suusiejj schreef:poedersuiker nou is de fun weg
ik ga ff wat voor me ma voor kerst in elkaar flansen, zij is er eindelijk met kerst

Leuk dat ze met kerst komt!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:poedersuiker nou is de fun weg
ik ga ff wat voor me ma voor kerst in elkaar flansen, zij is er eindelijk met kerst
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Hee tjel
Ik wil de foto's zien babs
Oké!!Hier zijn ze dan!!
Misty
in het roze
SmeeJ schreef:Help.
Waar kan ik nieuwe anky look a like pad's vinden?
SmeeJ schreef:Help.
Waar kan ik nieuwe anky look a like pad's vinden?
SmeeJ schreef:Daag.
lotteluvah schreef:biancailona schreef:ik heb gewoon een zwarte cap,
er wil een meisje, ze zit niet op bokt overigens voor ilona komen kijken morgen, ivm verzorgen, mail haar vanavond denk het adres wel.
Ik heb al twee keer gemaild of ze me wil bellen, nu mailt ze terug ik kan vrijdag wel. Had namelijk gemaild dat ik dan ook kan. Ik denk bel me dan, heb het tel. nummer gemaild. Nog steeds geen telefoontje gehad over morgen. Pff.... Ze is dertien, vond ik al een lastige leeftijd, rijdt 2.5 jaar, maar sommige zijn al verstandig op die leeftijd, vandaar dat ik hem verlaagd heb. Ik denk bel me dan als je zo graag wilt. O, ja laatste mailcontact was maandag, ik dacht bel me dan ook maar.
Dus zit in dubio, vanavond mijn huisadres mailen. Of op telefoontje wachten. pfff...
Ik zou niet mailen.
Zij wil verozrgen dan moet ze ook maar initiatief tonen!
Hilde_q schreef:nu benk echt weg
Ga mijn deken ophalen
Ga mijn deken ophalen
lotteluvah schreef:ik heb morgen mondeling duits, nog gee fiets voor gedaan. Moet nog 2 boekverslagen overnieuw maken en het uit me kop leren
Ga mijn deken ophalen
Anseltje schreef:Okeej..
dit zit me erg dwars.
Jullie hebben idd gelijk dat amanda onverantwoord bezig is om zonder cap te rijden..
Maar dat moet ze zelf weten, jullie hoeven haar toch niet zo aan te vallen
Ik rijd ook vaak zat zonder cap, vooral op sam. Daar ben ik wel eens zonder cap mee de bossen in geweest.
Op vianne rijd ik altijd met cap, want ik wil ook niet anders.
Maar boeiend dat ze zonder cap rijd, dat is haar verantwoordelijkheid!!!
En ik vind het ook gewoon banketstaaf hoe jullie tegen haar doen, maar goed ik ken haar, jullie niet.
SmeeJ schreef:Leuke foto joh.