Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:15

Ik ben onder begeleiding afgevallen, maar sinds dat niet meer vergoed word is dat steuntje in de rug weggevallen en lukt het me niet meer. Ik jojo nu heel erg..
Ik wil er graag weer die aagekomen 15 af en daarna nog eens 10/15 kg.. Daarom ga ik binnenkort weer naar de dokter om te kijken wat er mogelijk is.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:19

Storm_ schreef:
Wow, wat knap Amanda!

Suus, mischien heb je het wel overal gezellig omdat je zelf zo'n gezellige twenter bent :P whaha noem je dat ook echt zo?

Wij zijn tukkers :')
Mijn 2jarige is een Twenter :7 haha gekheid.

Sita, nou ik heb zo'n bobbeltje bij mijn onderbuik heel vervelend.
En dan van die mensen die denken dat ik dik ben terwijl ik breed ben ;(
Kan er ook gewoon niks aan doen, maar vind het van mensen die kilo's verliezen heel knap!! _/-\o_

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:20

Amanda dat lijkt me heel vermoeiend op alles letten , ik hou dat niet vol hoor, wel eens geprobeerd maar pfff.
Heb wel Becel boter, Becel dieet dan he .
Enneh paprika's en kiwi's eet ik liever dan chips enzo.

Respect voor jou en Siet!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:21

Valt wel mee :j
Is even in je systeem krijgen. :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:22

Sita_ schreef:
Ik ben onder begeleiding afgevallen, maar sinds dat niet meer vergoed word is dat steuntje in de rug weggevallen en lukt het me niet meer. Ik jojo nu heel erg..
Ik wil er graag weer die aagekomen 15 af en daarna nog eens 10/15 kg.. Daarom ga ik binnenkort weer naar de dokter om te kijken wat er mogelijk is.

Sporten jullie ook?
Ik doe wel elke avond onder buikspieroefeningen.

Storm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:23

:wow: 40!! Vind het altijd zo knap! Ik heb nog nooit gelijnd of maar daaraan gedacht..maar mischien wel eens goed om weer te gaan hardlopen :')

haha suus daarom vond ik twenter ook zo gek klinken, dan ben je een paard :') Maar tukkers, zijn toch vrachtwagen chauffeurs :roll: eeeh...

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:23

S_uus schreef:
Miiejs schreef:
Woow madeira wat een hoop appeltjes heeft de jouwe in der vacht! Mooi zeg!

Knap zeg Amanda zo veel afgevallen!

Heb bri vanavond weer gestapt, ze toonde nog steeds niet fit :(

Wat kloten :(:)
Wat heeft ze precies dan? Heb het niet kunnen vinden.

Ze is spierbevangen (geweest) :(

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:25

Ik heb toen ik volop afviel veel aan sporten op de Wii gedaan.. My Fitnesscoach had ik, moest ik echt zware dingen doen. Deed ik elke avond.
Verder veel wandelen, en op de crosstrainer..
Paardrijden deed ik toen niet omdat ik mezelf te zwaar vond. Zou mezelf nu weer dat verbod op moeten leggen eigenlijks.. Heb ik tenmnste weer n stok achter de deur :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:22

Zo ik ook mee mogen praten ook al ben ik nog geen 21 O:) ? Ben 20 nouja over 1,5 uur :))

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:39

Van mij wel hoor Yvanka :))

Atousa, ik moet idd als laatste nu in t L! De def. lijst staat er nu op en tussen jou en mij zit nog iemand.
Dus als je vriend wil lezen als k niemand heb dan heel heel graag! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:48

Dan stel ik me even voor :D

Ik ben Yvanka bijna 20 jaar (morgen jarig :') ) en ben in het bezit van een 4 jarige haflingermerrie Damella van de Meul'nwieke van Allacher.

Zelf woonachtend in Drenthe en heb sinds zondag de luxe mn paard bijna aan huis te hebben :)) (500m verderop). Studeer in Emmen bedrijfseconomie op het Hbo en werk bij promotieteam/marketing van Stenden Hogeschool.

