[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 21:39

muppetmayo schreef:
Hij kwam de 1e keer longeren maaiend op mij en de longeur af :+ Hij vind het gelukkig helemaal geweldig om te werken, dat doet hij supergraag!

Maaiend? Je bedoelt met zijn voorbenen?!
Vervelend dat je niet weet wat het is... Hopelijk is het niet iets met zijn pezen want dat duurt echt onwijs lang voordat zoiets heelt.
Ik ga ff nuttige dingen doen, tot later :evaw:

muppetmayo

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 21:41

Jep, steigerend, maaiend met de voorbenen, zo van wat had je nou joh, beetje mij vertellen wat ik moet doen, maar dat doe ik echt nie hoor :+
Meneer heeft toen ook echt een mep tussen zn oren gekregen met de longeerzweep.
Nu is hij alleen erg enthousiast met longeren. Jippie!!! Baasje! Ik mag weer!! Oortjes erop en gaan met die banaan :D
Natuurlijk wel geintjes uithalen, laten zien wat ik fout doe. Daarin is hij heel eerlijk.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 21:43

Pff dat lijkt me wel ontzettend lastig, als hij je zo erg loopt uit te proberen... Ankie heeft dat gelukkig nooit echt gehad, het ergste wat ze gedaan heeft was dat ze een keer uit de longeercirkel is gesprongen :+

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 21:46

Laat ik het zo zeggen... ik ben heel heel heel heel erg blij dat ik echt super begeleiding heb :D Ik had me echt geen betere kunnen wensen :D

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:00

Pff ik moet eigenlijk weer even bijlezen... :')
Maargoed, had Mel vandaag losgegooid met Chanel in de bak
Die twee waren lekker bezig zeg! :~
Had m'n camera jammergenoeg pas ná de bokparteijen bij de hand...
Maar er zitten wel wat leuke foto's tussen!
Kijk hier voor de foto's:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1062435

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:02

Hoi allemaal,

Ben ik ook weer, net even bijgelezen over een trouw die niet door kan gaan op de dag dat ie gepland was, weet je al wat je doet chipieke?
Over trailerprobleempjes...
Over een shettie die verkocht wordt... en een haf die van eigenaar wisselt, over de geweldige plannen van Siet en Hotze(ik ben niet jaloers hoor..)

Kom net van mijn werk en ben beetje dood...

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:02

dames jullie gaan veel te snel ik hou het niet meer bij!
heb eindelijk nieuwe computer gekocht word hopelijk deze week geleverd :D kan ik weer wat meer achter internet zitten hahaha ;)
hier ligt gewoon sneeuw dus paardje even lekker in de bak los gegooid met nog een aantal was weer leuk om naar te kijken :)
ik ga nu even goed bijlezen
PS Muppet wat heb jij een beer van een paard dan zeg haha... ras echte eigenwijze haflinger ;)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:06

beccy schreef:
Hoi allemaal,

Ben ik ook weer, net even bijgelezen over een trouw die niet door kan gaan op de dag dat ie gepland was, weet je al wat je doet chipieke?
Over trailerprobleempjes...
Over een shettie die verkocht wordt... en een haf die van eigenaar wisselt, over de geweldige plannen van Siet en Hotze(ik ben niet jaloers hoor..)

Kom net van mijn werk en ben beetje dood...

Jaloers? Jij verhuisde toch mee? :P

PfoePfoe.. Je hebt al heel wat te stellen gehad met Daims MuppetMayo! :oo (ben je naam even kwijt)

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:10

wie ik? Ja ik woon er al, ben aan het wachten tot jullie nou eens komen, tis veel werk te doen hiero in friesland op de boederie

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:10

chipieke --> dat is balen he hoop dat er snel wat geregeld kan worden
Madeira --> ben blij dat het stuk beter gaat :D
Muppet --> nu het hele verhaal gelezen maar wat een draak

verder nog shetje wat is verkocht :( hoop een goed plekje gevonden
aantal nieuwe leden --> WELKOM

pfff nu even verder met begeleidingslan van mijn werk! moet ik ook maar weer af hebben haha ;)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:11

beccy schreef:
wie ik? Ja ik woon er al, ben aan het wachten tot jullie nou eens komen, tis veel werk te doen hiero in friesland op de boederie

Grapjas.. :') Je bent Shania alleen wel vergeten meenemen..

