Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
arankeng schreef:In het paspoort van mijn haf staat ras onbekend maar ze heeft een brandmerk op de zijkant van haar kont een soort ster of bloem met een H erin. Weet iemand wat dat is ik had gehoord dat alle ras zuivere haflinger dat krijgen maar ik weet het niet zeker heeft iemand er verstand van? want ik ken die gene die dat gezegd had niet dus weet ik ook niet of het waar is.
Faringo schreef:arankeng schreef:In het paspoort van mijn haf staat ras onbekend maar ze heeft een brandmerk op de zijkant van haar kont een soort ster of bloem met een H erin. Weet iemand wat dat is ik had gehoord dat alle ras zuivere haflinger dat krijgen maar ik weet het niet zeker heeft iemand er verstand van? want ik ken die gene die dat gezegd had niet dus weet ik ook niet of het waar is.
Volgens mij is dat een officieel brandmerk. Kan je er geen foto van maken en opsturen naar het stamboek, die kunnen je vast meer vertellen. Volgens mij is het een bloem (edelweis). Staat ie hier niet tussen?
http://www.hethaflingerforum.nl/haflinger.php?sub=brandmerken
Laten we die Gerda maar gewoon negeren...die heeft echt niets beters te doen dan de boel verzieken hier.