Zondag voor het eerst een wedstrijdje meegepakt, door spoedtelefoontje van jury liep het helaas heel erg uit dus ze was al erg moe in de ring maargoed toch 177 punten gehaald :)

Dit is Damella :)

Afbeelding

Afbeelding

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:59

Echt respect voor degenen die zoveel zijn afgevallen. +:)+
Ik ben zelf vorig jaar 17 kg afgevallen.Bewoog bijna niks en at veel teveel, voornamelijk uit verveling. Inmiddels is er weer 3 kg bij, maar dat is niet erg, alleen voor mezelf wel ik ze wel weer kwijt. Het is niet dat cijfer op de weegschaal, het is je eigen gevoel.

Het minder vreetdieet werkte bij mij het beste. Dus eten naar wat je dagelijks beweegt.
Naast paardrijden doe ik nog aan hardlopen, sporten op de Wii, buikspieroefeningen en in de winter aan (kunst)schaatsen. De binnenijsbaan is hier bijna om de hoek, dus ben er zo.
Ook hebben we thuis een bokszak waar ik tegenwoordig weer meer op aan het rammen ben. :D Die wilde mijn vriend erg graag hebben.

Suus, ik heb ook hetzelfde als jouw. Zelfs toen ik 56 kg woog had ik nog van die bobbels aan de zijkant zeg maar. Heb ook aardig brede heupen. Zelfs toen ik nog op mijn oude gewicht zat kon je duidelijk mijn heupbotten voelen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 23:10

Yvank_ schreef:
Dan stel ik me even voor :D

Ik ben Yvanka bijna 20 jaar (morgen jarig :') ) en ben in het bezit van een 4 jarige haflingermerrie Damella van de Meul'nwieke van Allacher.

Zelf woonachtend in Drenthe en heb sinds zondag de luxe mn paard bijna aan huis te hebben :)) (500m verderop). Studeer in Emmen bedrijfseconomie op het Hbo en werk bij promotieteam/marketing van Stenden Hogeschool.

Zondag voor het eerst een wedstrijdje meegepakt, door spoedtelefoontje van jury liep het helaas heel erg uit dus ze was al erg moe in de ring maargoed toch 177 punten gehaald :)

Dit is Damella :)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Mooie haf en supermooi zadel :D

Storm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 23:34

Sita_ schreef:
Van mij wel hoor Yvanka :))

Atousa, ik moet idd als laatste nu in t L! De def. lijst staat er nu op en tussen jou en mij zit nog iemand.
Dus als je vriend wil lezen als k niemand heb dan heel heel graag! :D

Oke, zal hem morgen wel vragen maar vriendlief is lief dus ga maar vanuit van ja :P

Yvank: nog een drenthie :)) chique haf heb je! Jammer van je punt maar dat komt volgende keer dan vast goed. Wanneer start je weer met haar?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 02:41

Storm_ schreef:
:wow: 40!! Vind het altijd zo knap! Ik heb nog nooit gelijnd of maar daaraan gedacht..maar mischien wel eens goed om weer te gaan hardlopen :')

haha suus daarom vond ik twenter ook zo gek klinken, dan ben je een paard :') Maar tukkers, zijn toch vrachtwagen chauffeurs :roll: eeeh...

Ja scheld me maar uit :')

Das een tRukker _O-

Miesj ach jeetje, weet je hoe het is gekomen :(:) Hoop dat het snel beter is .

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 02:43

Sita_ schreef:
Ik heb toen ik volop afviel veel aan sporten op de Wii gedaan.. My Fitnesscoach had ik, moest ik echt zware dingen doen. Deed ik elke avond.
Verder veel wandelen, en op de crosstrainer..
Paardrijden deed ik toen niet omdat ik mezelf te zwaar vond. Zou mezelf nu weer dat verbod op moeten leggen eigenlijks.. Heb ik tenmnste weer n stok achter de deur :+

Dat vind ik wel een mooi gebaar dat je niet rijd als je zelf vind dat het niet kan.

