[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 17:36

Char_lotte schreef:
Wat leuk Romy! Altijd fijn om verbetering te zien :D

Ik heb vandaag de hele dag op school gezeten dus ik ga vanavond nog even Lola doen :) en nog even grondwerken of rijden :D

Ja zeker :)!
Pff school das lang geleden :p. Veel plezier vanavond!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 17:51

Poeh school is hier ook alweer even terug inderdaad.
Veel plezier bij Lola!

Hier is vanmiddag de hoefsmid geweest die de dierenarts had gebeld. Ben benieuwd hoe Spook hiermee loopt.
Hij heeft alleen d'r achterhoeven gedaan (omdat daar het probleem zit), maar d'r voorhoeven moeten ook nog nieuwe ijzertjes. En die moeten ook nog ietsje anders gezet worden, maar twijfel nu of ik dat ook door deze laat doen of dat ik m'n eigen smid er nog naar laat kijken.
Dat is al een ouder mannetje die nog paarden bekapt omdat hij het zo leuk vindt. Doet ie ook allemaal goed hoor. Maar kan me herinneren dat ie weleens verteld heeft dat ie niet meer zoveel wil/kan doen ivm z'n leeftijd op bekappen en simpel ijzertje eronder na.
Maar wil wel met 'm overleggen of ie naar die voorhoeven wil kijken, krijg alleen geen contact nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 17:57

Ik denk als iedereen voor zich zelf zin heeft om terug te lezen dan valt er al genoeg op.... Maar begrijp me niet verkeerd, bedoel het zeker niet lelijk!

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:07

Ik ben jaloers op jullie :P hoewel ik het waarschijnlijk nog zal gaan missen ook als ik dalijk op de uni zit!

Bedankt :D

Duimen dat Spook er goed mee loopt dan! Komt vast goed :j

Eerlijk gezegd begrijp ik echt niet wat je bedoelt, Tamara. Ik lees altijd alles bij wat ik gemist heb hier en het is mij in ieder geval niet opgevallen dat er mensen 'genegeerd' (of er niet bij betrokken) werden, en zelf doe ik dat zover ik weet ook niet...
Wel valt me soms op dat mensen hier gewoon na een hele tijd afwezigheid binnen komen vallen met een heel verhaal over zichzelf, zonder te reageren op anderen. Dat vind ik wel jammer. Wat mij betreft hoef je echt geen 100 pagina's te bloepen, maar zoveel moeite is het toch niet om even vanaf 1 of 2 pagina's terug te bloepen? Je wilt immers ook dat er op jou gereageerd wordt. Verder bedoel ik niemand in het bijzonder trouwens, en ik wil niemand beledigen, maar het viel mij gewoon op :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:23

Ik begrijp het ook niet helemaal.
Ben zelf niet altijd aanwezig in het topic (weinig tijd om uitgebreid te bokken, lees wel altijd mee via m'n telefoon alleen blp maken is dan een beetje lastig) dus kan zijn dat ik wat dingen gemist heb. Vind het ook niet eerlijk om wel te posten en niet iedere keer bij te lezen en te reageren op iedereen, dus daarom post ik soms niet zoveel.
Maar geloof direct dat ik dat weleens toch heb gedaan, dus sorry. Dat was niet de bedoeling. :)

RomySmink

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:26

Mandarijn wat fijn dat de andere hoefsmid komt maar ik zou hem dan meteen voor en achter laten doen. Iedere hoefsmid heeft toch zijn eigen manier van kappen en dan kan hij alles goed op elkaar afstemmen zeg maar. En kan je meteen in het totaal kijken of het beter gaat.

Charlotte ben het met je eens :)

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:26

Iedereen reageert wel eens niet op een ander! Vind de interactie toch redelijk hier ;)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:31

RomySmink schreef:
Mandarijn wat fijn dat de andere hoefsmid komt maar ik zou hem dan meteen voor en achter laten doen. Iedere hoefsmid heeft toch zijn eigen manier van kappen en dan kan hij alles goed op elkaar afstemmen zeg maar. En kan je meteen in het totaal kijken of het beter gaat.

