Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:22

Netjes Marieke :D

Paulien, van harte gefeliciteerd! :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 23:17

Thanks naamgenoot! :)

Ik wilde vandaag erg graag rijden maar het heeft serieus de hele dag gegoten! Dus paard lekker binnen gezet met droog dekentje en ff borstel erover. Morgen komt de osteopaat langs, ben benieuwd!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:09

Ben best wel blij met deze foto.....
Hoe bedoel je lekker gespierd kontje....

Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:21

Hoi!!

Meld zich ook weer eens. Tjonge wat kan een mens het vreselijk druk hebben. Kan niet eens meer gezellig meepraten in topics, terwijl ik dat juist zo leuk vind. Gelukkig nu even 4 dagen vrij.

Zie hier mooie resultaten voorbij komen met wedstrijden. Goed bezig!!
Ook gelezen over geboortes van verschillende dieren. Das altijd zo leuk aan de lente, hoewel we er nog niet veel aan merken qua weer. Wat is het vies, nat en koud. Zou twee weken geleden een fotoshoot hebben maar het weer was niet echt geschikt. Nu hebben we het maar verplaatst naar aankomende donderdag.

Gefeliciteerd aan de mensen die net jarig zijn geweest.

Wat jammer Madeira dat je nog weinig tot geen verschil merkt na je operatie. Kan dat nog wel komen? Mooie set heb je kregen zeg. Hou echt van blauw!

Mooie gespierde kont zie ik hierboven voorbij komen. Ziet er netjes uit hoor!!

Storm en ik zijn ook lekker aan het oefenen. Inmiddels staat onderling de teller op B+4 (drie wedstrijden)dus ik klaag niet. Hij gaat ook steeds meer plezier krijgen in het springen. Het wordt nu echt springen ipv lomp over een balk heen vallen ;-). Buiten rijden doen we ook nog steeds. Vindt ie toch nog het leukst. Laatst zijn zijn tanden ook nog gedaan. Waren prima alleen wat haken. Verder zijn enting weer gehad. Kreeg van de DA nog een compliment dat hij er prima gestroomlijnd uitzag. Was erg leuk om te horen want ze had hem een jaar niet gezien en toen was ie nog moddervet.

Fotootje van een week of 4 geleden.
Afbeelding

Deze hieronder is van 1-4-2013. We wonnen de originaliteitsprijs haha.
Afbeelding

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:59

Fargino, bedoel meer dat ik nu niet opeens alles zie met rijden, maar verder zie ik wel degelijk verschil hihi :D

He wat zijn je foto's er goed uit zeg :D

Esmee, oelala jou paardje mag er ook wezen!! Knappe Mando <3

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 09:11

Oh gelukkig maar Madeira dat je verder wel degelijk verschil ziet. Dat had ik even verkeerd begrepen :o. Foto's zijn alweer ietsje ouder maar vond ze wel leuk. Hij is inmiddels alweer een stuk lichter van kleur. Krijg wel het gevoel dat hij op dit moment echt lekker in zijn vel zit dus daar ben ik wel blij mee. Ga zo maar eens richting stal. Hij heeft al 2 dagen niet gelopen door die vreselijke regen die we hier alweer 2 dagen zo'n beetje onafgebroken hebben gehad.

Gaan jullie nog iets leuks doen met de Pinksteren? Hier een paar plaatsjes verder is paardenmarkt met kermis en braderie enz. Misschien dat ik daar 2de pinksterdag even naar toe ga, maar das een beetje afhankelijk van het weer.

Madeira_

Re: Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 10:19

He wat grappig, titel is veranderd :D

Wat fijn dat hij zo lekker in zijn vel zit <3. Ik ga vandaag proberen Madeira te longeren, ben benieuwd of het mij nu lukt nu ik wat meer zie.. :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-13 11:40

Kreeg een pb-tje van een mod dat er geen leeftijdsrestricties op bokt zijn toegestaan dus de titel en OP zijn aangepast. :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 13:16

_Nelleke_ schreef:
Kreeg een pb-tje van een mod dat er geen leeftijdsrestricties op bokt zijn toegestaan dus de titel en OP zijn aangepast. :D

Hihi zeggen ze terwijl we nu 283 pagina's verder zijn :D :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 14:22

Nou idd! Haha.
Ik zag de naam staan en dacht "huh.. Dat topic ken ik helemaal niet!"

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 14:57

Oh dat is raar ja.. Ik keek ook.. En idd een andere naam.. Maar goed.. Ik ben 25 en ook een haflinger ..

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 17:07

Ik kon het hele topic al niet meer vinden haha. Heb 'm gevonden :-)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:23

Nog 1 van de redenen waarom ik een tijd niets gepost heb in topics is in onderstaand topic te vinden. Heb echt een beetje in twijfel gezeten of ik het verdiende om een paard te hebben. Voelde me echt een beetje een slechte eigenaar. Kwam door die witte haren na het scheren waar we het eind vorig jaar over hebben gehad. Hieronder het hele verhaal en resultaat voor de geïnteresseerden.

