Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Storm_ schreef:Wow, wat knap Amanda!
Suus, mischien heb je het wel overal gezellig omdat je zelf zo'n gezellige twenter bentwhaha noem je dat ook echt zo?
haha gekheid.

Sita_ schreef:Ik ben onder begeleiding afgevallen, maar sinds dat niet meer vergoed word is dat steuntje in de rug weggevallen en lukt het me niet meer. Ik jojo nu heel erg..
Ik wil er graag weer die aagekomen 15 af en daarna nog eens 10/15 kg.. Daarom ga ik binnenkort weer naar de dokter om te kijken wat er mogelijk is.
? Ben 20 nouja over 1,5 uur

) en ben in het bezit van een 4 jarige haflingermerrie Damella van de Meul'nwieke van Allacher.
(500m verderop). Studeer in Emmen bedrijfseconomie op het Hbo en werk bij promotieteam/marketing van Stenden Hogeschool.

Die wilde mijn vriend erg graag hebben.Yvank_ schreef:Dan stel ik me even voor
Ik ben Yvanka bijna 20 jaar (morgen jarig) en ben in het bezit van een 4 jarige haflingermerrie Damella van de Meul'nwieke van Allacher.
Zelf woonachtend in Drenthe en heb sinds zondag de luxe mn paard bijna aan huis te hebben(500m verderop). Studeer in Emmen bedrijfseconomie op het Hbo en werk bij promotieteam/marketing van Stenden Hogeschool.
Zondag voor het eerst een wedstrijdje meegepakt, door spoedtelefoontje van jury liep het helaas heel erg uit dus ze was al erg moe in de ring maargoed toch 177 punten gehaald
Dit is Damella
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sita_ schreef:Van mij wel hoor Yvanka
Atousa, ik moet idd als laatste nu in t L! De def. lijst staat er nu op en tussen jou en mij zit nog iemand.
Dus als je vriend wil lezen als k niemand heb dan heel heel graag!
chique haf heb je! Jammer van je punt maar dat komt volgende keer dan vast goed. Wanneer start je weer met haar? 
Storm_ schreef:40!! Vind het altijd zo knap! Ik heb nog nooit gelijnd of maar daaraan gedacht..maar mischien wel eens goed om weer te gaan hardlopen
haha suus daarom vond ik twenter ook zo gek klinken, dan ben je een paardMaar tukkers, zijn toch vrachtwagen chauffeurs
eeeh...

Hoop dat het snel beter is . 
Sita_ schreef:Ik heb toen ik volop afviel veel aan sporten op de Wii gedaan.. My Fitnesscoach had ik, moest ik echt zware dingen doen. Deed ik elke avond.
Verder veel wandelen, en op de crosstrainer..
Paardrijden deed ik toen niet omdat ik mezelf te zwaar vond. Zou mezelf nu weer dat verbod op moeten leggen eigenlijks.. Heb ik tenmnste weer n stok achter de deur

Lous schreef:Echt respect voor degenen die zoveel zijn afgevallen.![]()
Ik ben zelf vorig jaar 17 kg afgevallen.Bewoog bijna niks en at veel teveel, voornamelijk uit verveling. Inmiddels is er weer 3 kg bij, maar dat is niet erg, alleen voor mezelf wel ik ze wel weer kwijt. Het is niet dat cijfer op de weegschaal, het is je eigen gevoel.
Het minder vreetdieet werkte bij mij het beste. Dus eten naar wat je dagelijks beweegt.
Naast paardrijden doe ik nog aan hardlopen, sporten op de Wii, buikspieroefeningen en in de winter aan (kunst)schaatsen. De binnenijsbaan is hier bijna om de hoek, dus ben er zo.
Ook hebben we thuis een bokszak waar ik tegenwoordig weer meer op aan het rammen ben.Die wilde mijn vriend erg graag hebben.
Suus, ik heb ook hetzelfde als jouw. Zelfs toen ik 56 kg woog had ik nog van die bobbels aan de zijkant zeg maar. Heb ook aardig brede heupen. Zelfs toen ik nog op mijn oude gewicht zat kon je duidelijk mijn heupbotten voelen.