Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En idd al een mooi buikje

Ze gaat ook echt alleen weg als t goed voelt met haar nieuwe eigenaar.. Maar goed, mochten jullie iemand weten:maessie schreef:Aah echt Rianne? Zonde zeg! Ik ben er ook wel wat bang voor dat ik straks veel minder tijd enzo ga hebben met de kleine, maar heb met mijzelf afgesproken dat ik het dan na de tijd wel ga bekijken. Verkopen is dan vroeg genoeg. Mocht ik wat weten, dan hoor je het van me!

Scheelt al een heel eind.. ik voel me altijd erg bezwaard om oppas te vragen. Helemaal omdat mijn moeder ook al standaard gaat oppassen als ik weer aan het werk ben straks.
en zal ik mijn mond weer over houden
)
Wel fijn dat ze zo goed ging!
Marena hoort gewoon bij mij. Heb op dit moment wel wat contact om te kijken of diegene wil bijrijden. Dat hoor ik nog. Ik heb eerder een bijrijder gehad maar daar kon ik niet van op aan. Die zei vaak af of kon gewoon de hele week niet en qua rijden ging het ook niet zo.. Mede doordat ze weinig kwam en daardoor geen combi begon te vormen met Marena.
Het is meer m'n eigen schuldgevoel. Maar goed, heb 't overlegd met m'n man en zorg gewoon dat ik op de dagen dat ik niet hoef te werken in de avonden naar stal ga + nog 1 dag in het weekend. Dan zit ik inderdaad ook op 3x per week.
Wanneer krijg je de uitslag?