Lous schreef:Wat er soms niet gevraagd wordt voor simpele dingen. Vandaag hele leuke jassen gezien. Prijs: 104 euro en de andere 129,95.
Waar gaat dat heen in deze wereld??!!
Jah echt nie normaal!!
gewoon 250 GULDEN voor een nieuwe jas
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lous schreef:Wat er soms niet gevraagd wordt voor simpele dingen. Vandaag hele leuke jassen gezien. Prijs: 104 euro en de andere 129,95.
Jasia schreef:Ja ja.. En straks krijgen we een topic van Moon.. En zie je Amber.. Met peesjes met schapen bont..?
Lous schreef:Nee moontje, kijken mag, maar daar blijft het dan ook bij.
Denk niet dat je moeder het zo leuk gaat vinden als je met deze dingen thuis komt.
Monica_86 schreef:Lous schreef:Wat er soms niet gevraagd wordt voor simpele dingen. Vandaag hele leuke jassen gezien. Prijs: 104 euro en de andere 129,95.
Jah echt nie normaal!!
gewoon 250 GULDEN voor een nieuwe jas
Lous schreef:Ja paardrijwinterjassen he. Zij ze helemaal van de pot afgerukt!!!
daarom ga ik dus altijd in de uitverkoop
Jasia schreef:Maar vind vaak ook dat iets duur is omdat er toevallig een merkje op sta.. Of niet..?
Monica_86 schreef:Lous schreef:Ja paardrijwinterjassen he. Zij ze helemaal van de pot afgerukt!!!daarom ga ik dus altijd in de uitverkoop
voor 29,90!!! Lous schreef:Ja was ook vandaag in een zaak waar uitverkoop was. Maar niet mijn smaak (muts is kritisch). Een jack gepast van Pikeur. Maar toch niet helemaal enthoussiast over. Was afgeprijst nog 69 euro, en vond de rits er niet echt stevig uitzien.

Roma_4ever schreef:Ben dr ook weer![]()
ff weer bijgelezen![]()
@Jasia balen ja dat je zadel te krap ligt.
welk zadel (vzh ) hebben jullie op je haf liggen? want ik zoek een ander vzh zadel om mee te springen want mijne huidige is te groot voor mij en dat rijd neit lekker met springen

Kyrseltje schreef:Halloo!
Kyrseltje schreef:Halloo!
. 

*