Ja dat wel inderdaad, maar m'n eigen smid beslaat ze ook altijd prima en wil 'm niet voorbij lopen zeg maar. Hij komt al jaren voor m'n paarden en dat zou ik niet fair vinden. Wil ook weten wat hij van d'r voorhoeven vindt (qua beenstand bedoel ik, d'r hoeven zelf zijn supersterk).

Maar eerst maar eens horen of ie dat überhaupt wil doen. :)

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:34

Dat is zo! Gewoon overleggen :)

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:35

Claudia, ik doelde niet op jou hoor :)

Klopt Romy, en ik snap ook best dat niet iedereen er altijd zin in heeft om alles bij te lezen. Maar ik vind het gewoon altijd jammer als er mensen zijn die er toch zonder op anderen te reageren iets tussendoor gooien en dan weer een hele tijd weg zijn. Uiteraard kan je wel eens vergeten om op iemand te reageren, maar ik doel dus echt puur op de 'egoposts'.

Gewoon overleggen inderdaad Claudia, komt vast goed!

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:36

Charlotte dat is zeker waar. Daar hebben we facebook voor :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:37

Ik zeg ook niet dat iedereen op iedereen moet reageren hoor!! Maar Noa & Marrit zijn er niet voor niks uit en als je dus terug leest snap je ook wrrm... Ik wel tenminste..

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:42

Aah, bedoel je echt Noa en Marrit. Ik dacht in het algemeen :)
Dan snap ik het. Ik vind het ook echt niet leuk dat zij uit het topic zijn, ik vind het allebei gezellige meiden :)
Maar ik snap hun keuze wel.

Ik las trouwens nog iets over een eventuele meeting? Lijkt me leuk! Denk alleen dat het vrij moeilijk te regelen is omdat iedereen hier heel ergens anders woont!

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:50

Zo wat een berichten opeens!!!

Leuk dat je meedoet met de wedstrijd Romy, en altijd gaaf dat het goed gaat met oefenen.

Ik zat ook op school, ben net lekker wezen rijden, druk was hij!!!

Ik hoop dat spook weer lekker loopt snel :)

Ik probeer altijd zo veel mogelijk te reageren op mensen, maar soms vergeet ik misschien wel iemand, ik weet het niet. Ik heb niet het idee dat er iemand uit gegooid wordt door negeren oid. Ik zie af en toe een egopost maar vaak wordt later uitgebreider gereageerd.maargoed ik hoor steeds weggepest ed maar heb echt nooit opgevat van ga weg als je geen haf hebt of je bent hier niet welkom... heb het nooit gelezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 19:12

Iemand hier Eskadron verslaaft?

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 19:15

Jup :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 19:21

Erge verslaving he? Ik heb onder tussen echt te veel en gebruik het amper maar blijf het kopen...

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 19:32

Charlotte klopt maar een meeting/vakantie dus een weekend. Dat doe ik op het friezenforum organiseren is altijd erg leuk! Leek me ook leuk een haflingerweekend.

Geen eskadron verslaving maar wel cowboy magic wat word de staart daar mooi wit van !! En hypostore is trouwens ook een leuke winkel! Echt prachtige hoofdstellen en ze leveren ook zo snel!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 20:49

Wauw, wat gaat het snel hier zeg :+ Heb afgelopen week tentamens gehad en heb dus niet veel tijd gehad om te reageren, maar ik heb weer even bijgelezen.

Fijn dat je les zo goed ging Christa :)

Wat leuk om te horen dat jullie zo goed vooruit gaan Juliëtte! Erg fijn. Leuke foto's ook.

Mooie laarzen hoor Lara! Tara staat er ook weer chique bij :)

Lekker hoor Mignonne. Fijn dat het zo goed gaat buiten!

Balen zeg Naomi! Kan gebeuren natuurlijk, maar het is wel vervelend.

Mooie foto's Charlotte! En ik zeg het wel vaker, maar... dat westerntuig staat zo stoer :D

Heerlijk zo'n lange rit Willeke.

Wat een leukerd toulaye :) Leuk hoofdje heeft je Haf ook!

Fijn dat je eindelijk uitsluitsel hebt Claudia. Super dat het in ieder geval geen artrose is. Hopelijk gaat het nu beter met de nieuwe ijzers. IJzers kunnen, zoals ik ook bij Wes heb gemerkt, een enorm verschil maken!

