Paulien, van harte gefeliciteerd!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Buiten rijden doen we ook nog steeds. Vindt ie toch nog het leukst. Laatst zijn zijn tanden ook nog gedaan. Waren prima alleen wat haken. Verder zijn enting weer gehad. Kreeg van de DA nog een compliment dat hij er prima gestroomlijnd uitzag. Was erg leuk om te horen want ze had hem een jaar niet gezien en toen was ie nog moddervet.

. Foto's zijn alweer ietsje ouder maar vond ze wel leuk. Hij is inmiddels alweer een stuk lichter van kleur. Krijg wel het gevoel dat hij op dit moment echt lekker in zijn vel zit dus daar ben ik wel blij mee. Ga zo maar eens richting stal. Hij heeft al 2 dagen niet gelopen door die vreselijke regen die we hier alweer 2 dagen zo'n beetje onafgebroken hebben gehad.
. Ik ga vandaag proberen Madeira te longeren, ben benieuwd of het mij nu lukt nu ik wat meer zie..

hahaha
Natuurlijk is er nog genoeg werk aan de winkel, maar als we zo door gaan moet een fatsoenlijke B proef toch wel lukken in oktober.

En wat fijn dat Anne verder niets geks heeft 
wat een leukerd
!
wil zeker meer gaan longeren
! Fijn dat ik nu ook genoeg zicht heb om te zien of ze verkeerd zit o.i.d.