Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
muppetmayo schreef:Ik heb echt serieus een monster hinke![]()
Hij heeft de kettingen stukgetrokken. Hij heeft (vermoedelijk) net zo lang naar links en naar rechts gezwieperd met zn hoofd, en gaan zitten in de trailer, totdattie los was.
Hij is absoluut niet in paniek, hij heeft gewoon echt geen zin! Je kan hem niet dwingen zegmaar. Zodra je dat doet, gaan zn hakken in het zand. En wat doe je door m in de trailer vast te zetten... juist, je dwingt m en dan wil die niet
Hij stond vanmorgen ook weer naast de trailer van zo, daar ben ik uit! Gaan we nu doen baasje?
Was te gevaarlijk om met m naar de DA te gaan. Hij had t raampje stukgeslagen, stangen krom, achterstang kon er niet meer in. En hem kennende hattie het geintje nog wel een keer uitgehaald
Vandaar dat ik dus nu maar weer een grote vrachtwagen huur om hem te vervoeren, daar kan hij simpelweg niet uit...
Wat een hulk die haflinger van jouw! Ik vond Ankie al een hulk toen ze 2 keer door een metalen koeienhek was gegaan, maar dit slaat wel echt alles
Ben benieuwd hoe jouw haflinger zal zijn met beleren
Of had je haar al beleerd?Hinke schreef:muppetmayo schreef:Ik heb echt serieus een monster hinke![]()
Hij heeft de kettingen stukgetrokken. Hij heeft (vermoedelijk) net zo lang naar links en naar rechts gezwieperd met zn hoofd, en gaan zitten in de trailer, totdattie los was.
Hij is absoluut niet in paniek, hij heeft gewoon echt geen zin! Je kan hem niet dwingen zegmaar. Zodra je dat doet, gaan zn hakken in het zand. En wat doe je door m in de trailer vast te zetten... juist, je dwingt m en dan wil die niet
Hij stond vanmorgen ook weer naast de trailer van zo, daar ben ik uit! Gaan we nu doen baasje?
Was te gevaarlijk om met m naar de DA te gaan. Hij had t raampje stukgeslagen, stangen krom, achterstang kon er niet meer in. En hem kennende hattie het geintje nog wel een keer uitgehaald
Vandaar dat ik dus nu maar weer een grote vrachtwagen huur om hem te vervoeren, daar kan hij simpelweg niet uit...
Ik kan me er niks bij voorstellenWat een hulk die haflinger van jouw! Ik vond Ankie al een hulk toen ze 2 keer door een metalen koeienhek was gegaan, maar dit slaat wel echt alles
Ben benieuwd hoe jouw haflinger zal zijn met beleren
Of had je haar al beleerd?
Paulusjuh: spannend, je nieuwe haflinger!
Paulusjuh schreef:Jahwoll ich spreche sehr gut Deutsch!
Maar niet heus! Hij staat ook in het duitse stamboek dan? Of niet?
Citaat:Ik ben m nu aan het beleren. Nouja, was... Totdat hij kreupel werd achter. Heb m tot nu toe alleen nog aan de longe gehad. Ik heb gelukkig super begeleiding, maar die zegt ookal over hem dattie meer praatjes heeft dan dat zn hoeven groot zijn
Weet je waardoor hij kreupel is geraakt? Hinke schreef:Citaat:Ik ben m nu aan het beleren. Nouja, was... Totdat hij kreupel werd achter. Heb m tot nu toe alleen nog aan de longe gehad. Ik heb gelukkig super begeleiding, maar die zegt ookal over hem dattie meer praatjes heeft dan dat zn hoeven groot zijn
Idd, hij zal wel een hele sterke wil hebben als ik dat zo hoor over die trailerfratsenWeet je waardoor hij kreupel is geraakt?
Hij vind het gelukkig helemaal geweldig om te werken, dat doet hij supergraag!
Haha. Ik heb idee alsof hij het allemaal expres doet met zo'n gedachte van: Nanananana.