Prachtige omgeving Romy! Wat leuk van die B&B trouwens. Dat hou ik in gedachten!

--------------

Vandaag Wes flink onder handen genomen. Uiteindelijk ruim 2 uur bezig geweest met wassen. Vind het nooit zo'n leuk klusje, maar ben altijd wel blij met het resultaat :) Wes is weer helemaal schoon, zijn manen en staart zijn weer wit en hij ruikt heerlijk naar babyshampoo :=

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 21:12

RomySmink schreef:
heerlijk een buitenrit met mijn haffie. Even delen :D
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wat een mooi gebied zeg!
En een haflinger weekend lijkt me leuk, wel een eind van mij vandaan :') .

Char_lotte schreef:
Heel erg jammer dat je je afmeldt hier Marrit...
Ik snap het wel, toen Noa haar haflinger verkocht was ze hier niet meer voor iedereen welkom, en dat is jammer. Ik vind dit topic namelijk op de eerste plaats een gezellig kletstopic, en van mij hoeft het echt niet expliciet alleen maar over de haflingers te gaan.

Ik vind het hier ook gezellig, heb momenteel weinig tijd voor Bokt dus ik lees vooral mee, maar ik zit altijd te genieten van jullie leuke leuke foto's en vind het leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken :)

Mee eens!

RomySmink schreef:
Even trotse post: net met norwin getraind voor de koudbloed wedstrijd 7 juni in uden en wat ging het heerlijk!! Veel op impuls gelet en veel overgangen zodat hij goed vanuit achter ging lopen en lekker over de rug. Eenvoudige galopwissel gaat ook steeds beter <3 verliefd op mijn knappe vent!

Wat fijn dat het zo goed ging!

Mandarijn schreef:
Poeh school is hier ook alweer even terug inderdaad.
Veel plezier bij Lola!

Hier is vanmiddag de hoefsmid geweest die de dierenarts had gebeld. Ben benieuwd hoe Spook hiermee loopt.
Hij heeft alleen d'r achterhoeven gedaan (omdat daar het probleem zit), maar d'r voorhoeven moeten ook nog nieuwe ijzertjes. En die moeten ook nog ietsje anders gezet worden, maar twijfel nu of ik dat ook door deze laat doen of dat ik m'n eigen smid er nog naar laat kijken.
Dat is al een ouder mannetje die nog paarden bekapt omdat hij het zo leuk vindt. Doet ie ook allemaal goed hoor. Maar kan me herinneren dat ie weleens verteld heeft dat ie niet meer zoveel wil/kan doen ivm z'n leeftijd op bekappen en simpel ijzertje eronder na.
Maar wil wel met 'm overleggen of ie naar die voorhoeven wil kijken, krijg alleen geen contact nog.

Hmm, lastige keuze ja..

Westhof schreef:
Wauw, wat gaat het snel hier zeg :+ Heb afgelopen week tentamens gehad en heb dus niet veel tijd gehad om te reageren, maar ik heb weer even bijgelezen.

Fijn dat je les zo goed ging Christa :)

Wat leuk om te horen dat jullie zo goed vooruit gaan Juliëtte! Erg fijn. Leuke foto's ook.

Mooie laarzen hoor Lara! Tara staat er ook weer chique bij :)

Lekker hoor Mignonne. Fijn dat het zo goed gaat buiten!

Balen zeg Naomi! Kan gebeuren natuurlijk, maar het is wel vervelend.

Mooie foto's Charlotte! En ik zeg het wel vaker, maar... dat westerntuig staat zo stoer :D

Heerlijk zo'n lange rit Willeke.

Wat een leukerd toulaye :) Leuk hoofdje heeft je Haf ook!

Fijn dat je eindelijk uitsluitsel hebt Claudia. Super dat het in ieder geval geen artrose is. Hopelijk gaat het nu beter met de nieuwe ijzers. IJzers kunnen, zoals ik ook bij Wes heb gemerkt, een enorm verschil maken!

Prachtige omgeving Romy! Wat leuk van die B&B trouwens. Dat hou ik in gedachten!

