jahh ik woon heerlijk aan de hoge veluwe echt super alleen al 2 dagen achter elkaar verdwaald hihi! flinke ritten gemaakt! themba valt nog eens af joh haha
joopiexx
Geplaatst: 23-08-09 17:10
Freya; wat een gave hond! Had er vanmorgen niet op gereageerd in alle haast. Stravero; Ik ga ff je topic bekijken!
FOTOSPAMMMM..!! Klaar om te vertrekken!
Als je goed kijkt zie je dat hij hier nog beetje met het bit aan het etteren is, hij loopt er constant mee te spelen en schuimde echt super veel toen we klaar waren!
freya hopen dat het snel beter gaat met je en wat en knappe en grote aanwinst zeg
stravero na ziet er ondanks zo lang stil te staan toch goed uit knap paardje
joopiexx
Geplaatst: 23-08-09 17:28
Stravero, leuke foto's in je topic. Ik heb verder rijtechnisch ook niets te melden omdat ik daar gewoonweg geen kaas van heb gegeten dus ik reageer ook maar ff hier
Mara heeft vandaag ook weer het tuig op gehad. we zijn voor het eerst naar buiten gegaan met het tuig op. Ging hadstikke goed.
Als ik voorwaards tegen haar zeg dan gooit ze al haar gewicht in de strijd en dan pas gaat ze lopen. Volgens mij heeft ze echt al eerder voor de kar gestaan. dat kan gewoon niet anders...
Nash die heeft zijn halster gesloopt. Ringete is er af. er kwam een fietser aan en dan was HEUL eng... Acht we hebben er nog 2 waarvan hij er nu 1 om heeft
Ik mocht echt een karretje gaan regelen... Zucht...
Origineel
Geplaatst: 23-08-09 19:04
ik heb vandaag een buitenrit gemaakt van 3 uurtjes, ging geweldig weer
Morgen 1e dag weer van school, moet om 2 uur heen... Bah.. minder tijd voor Mandy en Bokt...
Pfff, ik moet morgen al om 10 uur op school zijn...
Om mijn boeken op te halen enzo...
plientjedres
Geplaatst: 23-08-09 20:03
zo dus jullie gan eindelijk ook weer eens wat nuttigs doen na al die weken! nog 2 weekjes en dan ga ik eindelijk met vakantie! gister mijn verjaardag gevierd,ben zo brak als wat was wel echt super gezellig. vandaag dus niet zo veel gedaan met indy. er komt vandaag een nieuw paardje bij ons op stal, een haflo merrie. ben benieuwd hoe dat gaat, toen ik op stal was was de pony er nog niet.
En jouw kanjer heeft een halfzusje ... best dicht bij staan
grappig he? Ik heb nog niet zoveel verstand van haflingers dus weet eigenlijk niet wat voor vlees ik in de kuip heb. Maar het is een beste pony dat weet ik wel