MaaykeKramer schreef:ik werk met lichamelijk gehandicapten op het dorp in arnhem
met mijn nieuwe hafje gaat het erg goed
Ik wil later ook met gehandicapten werken
Fijn dat Themba het zo goed doet!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is in het eggie nog gaafer dan op de foto
ik is blij!! Kwam net terug van stal toen de buurvrouw naar buiten kwam, 'heb een pakketje voor je' Jeej ik helemaal blij.. had bijna rechtsomkeerd gemaakt naar stal.. maar bedacht me net op tijd dat dat geen zin had.. aangezien we ze net buiten hadden gezet.. Dan blijft Veer ver uit de buurt bij iedereen, want stel je voor dat ze naar binnen moet
Morgen maar ff heen om te passen
dikke tip op zijn reet hielp wel onder het zadel
maar zo ken ik hem wel
deed hij vorig jaar ook wel
ik wil hem gewoon hebben
mischien als hij oud en versleten is en niemand wil hem meer hebben bied ik mezelf aan
ik zei op COMMANDO
hij doet het niet zomaar
en je gaat erop.. je moet
maar mijn paard kan er nog steeds niet aan wennen dat hij door sneeuw moet lopen en niet van plek naar plek moet springen.. Nathalie83 schreef:Rustig hier zeg...
Heb me hoofdstel gekregen vandaagHij is in het eggie nog gaafer dan op de foto
ik is blij!! Kwam net terug van stal toen de buurvrouw naar buiten kwam, 'heb een pakketje voor je' Jeej ik helemaal blij.. had bijna rechtsomkeerd gemaakt naar stal.. maar bedacht me net op tijd dat dat geen zin had.. aangezien we ze net buiten hadden gezet.. Dan blijft Veer ver uit de buurt bij iedereen, want stel je voor dat ze naar binnen moet
Morgen maar ff heen om te passen
![]()
Heb ook niet gereden hoor.. Bak was nog half bevroren met zo'n spekglad laagje modder erover..
ik heb een zwarte met wit.

Miriam91 schreef:Hallo, Ik ben nieuw in dit topic![]()
Ik heb een tijdje een onwijs gave haflingermerrie verzorgt. Ze heet Amber. Nu is ze weg en ik heb geen idee waarheen. Haar volle naam was Amber van 't End, en 1 van haar ouders had van de Sterreboshoeve in de naam. Herkent een van jullie haar van naam?
Zelf ben ik 17 jaar oud en rijd bij een Fjordenhandelsstalletje.
joopiexx schreef:Ken ik ook niet miriam.
Die kleurtjes zijn wel verslavend denk ik..
Deze komt bij divoza vandaan, en daar hebben ze heel weinig keuze..
Wie weet bestel ik er binnekort nog eentje via internet.
heb er zelf 2 op stal
en ree altijd bij Jan Bosch..
Susyb schreef:ik ken wel wat sterrenboshoeveheb er zelf 2 op stal
en ree altijd bij Jan Bosch..
maar ken wel van het hoeve-eind niet iets met Ent.. sorry
als je de moeder naam hebt?
ben ook echt super blij
ik had altijd bij hoofdstellen zoiets van, Ja leuk.. maar deze vind ik echt gaaaaaaf