Beetje wazig, had ver ingezoomd! Maar vond m wel leuk
Laatst bijgewerkt door joopiexx op 19-12-10 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt
joopiexx
Geplaatst: 19-12-10 17:44
Wenner trekt Julia haar dek erg graag en vooral vaak scheef en kapot. Deze winter heeft hij alleen een winkelhaak in haar regendek gemaakt maar vorig jaar hele staartflappen eraf... Niet echt handig, maar hij kijkt altijd zo schattig
joopiexx
Geplaatst: 19-12-10 17:50
Meet Pietertje
Gelijk op oorlogspad.. Lief dat witte puntje aan zn staart haha
En nog een paar van Wennert en Juul
shilady
Geplaatst: 19-12-10 17:56
Nou hier ligt inmiddels een flink pak sneeuw De paardjes zijn vandaag ook weer heel de dag buiten geweest en liepen net gemakkelijk weer terug hun stalletje in voor de nacht.
Ik had gister toevallig geen biks in de box gedaan want dat was ik vergeten mee te nemen maar wel hooi ,maar toen ze dus die box in liepen toen keken ze me echt aan van nou waar blijven de brokjes????????? 2min later dachten ze schijnbaar van nood breekt wet dan maar toch beginnen aan het hooi
joopiexx wat een leuke foto's! Heb ook een poging gedaan tot sneeuwfoto's maar er werd net gevoerd dus Joy rende van de wei het erf op Morgen weer een poging..
Roxylovee
Geplaatst: 19-12-10 18:30
dankje voor de felicitaties van jullie ! heeeel even tijd voor de computer&bokt haha
wat een leuke foto's allemaal!! kitzbi ga zo jou foto topic kijken!
joopiexx; ik ben ook erg blij dat cup geen ijzers heb want heel veel mensen bij ons op stal hebben er last van..
leuk filmpje manderyntjuh vind het ook erg jammer dat ze bij ons nu niet de ruimte hebben om lekker uit hun dag te gaan...
vanochtend naar gekke cup & vriend geweest was weer lachen die 2 zijn zo gek als een deur.. heb net een scapa dekje gehad & bandages van scapa ! en een nieuw zadel voor cup maar die had ik een week geleden al en nieuwe kleren en geld haha morgen komen de foto echt echt echt maar ik gaat weeer er komen der weer een paar binnen
Weer hele leuke foto's voorbij zien komen Ook van mn favo jonge haflingertje Kim, leuke merrie. En wat een geweldig poesjeee.
nts19
Geplaatst: 19-12-10 18:35
leuke foto's allemaal! en wat een lief katje!
hier angel even weer spammen en ja ik weet mijn staart is zwart maar kan momenteel niet wassen want het vriest! en dan gaan alle paarden op hun snufferd! heb al 3in1 spray gekocht en ga ik gebruiken en hopen dat het werkt ze ging echt even een paar seconde in de sneeuw liggen en daarna rollen mn nieuwe ES halster er ligt zoveel sneeeuw!
Wat allemaal een mooie foto's en mooie kerstkaart En wat ligt er bij jullie veel sneeuw , hier einglijk een laagje vaan een cm of 3 Farah staat stil tot vrijdag dan krijgt ze blote voeten en dan kan ik weer rijden Ben vandaag effe met liane naar de manege geweest oude doos had er zin in
Fanny was net 3 maand toen ze bij haar mams weg kwam, maat dat kwam Omdat haar mams verkocht was naar zweeden, Farah was dik 6 maanden geloof ik.
Wat een super leuke foto,s en pietertje geweldige naam Peep kan goed buigen zeg
Angel ziet er goed uit lekker vrolijk
Hier begint het weer te sneeuwen
nts19
Geplaatst: 19-12-10 19:04
faratjuh : serieus? nou hier lig denk wel 15 cm ofzo! echt niet normaal! veel plezier joopiexx: ik had hem vorig jaar al gekocht voor angel maar hij werd lelijk en is beetje kapot dus heb weer nieuwegekocht! zo'n fijn halster en hij staat haar ook erg leuk! marlis: bedankt! jij heb ook leuke foto's van peeps! line18: ben benieuwd naar de foto's! kitzbi: haha bedankt ze was ook best happy! en ze waren aan het sneeuwschuiven met een kleine truck dus ze was helemaal hyperr!
joopiexx
Geplaatst: 19-12-10 19:18
Gatver nog meer sneeuw? Ik vind het dik genoeg wat hier ligt, als je erdoor heen ploetert, ben je gewoon moe na een tijdje haha loopt veel zwaarder!
Wenner houdt niet van in de sneeuw rollen geloof ik, hij gaat liggen, rolt effe op zn zij en gaat gauw weer staan. Koud aan zn buik
Peep vermaakt zich ook wel in de sneeuw zo te zien
@ Kitzbi: Dankje wel Ze deed het voor de dracht nog niet helemaal hoe het hoort met der beentjes maar ben hier al super blij mee Nu zit der buikje een beetje in de weg hihi. @ Joopie: Peeps vermaakt zich wel ja. Ik alleen minder, rot sneeuw en rot kouw Haha wenner denkt tis mij te koud. Peep had gisteren gerold volgens mij want der ene kant zat onder de sneeuw heb er zelf nog niet er in zien rollen. Maar vorig jaar op het dag en nacht land swinters ook lag ze er altijd in te slapen
joopiexx
Geplaatst: 19-12-10 19:35
Jaa gek genoeg lag wenner er vorig jaar ook vaak in, maar nu echt niet. Hij is dit jaar geschoren dus misschien is dat het verschil. Ik weet et niet.
Ik vind er ook geen zak meer aan hoor, sta beetje te blauwbekken totdat ze weer naar binnen kunnen. Maarja met die gladheid hadden we ze binnen gehouden en dat is ook niet alles. Dus opzich heeft dit wel weer voordelen. Wij kunnen ook gewoon lopen naar stal dus dat is al een hele zorg minder natuurlijk.
Jenny__
Geplaatst: 19-12-10 19:56
@kitzbi: wauuuuw wat is ze leuuuk
Leuke sneeuwfotos allemaal! Wat leuk een jong katje, wij hebben ook een jong katje in huis sinds begin november