Thx Het zal nog wel even duren voor we echt weer wat kunnen doen, maar we kunnen iig weer wat doen.. lekker stappen en over ene paar weekjes mag ik dan weer een drafje proberen.
Leuke foto's van peeps en kyr Ief stond er ook weer knap op Knappe nobbi De nieuwe aanwinst van laura Een leuke shetlander gezien. En een viespeuk Wat fijn dat je weer even erop gereden hebt sita!
Hahah,wat kijkt kyra arrogant op die foto , Ruige ronny,wel toepasselijk is ook een erg leuk cadeautje zeg , Man ik dacht dat nobbi goed was in zichzelf viesmaken maar natif kan er ook wat van ,wat een geweldigde hoofden trekt hij ook op die foto’s, Prachtige foto’s saampjes met peeps en kyra,ook toen kyra nog niet te zien was Ivi wat een heerlijke teddy is dat! Knappe peeps,lopen valt me ook mee maar je ziet er inderdaad wel in dat ze lichtelijk moeilijk loopt,niet helemaal lekker in ieder geval maar dat komt wel Wat een lieve foto met shania,
Ik ga zo ook even alle jaar overzichten bekijken en als ik tijd heb ook eentje even erbij maken Maar dat is niet een heel jaar bij elkaar.
Nobbi loopt nu redelijk ben er vandaag niet geweest en m'n vriend heeft hem binnen gehaald maar die vond hem wel beter lopen. Morgen eens kijken hoe het dan is anders bel ik maandag de hoefsmid/da.
Het jaaroverzicht van Wolder: [EJL-ITP] Haflinger Wolder in 2011 (Die van Goldy volgt nog, mag maar 1 topic per week openen op ejl itp, dus die volgt morgen)
Wolder helpt mee de balkjes opruimen
En nog 1 van een aantal dagen terug
Heb ook alweer gedoe met mensen die mijn foto's kopieeren, het zou ook eens even niet zijn. Een foto van mij erbij waar zij beweerd mij te zijn met haar paard. Dus...
En over een paar dagen gaat Wolder kaal, hij zweet zoveel tijdens het rijden, dus woensdag gaat Wolder naakt!
Peeps heeft allemaal zwijnen haren nu, na het scheren! Maarja laat der maar vacht aanmaken, ze heeft zulke schuurplekken dat ik niet nog een keer ga scheren.
Nikkiloves: Lief koppie heeft je Haf Faringo: Haha die 1e foto Arabiertje*: Leuke filmpjes Stenzotje: Grappig hoofd heeft je Haflinger Felinetibor: Nette knotjes Hilly200: Leuke detailfoto Nathalie: Haha die 1e foto, Jut en Jul Josien62: Mooie foto! Rianne_: Leuke foto die 1e, en lieve foto die 2e Hilly200: Leuke uitdrukking van Nobbi Maestro: Blij hoofd hihi! Silkaay: Leuke pony is Famke Chasey: Ziet er vrolijk uit dat springen Evelyne: Leuke foto die 1e Marlis: Leuke plaatjes _Bitje: Beau heeft altijd zo'n prethoofd wendy1987: Leuke foto Chasey: Leuke foto's, heerlijk ook zo'n uitstapritje Wendy1987: Vind haar eigenlijk netjes qua gewicht, niet te slank, niet te dik, mag nog wel wat meer spiertjes maar ziet er goed uit Ilse_89: Wat is Paulien mooi donker van kleur! Marlis: Leuke foto's Chasey: Het groeit inderdaad wel zijn haar Mando: Mooi geschminkt! Zazalover: Leuke foto's *Arabiertje: Lieve foto van Phoenix Annebelle: Mooie foto! Misstoseland: Lieve kinderpony zo hilly200: Leuke foto's van Nobbi Marlis: Leuk arrogant koppie van Kyra Wendy1987: Lieve foto inderdaad Maestro: Leuke detailfoto zo *Arabiertje: Nette rijfoto lisaatjuh: Aah die Shetlander Marlis: Nette foto weer van Peeps en ook weer schattige van Kyra Kayleigh: Mooie foto's Hilly200: Leuk zo'n oude foto terugzien Doei: Wat een schatje is Amber Marlis: En weer schattige Kyrafoto's, zie wel dat je er honderden maakt op bezoek bij Kyra Arabiertje*: Leuk bontje heb je daar _Kawi_: Zo die heeft de best gedaan zich vies te maken!! Marlis: Die 2e foto is erg mooi Kayleigh: Die 1e foto is leuk Marlis: Lieve foto's van Peeps Sita_: Leuke foto! Nathalie: Die 1e foto is lief! Nagano: Mooie Haflinger ! Farolover: Leuke foto, mooie achtergrondkleuren zo Wendy1987: Ze kijkt lief in dat raam Hilly200: Gekke nobbi Marlis: Hihi ik weet waar Kyra haar arrogante koppie vandaan heeft als ik die 1e foto van Peeps zie