[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:24

Elke keer als ik Daimy zie moet ik al glimlachen om zn uitstraling, en nu met al die wilde verhalen van m helemaal! Hij bezorgd je aardig wat schrik momenten zeg!

beccy

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:25

ja is maritnique al geweest voor amy te rijden? wanneer begint ze?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:25

Op die uitstraling ben ik ook echt gevallen. Hij heeft echt een super ontdeugend koppie. Hattie al toen ik hem kocht :P
Zijn hoofd spreekt ook altijd boekdelen, je ziet gewoon aan hem wat hij denkt ;)
Hij denkt gewoon dat hij god is. Iedereen in zijn buurt moet zich naar hem schikken. Hij is de supermeester :+

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:27

beccy schreef:
ja is maritnique al geweest voor amy te rijden? wanneer begint ze?

Vrijdag.. :)
Ik pak Amy donderdag nog even op en dan hoop ik dat ze Vrijdag braaf is met Martinique, maar dat zal wel.. Want wat die 2 met elkaar hebben is echt bijzonder, Amy is soms nog alerter op haar dan op mij..

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:31

Master Daims! Misschien moet je hem even naar de kleuterschool sturen. Dan weet hij weer wat hij wel en niet mag ;)

OF hem gewoon knutselwerkjes geven op de trailer.. ipv dat hij jullie knutselwerk geeft :P

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:31

Mooi is dat zeg Sita_ dat je af en toe ineens zo'n speciale band tegenkomt :) Vind ik dan hoor...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:32

Paulusjuh schreef:
Master Daims! Misschien moet je hem even naar de kleuterschool sturen. Dan weet hij weer wat hij wel en niet mag ;)

OF hem gewoon knutselwerkjes geven op de trailer.. ipv dat hij jullie knutselwerk geeft :P

Haha dat is dus het jammere... Hooi of iets vind ie niet boeiend in de trailer. Dat is voor op stal :+ Ik moet vast, dat wil ik niet! Ookal geven jullie mij hooi, ik luister lekker toch niet :+

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:33

Ja, ik vind dat ook mooi.. :j
Het heeft mij iig geholpen Amy een beetje los te laten, heel verhaal verder. Daarom is Shania er ook bijgekomen.
Maar toen Martinique stopte met Amy vanwege school en eigen paard etc. zag je Amy ook helemaal triestig worden zeg maar. Als ze Martinique zag dan gingen die oortjes dr op, maar dan was ze weer teleurgesteld als ze niet met haar aan de slag ging..
Ja, die 2 zijn bijzonder.. :j

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:34

Zo dat is dan wel een heel bijzonder stel dan zeg :) Mooi is dat :) Ik krijg altijd helemaal kippevel als ik zo'n stel zie :)

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:35

Das altijd leuk he...Maar ik ga douchen en nog even tv kijken en weer naar bed.. moet morgen weer werken.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:36

muppetmayo schreef:
Paulusjuh schreef:

Haha dat is dus het jammere... Hooi of iets vind ie niet boeiend in de trailer. Dat is voor op stal :+ Ik moet vast, dat wil ik niet! Ookal geven jullie mij hooi, ik luister lekker toch niet :+

En als je hem een schaar geeft met wat papiertjes? :+ Vooral NIET vertellen dattie dan zijn manen niet moet afknippen enzo ;) Ik zou hem wel eens in het echt willen zien haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:36

Ja, is zeker bijzonder..
Omdat Amy zich aan nagenoeg niemand blootgeeft, daar weet Rebecca ook alles van.. ;) Ikzelf heb ook anderhalf jaar moeite moeten doen eer dat dat muurtje rondom haar eens gebroken was..

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:39

Gaaf hoor Sita! haar moet je in ere houden dan :)

En Paulusjuh je komt maar kijken hoor ;)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:42

Moeten we inderdaad maar een keertje afspreken! Wie weet kan ik op mijn hafje langskomen als die lekker gewend is. Alleen moet jouwe dan niet de streken gaan bespreken he!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:43

Hahah nee dat is idd niet zo'n goed plan :+

Maar je komt maar een keer langsgewandeld hoor :) Gezellig :) Kan ik gelijk die van jou zien hihi.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:44

Inderdaad!

