stukje door de bak (ik had Nevado niet vast) en Nevado draafde achter me aan! Ik was helemaal ontroerd :o (het klinkt nu heel stom en helemaal niet bijzonder, maar het was echt speciaal moment voor mij. Hij volgde me echt!)
Ben echt in dat het alweer beter gaat! :D

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:24

Ziet er goed uit!
En ik vind het heel wat hoor! dat hij achter je aan draaft :)
Hier stapt Dutchie op z'n gemakje achter me aan, draven, neeuhh niet nodig :+

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:48

mignonne2403 schreef:
Ziet er goed uit!
En ik vind het heel wat hoor! dat hij achter je aan draaft :)
Hier stapt Dutchie op z'n gemakje achter me aan, draven, neeuhh niet nodig :+

Nevado normaal ook niet haha, want na die ene keer deed hij het ook niet meer.. Maar nog steeds leuk :o

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:27

Westhof schreef:
Ik heb even op de site van jullie B&B gekeken Romy. Wat ziet het er mooi uit zeg! En leuke selfie ook :)

Ik heb vanmiddag heerlijk van het zonnetje genoten met Wes :D We zijn lekker naar het bos geweest. Uiteindelijk zijn we bijna 2 uur weggeweest. Verder zijn de paarden vandaag voor het eerst weer het weiland in geweest. Vanaf nu gaan ze elke dag steeds wat langer de wei op om het op te bouwen. Duurde even, maar uiteindelijk stonden ze er allemaal in :P En Wes kon natuurlijk niet wachten met de eerste hap gras :')

[ Video ]

Dankje *\o/*

O heerlijk!! en ook dat gras :') vreetzakkies /3

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:28

Juliette schreef:
Zo dat was veel werk, bijleespost maken op telefoon :')
Gister en eergister naar Nevado geweest, was erg leuk!
Vrijdag had ik op de plaat gereden, daar had ik volgens mij al is wat over verteld, maar dit keer zonder slof, of een andere hulpteugel! Het ging echt goed! Ook gegaloppeert, de rechtergalop was nog een puntje, maar daar gaan we gewoon aan werken!
Zaterdag had ik het eerste halfuur echt gereden, dressuurmatige dingetjes doen enzo. Hij liep best lekker! Wat ik wel heel moeilijk vind is dat hij echt in dat elastiek loopt, en niet op mijn teugels. Mijn teugels zijn dus elke keer net iets te lang. Heb dinsdag voor het eerst les dus dan gaan we daar aan werken! Als iemand van jullie tips heeft hoor ik het ook graag.
Hier wat fototjes:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heb het laatste halfuur lekker zonder zadel gereden! Ging erg goed. Net alsof hij extra voorzichtig is zonder zadel! Ook gegaloppeert :D
Toen ik daarna was afgestapt, had ik echt zo'n mooi moment. Ik rende een stukje door de bak (ik had Nevado niet vast) en Nevado draafde achter me aan! Ik was helemaal ontroerd :o (het klinkt nu heel stom en helemaal niet bijzonder, maar het was echt speciaal moment voor mij. Hij volgde me echt!)
Ben echt in dat het alweer beter gaat! :D

Wat fijn dat het goed ging :) ziet er netjes uit!! <3