--------------

Vandaag Wes flink onder handen genomen. Uiteindelijk ruim 2 uur bezig geweest met wassen. Vind het nooit zo'n leuk klusje, maar ben altijd wel blij met het resultaat :) Wes is weer helemaal schoon, zijn manen en staart zijn weer wit en hij ruikt heerlijk naar babyshampoo :=

Hoe gingen je tentamens?
En fijn dat Wes weer schoon is :).

Ik snap ook goed dat er meiden uit dit topic gestapt zijn, ook ik vind dit heel erg jammer... Ik vind dat iedereen hier met een haflinger welkom is, en dat je er gewoon in mag blijven als je haflinger, om wat voor reden, weg moet. Maar ik snap dat mensen eruit stappen, omdat er in het verleden wel eens een opmerking over gemaakt is.
Ik vind het altijd erg gezellig hier, en lees altijd met plezier alle verhalen. En wat mij betreft hoeft het inderdaad niet altijd perse over de haflingers te gaan :j .

Hier gaat alles verder prima. Beetje een baal week gehad door school :+ . Maar goed, vanavond lekker een rondje naar het bos geweest met een vriendin op mtb en Heidie *\o/* . Volgend weekend weer wedstrijd op 5 minuten hier vandaan, ik heb er zin in :)

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 21:40

Westhof schreef:

Leuk zeker doen hihi *\o/*

O heerlijk! Duurt opzich altijd wel lang maar het is zo fijn als ze er weer wit en verzorgd uitzien. Heb Norwin vandaag ook weer even gewassen en dan zijn de manen en staart weer zo wit <3
Hoe gingen de tentamens?

cheidie schreef:
Wat een mooi gebied zeg!
En een haflinger weekend lijkt me leuk, wel een eind van mij vandaan :') .

Hier gaat alles verder prima. Beetje een baal week gehad door school :+ . Maar goed, vanavond lekker een rondje naar het bos geweest met een vriendin op mtb en Heidie *\o/* . Volgend weekend weer wedstrijd op 5 minuten hier vandaan, ik heb er zin in :)

Dankje :D !! Noord Limburg op de grens van brabant, gelderland en duitsland ;)!

Ging het niet goed met school? (wat ik me kan herinneren was elke dag baaldag als je naar school moest daarom ging ik ook bijna nooit :P)
Was het lekker in het bos? Waar wedstrijd :)?? Succes alvast :D

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 22:04

Aha! Lijkt me mooi daar! En een haflinger weekend lijkt me ook top :).
Jaa... Hard leren en dat het dan niet loont in voldoendes... Haha tja je kan ook niet gaan :P.
In Oosterwolde Friesland. Dankjewel!

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 22:04

Nope, niet Eskadron verslaafd... Wel verslaafd aan western pads :')

Ooh oké Romy, klinkt leuk! En dat doe je dan bij jouw B&B? Lijkt me wel leuk als dat te organiseren is! Ik weet niet wat de rest ervan vindt? :)
Het is wel ver voor een gewone meeting inderdaad, maar voor een weekend vind ik dat anders :j

Dankje Tamara!! :D
Ik snap je helemaal :P Heerlijk als ze helemaal schoon zijn <3
Hoe gingen je tentamens?

Leuk Christa! Veel succes alvast op wedstrijd :D

-----------

Ik heb een heerlijke relaxte avond bij Lola gehad. Lekker grondwerk gedaan, wijken voor druk geoefend en los meelopen, toen werd ze alleen afgeleid door het gras dat in de bak staat dus ja :P
Daarna lekker zonder zadel en met touwhalstertje in de bak gestapt :)
En toen heerlijk uitgebreid gepoetst, manen opnieuw ingevlochten en nog even een half uurtje bij haar in de stal gezeten, heerlijk! Kan ik zo van genieten <3

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 22:28

Ja , heb nu wel na equitana een stop gezet en tot nu toe hou ik mij eraan .. Ben trots op mezelf ! :P

En hypostore zijn echt mooie hoofdstellen en leveren heel snel maar was niet echt te spreken over de kwaliteit .. :(

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 23:23

Ik vind eskadron heel mooi, maar iets te duur... :D

Weekend lijkt me superleuk! Alleen even kijken hoe naar de dierenartsrekening is en ik heb geen vervoer... Maar misschien kan ik wel wat regelen. :)