Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peelie schreef:Ik heb Freya maar eens een krabbeltje gestuurd... Ze is al zo lang niet meer online geweest..
Stravero schreef:Hallo allemaal,
Hier een berichtje van mijn kant. Ik heb eergisteren en gisteren op vandaag bij mn vriendin geslapen![]()
![]()
Morgen is het officieele wedstrijd van onze vereniging, en we hebben net de ringen en tenten opgebouwd, vanavond douchen en dan naar bed..
Tot zondag denk ik
Peelie schreef:jaja, gister op de post vandaag binnen als het goed gaat.
Tjah, dat van mijn zadel... op dit moment kan ik er niet zo veel aan doen.
Ik moet de winter eerst doorkoemn met haar. En dat word echt bikkelen voor haar. Ze gaat zoveel krijgen dat de darmen in beweging blijven. En Thats it.
Ze is gewoon zo ontsettend dik. Het is echt niet gezond voor haar.
bij, met het minimaale kan ze zicg uitstekend redden. Ze heeft zo veel reserves. Als ze wat duffig word krijg ze een klein beetje krachtvoer na het rijden. Maar meer ook echt niet.
Er hangt een KNZ blok in de wei voor de mineralen. Zodat ze qua suplementen ook niks te kort komt
Citaat:Vast staan gaat super. Hoefjes geven gaat goed uitkrabben ook wel. Hij kan op stal staan. Mara akn appart op de poetsplaats staan en Nash op de wei. hij is al een keertje een stukje mee naar buiten geweest. dat ging toen ook erg goed