taarss; Ze is 1.48

Esaqar; Wat een knap koppie!

paljaslaura; Heb je geluk gehad dat ze de koop wou terug draaien! Wel echt een hele mooie haf!
Chasey; Haha dat down filmpje, wat goed! (hoor ik nou vuurwerk op de achtergrond?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diesel1992 schreef:@ Marlis: wat leuk die Kyra echt nog n puppy hoofdje!! En wat is ze mooi donker!
Jammer dat je nu niet veel op je andere paardje kunt rijden.. Komt ook wel weer!!
@ chasey: je hebt ook helemaal gelijk.. Maar ben gewoon zon miep geworden! Hoop dat in naarmate de tijd verstrijkt het n beetje van me af kan zetten! Betrap me er ook op dat ik voortaan "bang" nouja heeeel voorzichtig ben met vreemde honden en paarden.. Erg he!?
@ elle: heeerlijk zo zonder zadel alleen n halstertje!!
@ sanne: wat n knappert! En wat n dikke staart!! De mijne heeft met dr manen en voorpluk wel vooraan in de rij gestaan helaas is dr staart wat iel!
Hierbij nog 2 fotos van vandaag! Weet niet of t allemaal correct is uitgevoerd maar ben er best trots op! Heeeelaas klein maar t kon niet anders.. :-(
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zo even bij n vrijheidsdressuur topic melden hoe nu verder haha
Weet iemand n leuke? En zijn er nog meer mensen hier met hafjes die bezig met vd?
Kim_97 schreef:@amazone77 : leuke haflinger! Maar zie ik het nu goed dat hij grijs achtige manen heeft?
amazone77 schreef:Kim_97 schreef:@amazone77 : leuke haflinger! Maar zie ik het nu goed dat hij grijs achtige manen heeft?
ja klopt!,![]()
zijn manen waren een jaar of vijf geleden nog spierwit!
Maar langzaam aan werden zijn manen steeds grijzer,jammer maar niks aan te doen.
Er komen nu zelfs manen door die e kleur van zijn vacht hebben!
Toverballetje![]()
ik noem de kleur zilver