Ik ga straks naar Mandy toee.. vanmiddag school...

Was al om half 7 van bed af, ben al aant oefenen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:Freya schreef:jij hebt een zoon van een sportpredikaat goed gekeurde dekhengst.
Heb je al foto's van zijn paps gezien ?
nee ik heb nog geen foto's gezien weet niet waar je zoiets kunt vinden (sorry blond)
Freya schreef:Dat is ook een van de redenen waarom die twee van mij in de verzekering staan.
Zadel, phoe wat een gedoe zeg, hoop dat Donna haar zadel strakjes weer normaal past, want die ligt nu ook niet optimaal, maar we rijden nu toch niet.
Freya schreef:dat scheelt nog al zeg. Ik ga vanmiddag ook daar maar even shoppen, mijn halstercollectie uitbreiden, hahahaha heb er nog niet genoeg. Alleen vind ik het zonde om teveel halsters te kopen voor Wahida, die past ze straks niet meer. Maar denk dat ze wel naar cob uitgroeit, dus 2 dezelfde maatje cob moet kunnen toch ?
Heb nu al 2 setjes, beide een zelfde kleur halster. Manlief schiet me af denk ik.
Nou meiden tot vanavond denk ik, ik ga weer even plat.
En Peelie niet te veel kopen he.
Peelie schreef:Freya schreef:dat scheelt nog al zeg. Ik ga vanmiddag ook daar maar even shoppen, mijn halstercollectie uitbreiden, hahahaha heb er nog niet genoeg. Alleen vind ik het zonde om teveel halsters te kopen voor Wahida, die past ze straks niet meer. Maar denk dat ze wel naar cob uitgroeit, dus 2 dezelfde maatje cob moet kunnen toch ?
Heb nu al 2 setjes, beide een zelfde kleur halster. Manlief schiet me af denk ik.
Nou meiden tot vanavond denk ik, ik ga weer even plat.
En Peelie niet te veel kopen he.
nee alleen het hoofstel dan ben ik blud...