En willem super gewoon
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:Zo dames, jullie hebben flink door geklets sinds mijn laatste post, ik ga zo maar eens 15 pagina's door worstelen ...
en daarna mijn verhaal even delen met jullie en foto's showen van de korte baan vanmiddag in Stompwijk, ben ook weer lekker bijgekleurd, hahaha
Peelie schreef:Marlis/horsii (wwet niet wie het was), je ziet hoe kort Mara's hoeven zijn, die loopt daar acht niet kreupel op. Mara heeft een bolle hoefzool aan haar voorhoeven waardoor ze heel snel gevoellig is op haar voorhoeven, maar op haar achterhoeven heeft ze echt geen last. Dan kan ik gewoon over kleine kiezeltjes heen enzo. Echt niks aan de hand... De hoef vaan pe pe gaat (denk ik) op deze manier weer heet snel scheuren, en ik vind het persoonlijk ook niet zo heel gek dat ze iedere maand naar de smid moet... Maargoed, dat is mijn mening. Je kan er mee doen wat je wil
moyra schreef:Freya schreef:Zo dames, jullie hebben flink door geklets sinds mijn laatste post, ik ga zo maar eens 15 pagina's door worstelen ...
en daarna mijn verhaal even delen met jullie en foto's showen van de korte baan vanmiddag in Stompwijk, ben ook weer lekker bijgekleurd, hahaha
Nou wij hebben ongeveer allebei tegelijk als laast gepost dus ga ook maar eens 15 pagina's doorworstelen.
Peelie schreef:Yvanka, Mara's manen zijn ondertussen toch wel zo'n 60 a 70 cm ofzo. Ze komen iig ruim onder haar hals uit.. Haar manen zijn alleen mega dik, dus als dat los hangt en ze gaat galloperen oid, dan is er gewoon totaal geen overzicht meer over haar hoofd, halshouding. Het ziet er volgens de jury onverzorgd uit..
Marlis/horsii (wwet niet wie het was), je ziet hoe kort Mara's hoeven zijn, die loopt daar acht niet kreupel op. Mara heeft een bolle hoefzool aan haar voorhoeven waardoor ze heel snel gevoellig is op haar voorhoeven, maar op haar achterhoeven heeft ze echt geen last. Dan kan ik gewoon over kleine kiezeltjes heen enzo. Echt niks aan de hand... De hoef vaan pe pe gaat (denk ik) op deze manier weer heet snel scheuren, en ik vind het persoonlijk ook niet zo heel gek dat ze iedere maand naar de smid moet... Maargoed, dat is mijn mening. Je kan er mee doen wat je wil
Peelie schreef:Nah, wat ik nou weet voor e-mail van mijn zsje krijg... Pfff....
Mijn ouders zijn op vakantie, en ik zit dus thuis, en mijn zusjes bij hun vriendje of weet ik veel waar... Mieke (een van mijn zusjes) zo geld gekregen hebben voor eten ed. Krijg ik een e-mail over goedkoop etenIk heb de vorige keer het geld 'beheerd' en dat ging toen hadstikke goed. Anne en Mieke hadden toen hun verjaardagsfeest wat toen ega duur is uitgepakt omdat ik van hun allerlij drank moest halen enzo...
Ik baal hier zo van he... Gewoon de hele toon die de e-mail ademd gaan je nekharen al van overeid staan... Alsof ze mijn moeder is en álles beter weet....
Leuke is dat er de hee eet al geen fatsoenlijk eten op tafel is gebracht, ik hb de hele week al niet ontbeten, want het brood wat er s is droog en niet meer te eten, er is geen beleg, ik kan dus ook niet lunchen... Ik zit al de hele week alleen thuis, ik heb op dit moment geen geld om boodschappen te doen, anders had ik dat wel gedaan. Mijn moeder zou dus geld hebben overgemaakt naar mijn zusje, maar dat heeft ze niet gedaan.... Echt geweldig :S