De wii is ideaal daarvoor :j
Ik fiets heel veel, de laatste ronde met mijn husky's is een uur en train 2/3 paarden.
Ik wil op zich ook nog wel sporten maar wil niet breder worden, en eigenlijk kom ik door de fotografie erbij wat tijd te kort.
Ga liever ook niet naar een sportschool vind ik niet zo fris :=

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 02:46

Lous schreef:
Echt respect voor degenen die zoveel zijn afgevallen. +:)+
Ik ben zelf vorig jaar 17 kg afgevallen.Bewoog bijna niks en at veel teveel, voornamelijk uit verveling. Inmiddels is er weer 3 kg bij, maar dat is niet erg, alleen voor mezelf wel ik ze wel weer kwijt. Het is niet dat cijfer op de weegschaal, het is je eigen gevoel.

Het minder vreetdieet werkte bij mij het beste. Dus eten naar wat je dagelijks beweegt.
Naast paardrijden doe ik nog aan hardlopen, sporten op de Wii, buikspieroefeningen en in de winter aan (kunst)schaatsen. De binnenijsbaan is hier bijna om de hoek, dus ben er zo.
Ook hebben we thuis een bokszak waar ik tegenwoordig weer meer op aan het rammen ben. :D Die wilde mijn vriend erg graag hebben.

Suus, ik heb ook hetzelfde als jouw. Zelfs toen ik 56 kg woog had ik nog van die bobbels aan de zijkant zeg maar. Heb ook aardig brede heupen. Zelfs toen ik nog op mijn oude gewicht zat kon je duidelijk mijn heupbotten voelen.

Ook goed gedaan!
Ja mijn heupbotten steken altijd uit indd, en mn ribben voel ik ook duudelijk .
Brede heupen heb ik ook en als eens een vreetkick heb of een maandelijks probleempje dan vliegt het ook als eerst naar mijn heupen.

Yvank welkom en congratz!!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 06:34

Yvanka, gefeliciteerd meid.

Afvallen, ja ik moet er eigenlijk ook 7 kwijt maarja aan zoveel medicijnen dat het niet lukt
Dus ik heb maar besloten mezelf te nemen zoals ik ben...

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 08:18

Als medicatie meewerkt aan 'de extra's ' heeft dat inderdaad geen zin , en het is zo beter dan jezelf compleet uithongeren toch :)

Heb in je profiel gekeken wat een leuke foto's!!
Moest tijdens die parade foto (denk ik dat het is ) http://i476.photobucket.com/albums/rr12 ... 5_722X.jpg
wel aan Asra denken haha
Afbeelding

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:09

Nou, de cursus was zeer succesvol.
Wat een eye-opener!
Kregen veel ademhalingsoefeningen, oefeningen om je te focussen en je aandacht op 1 punt te focussen.... en nog veel meer!
Heel leerzaam en ik ga ook voor één van zijn andere workshops (rico schuijers), namelijk die van stress.
Hierin leer je je lichaam meer ontspannen..
Zelfs als je weinig last hebt van stress is deze cursus zeker de moeite waard, omdat met name de ademhalingsoefeningen ook te maken hadden met je rijden.
Als je verkeerd ademt zit jij je paard in de weg etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:49

Bedankt allemaal :)

@ storm 24 nov weer.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:43

Hahaha die stond er tijdens die parade ook charmant bij _O-

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:52

Hij heeft dat geduld niet haha van vorig jaar en 2009 zijn ook al zulke platen geschoten :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:15

Zullen we dan in 2013 maar naast elkaar gaan staan... krijg je in ieder geval leuke plaatjes van 2 eigenwijze Blondjes.
Leuk fotomateriaal voor de fotograven die langs de kant staan.... whahahaha
Heb volgens mij nog meer van dit soort domme foto's van hem

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:28

Haha goed plan :Y)