farahtjuh! weet ik maar ik kan niet wassen dus ik moet even kijken hoe ik het moet oplossen. sinds ik daar sta is haar staat super snel vies! iemand tips?
Liiisaaa
Geplaatst: 19-12-10 20:31
Nibs staart was ook VIES! Maar vond het te koud om te wassen!
Hier wat foto's van vandaag! Niet veel gedaan, was zo koud! Wel heeeeerlijk in de wei gereden, was echt een heerlijk gevoel zo over die sneeuw heen!
Nib was bezweet dus durfde het niet aan hem kaal te gaan rijden, wou toch niet zo lang rijden..
Marlis
Geplaatst: 19-12-10 20:37
Liiisaaa schreef:
Nib was bezweet dus durfde het niet aan hem kaal te gaan rijden, wou toch niet zo lang rijden..
Is ook logisch hij is immers geschoren. Maar wel zonde
nts19
Geplaatst: 19-12-10 20:49
gave foto's van nib!
Nathalie83
Geplaatst: 19-12-10 21:03
Hier geen bult sneeuw.. Stiekem vind ik dat wel beetje jammer..
Super filmpje Manderyntjuh! echt mooi in de sneeuw ik wil ook...
Mooie Kim met bal ga zo ff topic kijken
Mooie Wenner (met mooie jas en wat is ie nog schoon! ) Wel lomp dat ie hij Julia haar deken stuk maakt.. Pietertje komt ook nog ff voorbij scheetje
Jeeej morgen Joy foto's
Roxy GEFELICITEERD!!!!
angel in de sneeuw WOW die laatste foto is vet!!
Pe Pe met dikke buik
Mooie Nib in de sneeuw
Ik vandaag weer op stal geweest. Grondwerk met Luna gedaan. Doe dat tegenwoordig met zadeltje op. Ze geeft er al niks meer om Marena gewoon ff gepoetst en geknuft.. Ze kan echt niet lopen op de bobbels.. Gister nog een poging gedaan maar helaas.. Verder gewoon lekker bezig geweest maar mieters wat was het koud
Heeft iemand nog tips voor handschoenen?? Ben aan nieuwe toe maar wil nu wel echt goed warme, maar wil er ook mee kunnen rijden..
Jenny__
Jaa dat is waar, helpt maar heel kort.. Hmm volgens mij is het bijna niet mogelijk, behalve blijven bewegen dan.. Want veel lagen helpt niet, en skihandschoenen is nou ook weer niet zo praktisch
Nou precies, dat is het ook.. als ze zo dik zijn kun je je handen haast niet gebruiken Had nu licht gevoerde leren.. maar die zijn dus stuk, en ook lang nie warm genoeg..
Ik ga morgen mijn brommertje tekoop zetten. Peep der stalletje is 10 minuten fietsen maar en mijn werk waar ik vanaf 25 januari fulltime ga werken (opleiding) is 5 minuten fietsen en op de weg naar peeps. En mn school tot die tijd ga ik met de tram en die ene dag in de week dalijk ook met de tram. Dus gebruik hem eigenlijk niet veel.
jep ik ga ook brommer verkopen, heb ik weer wat geld voor mn rijbewijs en ik gebruik m toch niet. (ik ben horsii) Heb nu namelijk pas 300 euro voor rijbewijs en wordt eind maart 18 en ben nu even werkloos pf..
Weer hele leuke foto's voorbij zien komen.
Mooie wenner met zijn lange manen en een hele leuke mooie kim. En nib is ook weer prachtig
Ik ga in januarie of eind december weer beginnen met lessen maar ga vd zomer een scootertje kopen zodat ik hier lekker de dorpjes rond kan rijden om boodschappen te doen en naar de paarden te gaan