Suus, wat moet ik mij hierbij indenken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Hoi hoi
Kom even omt hoekkie kijken..
Moet zo gelijk weer gaan want heb gala..
Dus in bad, haartjes krullen (doet me moeder, dus hoop dat het er een beetj euitziet), mezelf in mn jurk proppen, make-up op.. en FEEST
Leuke foto!
Anseltje schreef:En het maakt mij niet veel uit of jullie haar niet mogen ofzo, maar als ik zeg dat ik zonder cap rijd wordt er niks over gezegd, maar bij amanda wel.. Dus daar klopt iets niet!
Dus in bad, haartjes krullen (doet me moeder, dus hoop dat het er een beetj euitziet), mezelf in mn jurk proppen, make-up op.. en FEEST
Leuke foto!
Anseltje schreef:En het maakt mij niet veel uit of jullie haar niet mogen ofzo, maar als ik zeg dat ik zonder cap rijd wordt er niks over gezegd, maar bij amanda wel.. Dus daar klopt iets niet!
Leuke foto!
Amandie schreef:vraagje. waarom reageren jullie zo bij anne... en bij mij anders??
Anseltje schreef:zucht..
Anseltje schreef:Ik vind het een beetje laf dat jullie haar nu zo gaan afkraken om de cap..
Ilona deed ik zo omdat ik haar van alle kanten niet mocht.
En trouwens nog iets.. waarom wordt _karin_ wel zo lief tegen gedaan terwijl ze nergens een 'officiele' aanmelding het..
Anseltje schreef:Ik vind het een beetje laf dat jullie haar nu zo gaan afkraken om de cap..
En trouwens nog iets.. waarom wordt _karin_ wel zo lief tegen gedaan terwijl ze nergens een 'officiele' aanmelding het..
Jasia schreef:Het is je eigen keus..
Maar vind het niet verantwoordelijk
Er kan ALTIJD iets gebeuren hoe braaf het paardje ook is..
Op Anne rijd ik niet zonder capMaar op Mirthe ook niet, terwijl Mirthe NIKS doet.. Maarja er kan áltijd wat gebeuren..
Zonder cap zit ik gewoon niet lekker
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Ik vind het een beetje laf dat jullie haar nu zo gaan afkraken om de cap..
Omdat karin lief is.
Sorry hoor maar misschien mag ik amanda wel niet van alle kanten. Je praat een beetje dubbel nu.
Hilde_q schreef:knabbelgirl schreef:
de HH trend
heb je foto ?
Anseltje schreef:Ja boeit mij dat
ach laat ook maar, wat een stomme discussie.. ik ga hw maken!
Anseltje schreef:Ik maak me hier niet zo druk om, ik vind het gewoon banketstaaf klaar!
En viet, jij zit dan nu wel te zeggen over ilona.
Maar toen verdedigde jij haar ook met hart en nieren, en nu doe jij precies hetzelfde als wat ik deed tegen amanda..
maar laat ook maar, amanda is weg. En ze het al genoeg problemen aan dr kop, eveneens als mij.