Rianne_ schreef:Hopelijk valt 't mee Flicka..Wanneer krijg je de uitslag?
Dierenarts zei dat het wel 10 dagen kan duren, duurt nog even dus...
Maar is inderdaad, zover ik weet, met medicatie goed onder controle te houden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nathalie83 schreef:Luna is ook niet meer in conditie wat ze was.. Maar heb me er ook bij neergelegd. Ik heb het wedstrijden rijden ook even op laag pitje. En heb sinds Uden weer een westernzadel dus ga dat ook wat oppakken. Lekker rustig aan. Gelukkig vermaakt Luna zich goed (lees met Mareja klieren in de wei (-; )
astridastrid schreef:Ik had vandaag bij mevrouw Hees geschreven in Montfoort. WAT een super mooie locatie zeg, WAUW! Droomstal. Leek wel de Veluwe! Bijzonder altijd die kruizingen, er was bijv. een Tinker*Arabier.
Wauw die wissels van King, zou willen dat die van mij zulke mooie wissels sprong! Suuuper!
Er was een Haflinger die ik wel wilde hebben :-P (in M, geen Bokker geloof ik), verder reed er iemand met een PRE echt suuuper netjes! En vond ik iemand met een trekpaard in M2 ook echt Goals! Superknap!
Gail ook weer leuk om te zien, lekker hoor! Moest wel lachen om je voorlezer (vriend?) die las in recordtempo!
Erg leuke dag. En gelukkig was iedereen net klaar voordat de zon doorkwam, phoe, toen werd het echt heet!
Morgen Grand Prix schrijven bij mijn juf, ZIN IN! Krijg er altijd veel inspiratie van, van het schrijven!
Peelie schreef:Astrid. Dan heb jij mijn protecollen geschreven
Peelie schreef:En waar is dat dan?
Bij de ponyclub hier in blaricum zijn een paar weken geleden prachtige Achterberg bodems gelegd met een 60x100 baan en een 60x30 baan. Super super super mooi.
astridastrid schreef:Nee Hees had een goede bui vandaag, scheelt wel eens hoor! Denk dat er (veel) meer mensen verbaasd waren over hun punten (positief). Bij een iemand (in dit topic) had ze zelfs puntje meer gegeven zodat ze toch net winst had, vind ik altijd wel tof!
Nog flitsender Gail, volgens mij had je al de recordtijd haha.
Maar zo heb ik niet naar de locatie gekeken, bedoelde meer de huisjes en de boompjes etc. haha. Vond het verder vooral heel ver weg, dat Montfoort.