en de paardjes ook wel met ons als eigenaar. Gaaf hoor Mando die crossles!!Die fleemfoto is echt superleuk.
Athos lekker aan het showen, die laatste is echt leuk
.Mooie beessie is het Melina.
Paulusjuh lekker op vakantie. Geniet ervan!!
Klasien heerlijk gelest. Fijn gevoel is dat he dat je ook echt vooruitgang merkt. Werk blijft er altijd wel, anders zou het ook maar saai worden
. Die B proef gaat vast wel lukken.Ik doe ook even mee
. (stikte trouwens van de rare insecten daar haha). Half uur later lag ik bijna op het asfalt, door een groep van 11 gasten met skateboards. Bij nummer 5 was Storm het geluid zat en liet ie het ff merken. Wat een rotbokken geeft die etter dan zeg. Kop tussen zijn benen en rug bol maken. Ze zijn niet eens hoog maar zo rot uit te zitten haha, maar het is hem weet niet gelukt.
Weet niet wat ik vanmorgen had. Werd om kwart voor acht wakker en was echt hyperactief. Ik heb vanmorgen al mijn kleine slaapkamer opgeruimd, wasrek kon je niet meer zien door alle kleding die er op lag en de grond was ook zo goed als foetsie door de plastic tassen
. De kleding die op het wasrek lag allemaal uitgezocht, opgehangen of in de wasmand gegooid. Wasmachine aangezet, afwas gedaan en mijn boekenkast opgeruimd en de katten van de overburen eten en drinken gegeven. Nu ff een sigaretje, ontbijten en daarna weer de was ophangen. Straks even naar stal. Mijn verzorgster rijdt hem vandaag, maar ik wil even mijn kast opruimen en al die vreselijke haren van mijn dekjes afborstelen voordat ze de wasmachine in gaan. Kortom ben lekker productief.
. Normaal gebruik ik in de periode van het verharen zo min mogelijk dekjes, maar het lijkt wel of het dit jaar veel langer duurde voordat hij klaar is met verharen, dus nu heb ik er 3 vol met haar en hij is nog steeds niet alles kwijt. Kan er inmiddels een dekbed mee vullen haha. Gebruik altijd zo'n poestblokje, dat werkt wel handig.
Mooi slank is hij ook zeg
Gaat het wel een beetje weer?

. Kon ik dus net ook nog ff mijn balkon opruimen.