Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Nou ik ben dus helemaal blij
Waarom?? Ik was net op de manege, daar hebben de nieuwe instructie al een paar weken.. en die is heel goed, streng maar rechtvaardig en ook echt een vrouw die ECHT wil helpen en niet alleen komt voor de gezelligheid (zoals de vorige).
Kwam ik met haar aan de praat, hele verhaal gedaan over Amber. Dat Amber van die kuren heeft en ik daar soms best wel behoorlijke angst voor heb. Zegt zij dus jullie hebben gewoon hulp nodig!! dus ik zo jah! Nou zegt ze, als het weer verbeterd (dus int voorjaar) kom ik je helpen! Ik kom je eerst kijken om te zien wat er misgaat enzo en dan geef ik je aanwijzigen. Als het klikt tussen ons dan wil ik je wel helpen. Ik precies uitleggen wat ie dus elke keer doet, zij zo "ik begrijp het ook wel, jullie hebben heel wat meegemaakt (operatie koliek etc) en daardoor ben jij veelste lief voor hem geworden en nu durf je gewoon niet meer en hij heeft dat door" PRECIES![]()
DUS NU KOMT ZIJ MIJ HELPEN!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo'n zin in![]()
![]()
SmeeJ schreef:Hoezo dom?
Er zijn zát kinderen die dat niet weten hoor
lotteluvah schreef:SmeeJ schreef:Wedden dat ze wel 10.000 is
Ja maar dat zou ik er never nooit voor geven nooit.
Dat vind ik haar echt niet waard
HAFxGEK schreef:SmeeJ schreef:He, maar Gittetit?.
We moeten nog voor de voorjaarsvakantie afspreken bij babs
we zouden toch vanavond gaan?
bbq-en..
lotteluvah schreef:Ik had babs gister nog een smsje gestuurd. Hee babs, plan je nog even een datum voor het ponykamp?
SmeeJ schreef:
Jasia schreef:Monica_86 schreef:Nou ik ben dus helemaal blij
Waarom?? Ik was net op de manege, daar hebben de nieuwe instructie al een paar weken.. en die is heel goed, streng maar rechtvaardig en ook echt een vrouw die ECHT wil helpen en niet alleen komt voor de gezelligheid (zoals de vorige).
Kwam ik met haar aan de praat, hele verhaal gedaan over Amber. Dat Amber van die kuren heeft en ik daar soms best wel behoorlijke angst voor heb. Zegt zij dus jullie hebben gewoon hulp nodig!! dus ik zo jah! Nou zegt ze, als het weer verbeterd (dus int voorjaar) kom ik je helpen! Ik kom je eerst kijken om te zien wat er misgaat enzo en dan geef ik je aanwijzigen. Als het klikt tussen ons dan wil ik je wel helpen. Ik precies uitleggen wat ie dus elke keer doet, zij zo "ik begrijp het ook wel, jullie hebben heel wat meegemaakt (operatie koliek etc) en daardoor ben jij veelste lief voor hem geworden en nu durf je gewoon niet meer en hij heeft dat door" PRECIES![]()
DUS NU KOMT ZIJ MIJ HELPEN!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo'n zin in![]()
![]()
Super meid! Echt geweldig!Jullie verdienen het!
Pff Esmée wat een dom gezeik! Laat dat meisje maar banketstaaf en je mentor ook!
SmeeJ schreef:Pff, ik wil ook eigenlijk wel een serieus 'springen Of dressuur rijden', met een instructrische oid.
En dan wedstrijden.
*isineenkûtmoodexcuse.
Jasia schreef:ow Moon, ik zal morgen wel foto's sturen
SmeeJ schreef:HELP.
Zou iemand mij misschien willen/kunnen helpen?
Ik ben bezig met mijn stage verslag, en ik moet ook een onderwerp van de paarden zeg maar doen.
En dat wil ik graag over ziektes oid gaan doen, wie wil me helpen ?.
Ben nl nog ontzettend druk met de rest.
Monica_86 schreef:Jasia schreef:ow Moon, ik zal morgen wel foto's sturen
jip is goed.. geld ook voor de anderen hoor wie een bewegende ava wil
Babsie_Flash schreef:Hoeveel foto's zal ik sturen Moon?