Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Idd, helemaal met je eensLous schreef:Ik zou het ook maar doen, want je moet hem nou wel eens ontvangen hebben. En ze heeft zich weer niet eens aan haar woord gehouden.
Nee inderdaad voor de zoveelste keer...
en okay ze is dan wel ziek, maar verkoop dan niks als je je afspraken niet na kunt komen
en kommop je kunt toch wel binnen 2 maand iemand vinden die ff een dekje naar het postkantoor brengt
suusiejj schreef:ja maar hallo ze heb tog ook wel ouders ofzo die dat op de post willen doen
suusiejj schreef:ja maar hallo ze heb tog ook wel ouders ofzo die dat op de post willen doen
Lous schreef:Idd, helemaal met je eens
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:ja maar hallo ze heb tog ook wel ouders ofzo die dat op de post willen doen
Jah nou indd, maar jah geld terugstorten is ook niet zoveel moeite toch
Lous schreef:Nee geld terugstorten kun je ook doen als je thuis lekker op je luie reet zit
suusiejj schreef:wel als je een gemeen spelletje speelt blijkbaar
suusiejj schreef:maar mensen het spiet mie donders, ik ga me bed in benieuwt of ik kan slapen met me piercing
en benieuwt hoe die morgen is
slaap lekker![]()
![]()
tot morgen
suusiejj schreef:maar mensen het spiet mie donders, ik ga me bed in benieuwt of ik kan slapen met me piercing
en benieuwt hoe die morgen is
slaap lekker![]()
![]()
tot morgen
Lous schreef:Moon ik ga, ik zit al bijna half in dromenland en mijn bedje begint steeds harder te roepen. Dus ik zeg welterusten en tot morgen en woensdag gaat het verhaal weer verder.![]()
houdoeixxx!!!
Lous schreef:Tjel is weer weg, da vin ik nie leuk.
kekaro schreef:whaaaaa gaaf hoor !!
mijn tongpiercing is eruit gegaan (had bolletje opgegeten)
zou ik die weer door kunnen prikken? of gewoon opnieuw laten prikken...