Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Laatst gingen we ook weer weg met Mara en wonder boven wonder waren de paarden stil toen we weg gingen... ik stond er echt even van te kijken!
joopiexx schreef:Ooh leuk nieuwe afleveringen van Gooise vrouwen!
Boer zoekt vrouw zal binnekort ook wel gaan beginnen, vind ik ook zo leuk
muppetmayo schreef:Zie ik hier Hyves voorbij komen?
Mij mogen jullie ook toevoegen hoor
Hinke schreef:Citaat:
Ik heb idd renegades voor voor en achter. Als ik bij stal een buitenrit maak vind ik het gewoon een fijner idee als ze ook achter schoenen heeft, aangezien we dan alleen over asfalt rijden en draven. Misschien is het niet perse nodig maar vind het zelf een fijner idee
Dieuwke1315 schreef:Heb vandaag weer super gereden. Travers en schouderbinnenwaarts ging super![]()
Ze liep zo mooi
![]()
Mooie middendraf had ze en liep veel nageeflijkBen super blij
En trots
![]()
Jullie nog iets beleeft??
Hinke schreef:Peelie schreef:Ik heb Freya maar eens een krabbeltje gestuurd... Ze is al zo lang niet meer online geweest..
Zat er gisteren nog aan te denken om dat te doenNormaal is ze idd wel regelmatig hier te vinden.
Stravero schreef:Hallo allemaal,
Hier een berichtje van mijn kant. Ik heb eergisteren en gisteren op vandaag bij mn vriendin geslapen![]()
![]()
Morgen is het officieele wedstrijd van onze vereniging, en we hebben net de ringen en tenten opgebouwd, vanavond douchen en dan naar bed..
Tot zondag denk ik
Leuk, je rijdt zelf ook mee? Is je haflinger inmiddels weer helemaal goed?
joopiexx schreef:Gisteren geoefend met menhoofdstel.. Eerst gelongeerd en daarna nog even erachter gelopen.
Het ging echt super goed, al vond hij het nog wel een beetje eng.
Vanmiddag plaats k wel even foto's! Nu ga ik de stal helemaal cleanen met zn alle..
Flurk schreef:Dieuwke1315 schreef:Heb vandaag weer super gereden. Travers en schouderbinnenwaarts ging super![]()
Ze liep zo mooi
![]()
Mooie middendraf had ze en liep veel nageeflijkBen super blij
En trots
![]()
Jullie nog iets beleeft??
ik heb vandaag een menwedstrijd gejureerd en er waren best veel haflingers bij
werd leuk gereden en het was super weer