jacqq schreef:alvast van t terug lezen
@babs: leuke foto's, t dekje staat haar leuk!!
@Suus: SUPER dat je n afspraak hebt![]()
![]()
@Suus: leuke foto
---
@ esmee: niks hoor, k vond m gewoon best hard, maar wel grappig
![]()
ja vet he

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jacqq schreef:alvast van t terug lezen
@babs: leuke foto's, t dekje staat haar leuk!!
@Suus: SUPER dat je n afspraak hebt![]()
![]()
@Suus: leuke foto
---
@ esmee: niks hoor, k vond m gewoon best hard, maar wel grappig
![]()
Sanchowtju schreef:whaha, 2 paar dikke billen in het bos:![]()
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:En het maakt mij niet veel uit of jullie haar niet mogen ofzo, maar als ik zeg dat ik zonder cap rijd wordt er niks over gezegd, maar bij amanda wel.. Dus daar klopt iets niet!
Misschien omdat ik er geen benul van heb dat jij zonder cap rijd omdat we dat nooit zien.
Ik vind het gewoon stom zonder cap rijden. Dat is mijn mening.
SmeeJ schreef:omg..
mijn zus schreeuwt naar me; Esméee de deur is nét geverfd, dus niet aankomen.
ik roep Okeee terug en trek die deur dicht maar niet aan de hendel maar aan de deur zelf. .
nu heb ik witte vingers en me vingers staan in de deur, dezelfde deur waarop ik tegenop liep.,
Anseltje schreef:Ik vind het een beetje laf dat jullie haar nu zo gaan afkraken om de cap..
Ilona deed ik zo omdat ik haar van alle kanten niet mocht.
En trouwens nog iets.. waarom wordt _karin_ wel zo lief tegen gedaan terwijl ze nergens een 'officiele' aanmelding het..
Amandie schreef:DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK IN DEZE TOPIC REAGEER:
Ik vind het leuk als jullie mij niet mogen.. maar reageer dit nu niet af op AnneAnne heeft jullie niets aangedaan.. als jullie mij niet mogen mail het me dan maar: a-manda@live.nl!! En dan wel eerlijk zijn hea !!
lotteluvah schreef:
HAFxGEK schreef:
Ik fluisterde stiekem in z'n oor dat ié mooi moest gan staan, omdat we op de foto moesten
SmeeJ schreef:nou, ze vonden dat ik niet genoeg inzet enzo had bij stage.
En me mentor zei wel, ik was meer het type 'penny' dan echt hardwerken enzo.
Pff, een 5 voor de stage, Kijk, ik durfde gewoon niet veel te vragen enzo.
Telkens vragen; kan ik nog wat doen etc
suusiejj schreef:kon maar 2 foto's maken vandaag haha batterij leeg
hier 1 ervan vind um lief haha
SmeeJ schreef:
zo was joel eerst.
biancailona schreef:ik heb gewoon een zwarte cap,
er wil een meisje, ze zit niet op bokt overigens voor ilona komen kijken morgen, ivm verzorgen, mail haar vanavond denk het adres wel.
Ik heb al twee keer gemaild of ze me wil bellen, nu mailt ze terug ik kan vrijdag wel. Had namelijk gemaild dat ik dan ook kan. Ik denk bel me dan, heb het tel. nummer gemaild. Nog steeds geen telefoontje gehad over morgen. Pff.... Ze is dertien, vond ik al een lastige leeftijd, rijdt 2.5 jaar, maar sommige zijn al verstandig op die leeftijd, vandaar dat ik hem verlaagd heb. Ik denk bel me dan als je zo graag wilt. O, ja laatste mailcontact was maandag, ik dacht bel me dan ook maar.
Dus zit in dubio, vanavond mijn huisadres mailen. Of op telefoontje wachten. pfff...
suusiejj schreef:ja indd wist ik ook nieten als het over ongeluk gedoe gaat en mensen daar uber nuchter over denken wijs ik zo op mijn "kicken" ongeluk ookal was die MET cap en met zelfmoord moei al helemaal opkakken bij mij