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:14

Nee hoor...die laat ik nog even voor jou staan anders zijn amy en jij zo eenzaam in het zeeuws vlaamse

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:15

Shetje is al ruim 4 weken geleden verkocht haha maar de datum waarop ze echt weggaat is nu definitief volgende week zaterdag. Overigens gaat ze wel naar een bokker toe :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:15

Ja.. Lief van je.. :j *D

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:16

ben wel lief hoor..

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:16

ben je naar paardjes geweest vandaag??

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:17

Nee, vandaag niet.. Moest naar school, en heb vanmiddag mijn hoofdstel dan eindelijk eens ingevet.. :P

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:18

En morgen kan ik ook niet.. Moet werken tot 20 uur.. Zo moet je niet werken en zo een godganse hele saaie dag..
Maar dan ben ik weer vrij tot volgende week Woensdag.

muppetmayo

Sita_ schreef:
PfoePfoe.. Je hebt al heel wat te stellen gehad met Daims MuppetMayo! :oo (ben je naam even kwijt)

Uhuhh :P Ik zeg ook altijd tegen degene die zegt dat haflingers geen karakter paardjes zijn, ze dan maar even kennis moeten maken met de mijne!
Ze mogen best een rondje met hem in de trailer maken hoor O:) Alleen wel hun eigen trailer :+

beccy

haha oke

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:20

hm ja voor mij is het deze week ook erg lastig om te gaan siet.. kan eventueel donderdag, maar dan ben je zelf ook vrij.(hoewel ik misschien wel rijles heb)volgende week weer in de nacht dus dan is het weer wat makkelijker

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:21

Maar hij loopt er ondertussen wel braaf in? (Zo van: vandaag doe ik me best baasjes :))

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:21

Vanmorgen weer met Jelmer bezig geweest. Hij heeft de hond van de stal eigennaar gebeten... Wel beetje z'n eigenschuld.. had hem al paar keer weg gestuurd en hij hing Jelmer steeds in z'n staart.. Eigennaar zei.. nou dat doet ie voorlopig vast niet weer :=
Wandelen ging ook weer super :D Hij had er zin in en liep bijna in passage mee :=

Heb me hoofdstel niet gekregen vanaag ;( Komt dan als het goed is morgen.. maarja morgen vroeg weer rijden dus had hem graag gehad..

*heeft niet bijgelezen..*

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:23

Paulusjuh schreef:
Maar hij loopt er ondertussen wel braaf in? (Zo van: vandaag doe ik me best baasjes :))

De trailer in? Dat doet hij dus altijd zo he, dat is het vreemde! Hij stond er serieus binnen een halve minuut op. Liep met me naar de trailer. Ik liep de trailer op, hij stopt voor de klep. Daims? Kom je mee? En meneer liep zo achter me aan... Dat is dus het hele rare aan het verhaal. Hij staat er iedere keer weer binnen 2 minuten op :roll:

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:23

beccy schreef:
hm ja voor mij is het deze week ook erg lastig om te gaan siet.. kan eventueel donderdag, maar dan ben je zelf ook vrij.(hoewel ik misschien wel rijles heb)volgende week weer in de nacht dus dan is het weer wat makkelijker

Komende tijd kunnen we denk ik wel veel samen gaan dan..
Ik hoef volgende week alleen Woensdag en Vrijdagmiddag te werken en die week dr op ook maar een paar dagen..
Maar dan kan ik t rijden met Amy ook weer eens een beetje oppakken, en ze moet ook met Martinique aan de slag.. Iets van 2 á 3 dagen per week..