[ITP] Gelukkig zijn die haren weg :-)

Heeft iedereen verder een leuke dag gehad. Ik heb even met Storm gereden in de bak, maar was druk dus heb niet heel fijn gereden. Daarna nog rondje buiten gewandeld met een stalgenootje. Haar pony heeft een peesblessure dus mag alleen stappen. Zijn dus samen even een rondje van een half uurtje gaan wandelen en hebben toen nog even met de paardje gegraasd in het park. Nu lekker thuis. Straks toch maar even het songfestival kijken op de achtergrond.

wouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 21:01

was het topic bijna kwijt, dacht he. :)*

Witte haren heb ik wel gekregen toen ze in mindere conditie was en de ruggengraat redelijk vrij lag en het dekje er overheen schuurde. Maar geen drukplek.
Nu opgelost is weer in perfectie conditie. Misschien voor je zadel ook omdat faringo behoorlijk is afgevallen.

Vandaag hebben mijn dochter Esmee en haar vriendin voltige op Wouke gedaan, kennis had zo'n beugel en geprobeerd of Wouke dat een goed plan vond.
Wouke vond het wel best alleen ging ze in het begin bijna stilstaan toen de kinderen aangelopen/gerend kwamen. Een aanmoediging en ging weer verder. *\o/*
En zijn erop gesprongen, een vlag, op de knieen, enz weer een nieuwe ervaring. Wat was ze braaf. _/-\o_

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 21:08

Zou best nog wel eens kunnen dat het met het gewichtsverlies te maken heeft gehad. De zadelmaker had het wel over echte drukplekken, maar twijfel zelf wel een beetje daarover. Denk ook eerder aan schuurplekken, zeker omdat het toch relatief snel weer weg is gegaan. Het laatste vind ik het belangrijkst maar blijf het wel goed in de gaten houden.

Wat leuk dat de meiden voltige hebben gedaan op Wouke. Heerlijk toch die brave hafjes waar dat soort dingen gewoon mee kunnen.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 21:21

Ik zat net al te kijken: He? Wat is dat voor topic? :P hahaha

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 21:58

Ik heb vandaag heerlijk gelest. We waren vooruit gegaan de afgelopen maand :) Natuurlijk is er nog genoeg werk aan de winkel, maar als we zo door gaan moet een fatsoenlijke B proef toch wel lukken in oktober.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 18:39

Leuk klasien, klinkt goed!

Ik heb gister Eem fantastisch feest gehad voor mijn vader z'n verjaardag. Nu al de hele dag brak... Pff.

De osteopaat is vrijdag bij Anne geweest. Gelukkig niets geks kunnen vinden, wel ietwat meer spanning rondom d'r schoft en rechts op d'r rug maar kan nog heel goed van oude zadel komen. Verder vond hij haar heel fijn sensibel, iets wat hij weinig zag bij haflingers. Dus das leuk om te horen!

Morgen ga ik voor 2 weekjes naar Kreta dus zal ik weinig tot niet reageren :+

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:16

Ik heb voor een half jaar terug een Haflinger hengst gekocht, geboren 6 april 2011, dus nu 2 jaar.
Zijn vader is Standing Ovation en zijn moeder is v. Abel.

Afbeelding

Ik ben zelf 27 jaar :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:47

Super om te horen Klasien :D

Paulien, veel plezier in Kreta! :D En wat fijn dat Anne verder niets geks heeft :D

Melina, welkom :D wat een leukerd <3!

Gister gelongeerd, ging erg goed, kon veel ervan meekrijgen :D wil zeker meer gaan longeren :)! Fijn dat ik nu ook genoeg zicht heb om te zien of ze verkeerd zit o.i.d. :)

Vandaag lekker gereden, ging best goed, er zaten mooie stukjes nageeflijkheid bij. Mam had een stukje gefilmd, kon ik het zelf ook is terug zien :)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 08:44

Uhh ik zat ook al te kijken naar dit topic.

Dus het is gewijzigd.. ok dan kletsen we toch gewoon zo verder.

Ik heb crossles gehad zaterdag.
Op mijn eigen tempo mee gedaan en toen de jonge meiden rondje gingen springen was mijn energiepotje leeg.. tja het is zo.

<3
Afbeelding

Ja ja het is leuk... echt waar... :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oeps.... :D :+

Afbeelding

Afbeelding

Nog even spammen... stalgenootje met Mando... zo'n schattige foto.

Afbeelding

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 08:54

Leuke foto's! Voor die laatste, haha, say cheeeese :D

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 09:00

Alles voor een koekje he... echt alles.... _O-

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 09:02

aah die laatste foto <3 Wat lief!!

Athos mocht gister ook op de foto en ik denk dat de foto's genoeg zeggen haha

Afbeelding

Afbeelding

Welkom Melina!

Paulus, fijne vakantie!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 09:04

Bedankt!

Hierboven ook leuke foto's!