Ik ga mijn bed opzoeken, de koppijn begint weer eens...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:45

Slaap lekker Paulusjuh, succes met je hoofdpijn :(:)

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 10:01

chipieke schreef:
@Vie, begon je al te missen :Y)

Al een geluk zie ik af en toe je paarden staan, of ik zou gezworen hebben dat je ergens doodlag tussen de boeken :')

_O-

Ik moet jou nog steeds dat boek brengen. Schaam schaam. :o Maar ja, ben dus tijdelijk van de aarde verdwenen é. Ben je morgen op je wei? Heb zelf eindelijk een leadrope gekocht, is handiger als ik grondwerk doe.

Ik ben nu een poging aan het doen Darius een beetje vrijheidsdressuur bij te brengen. Hij kan al voetjes geven op commando van de zweep. Maar in het begin snapte hij er geen hol van. :') Bal aantikke met z'n neus kan ie ook al, maar van kusjes snapt ie geen drol. (Wsl denkt ie; ik ben een echte vent, ik ga je toch niet lopen zoenen in het openbaar...)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 10:11

Zijn er nog mensen naar de hengstenkeuring geweest ?? want ik kon niet kreeg geen vrij van school :(:'( maar was Amarok er toevallig nog? :P

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 10:14

Vie schreef:
chipieke schreef:
@Vie, begon je al te missen :Y)

Al een geluk zie ik af en toe je paarden staan, of ik zou gezworen hebben dat je ergens doodlag tussen de boeken :')

_O-

Ik moet jou nog steeds dat boek brengen. Schaam schaam. :o Maar ja, ben dus tijdelijk van de aarde verdwenen é. Ben je morgen op je wei? Heb zelf eindelijk een leadrope gekocht, is handiger als ik grondwerk doe.

Ik ben nu een poging aan het doen Darius een beetje vrijheidsdressuur bij te brengen. Hij kan al voetjes geven op commando van de zweep. Maar in het begin snapte hij er geen hol van. :') Bal aantikke met z'n neus kan ie ook al, maar van kusjes snapt ie geen drol. (Wsl denkt ie; ik ben een echte vent, ik ga je toch niet lopen zoenen in het openbaar...)

hahahahaha :) ken er nog zo een ;)
ander meisje bij ons op stal die doet ook vrijheidsdressuur.. en dat fjordje kan als pas en dingen oppakken en brengen, gapen, voetjes optillen enz. maar zoo stom is ze al tijden bezig met het leren steigeren onder het zadel..
en wat doet die fries van mij op commando terwijli k het niet eens wou aan leren 8-)

:\ steigeren op commando

DivaMiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:23

Suus, ik heb Amarok gezien gister. Hij was echt aan het kloten! Met stilstaan was ie al aan het draaien en ook met het rondlopen heeft ie de voorbrenger nog bijna op zijn snuit laten gaan. ( hij duwde hem tegen de wand. :P ) Hij liet zich ook niet zo goed zien en hij was vooral heel brutaal! Maar hij heeft een 1E premie gekregen en is voor het leven goedgekeurd in de klasse 2A.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:47

@Melody93, leuke foto’s! :)
@Maayke, hoe gaat het eigenlijk met je nieuwe hafje? Doet hij het nog steeds zo super? :)
Waar werk je?
@muppetmayo, ik heb toevallig een hele lieve makke haflinger, maar ik ken ze best met karakter hihi! Zoals jouwe nu dus haha. Madeir was echt aan het uitproberen denk ik.
@Nathalie83, tja als een hond steeds in Madeir’s staat zou hangen denk ik ook dat ze gek word.
@Suzanne, nu weet ik zeker dat ik nooit meer op jouw paard wil rijden haha :P

Pff net echo gehad van mijn buik.. Krijg vrijdag/maandag uitgebreide uitslag.. Maar.. ik heb in elkgeval galstenen, dat zag ze wel.. ;(

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:49

Pffff balen Madeira! Wanneer gaan ze ze weghalen? Doen ze dat met een ercp of operatief?
Succes iig :(:)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:50

muppetmayo schreef:
Pffff balen Madeira! Wanneer gaan ze ze weghalen? Doen ze dat met een ercp of operatief?
Succes iig :(:)

Ik weet het niet hoe ze het doen en wanneer... Maar ze hebben ook gelijk alle organen nagekeken. Behalve maag & darmen, dat moet met een ander onderzoek. Dankjewel! :+:

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:18

ik werk met lichamelijk gehandicapten op het dorp in arnhem
met mijn nieuwe hafje gaat het erg goed :D