Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vind ik dan hoor... Paulusjuh schreef:Master Daims! Misschien moet je hem even naar de kleuterschool sturen. Dan weet hij weer wat hij wel en niet mag
OF hem gewoon knutselwerkjes geven op de trailer.. ipv dat hij jullie knutselwerk geeft
Ik moet vast, dat wil ik niet! Ookal geven jullie mij hooi, ik luister lekker toch niet

Mooi is dat
Ik krijg altijd helemaal kippevel als ik zo'n stel zie

muppetmayo schreef:Paulusjuh schreef:Master Daims! Misschien moet je hem even naar de kleuterschool sturen. Dan weet hij weer wat hij wel en niet mag
OF hem gewoon knutselwerkjes geven op de trailer.. ipv dat hij jullie knutselwerk geeft
Haha dat is dus het jammere... Hooi of iets vind ie niet boeiend in de trailer. Dat is voor op stalIk moet vast, dat wil ik niet! Ookal geven jullie mij hooi, ik luister lekker toch niet
Vooral NIET vertellen dattie dan zijn manen niet moet afknippen enzo
Ik zou hem wel eens in het echt willen zien haha!
Ikzelf heb ook anderhalf jaar moeite moeten doen eer dat dat muurtje rondom haar eens gebroken was.. 

Gezellig
Kan ik gelijk die van jou zien hihi.
chipieke schreef:@Vie, begon je al te missen![]()
Al een geluk zie ik af en toe je paarden staan, of ik zou gezworen hebben dat je ergens doodlag tussen de boeken

Maar ja, ben dus tijdelijk van de aarde verdwenen é. Ben je morgen op je wei? Heb zelf eindelijk een leadrope gekocht, is handiger als ik grondwerk doe.
Bal aantikke met z'n neus kan ie ook al, maar van kusjes snapt ie geen drol. (Wsl denkt ie; ik ben een echte vent, ik ga je toch niet lopen zoenen in het openbaar...)
:'( maar was Amarok er toevallig nog?
Vie schreef:chipieke schreef:@Vie, begon je al te missen![]()
Al een geluk zie ik af en toe je paarden staan, of ik zou gezworen hebben dat je ergens doodlag tussen de boeken
Ik moet jou nog steeds dat boek brengen. Schaam schaam.Maar ja, ben dus tijdelijk van de aarde verdwenen é. Ben je morgen op je wei? Heb zelf eindelijk een leadrope gekocht, is handiger als ik grondwerk doe.
Ik ben nu een poging aan het doen Darius een beetje vrijheidsdressuur bij te brengen. Hij kan al voetjes geven op commando van de zweep. Maar in het begin snapte hij er geen hol van.Bal aantikke met z'n neus kan ie ook al, maar van kusjes snapt ie geen drol. (Wsl denkt ie; ik ben een echte vent, ik ga je toch niet lopen zoenen in het openbaar...)
ken er nog zo een
steigeren op commando
) Hij liet zich ook niet zo goed zien en hij was vooral heel brutaal! Maar hij heeft een 1E premie gekregen en is voor het leven goedgekeurd in de klasse 2A.