Ik heb er ook zin in
! Maar ik heb eerst Werkhoven nog.Wel jammer dat Woldertje niet mee kan, was wel een fijne pony in de parade. (Behalve dat hij Laura en Abe in het hek wou hebben
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Maar ik heb eerst Werkhoven nog.
) 

wisanda2003 schreef:ik start ook dressuur met de kar1 wij hebben dat ook nog nooit gedaan en we hebben zelfs geen bak om te oefenen. De laatste plek is dus al bezet door Agila en mij
) en toch werd ik eerste met 188 punten! 

Maar ja, ik ben meer een springer
(6 pacoursen, 8 wp
)
nu iets meer dan 2 maanden. 8 wedstrijden gereden begonnen in de B en nu L1 + 3
) Nessie schreef:Ik vind het wel jammer dat er geen slootje in het parcours zit ..
Ik heb er ook zin in! Maar ik heb eerst Werkhoven nog.
Wel jammer dat Woldertje niet mee kan, was wel een fijne pony in de parade. (Behalve dat hij Laura en Abe in het hek wou hebben)
Abe wou vast daarom wolder later zijdens het opstellen slaan (of het was gewoon omdat hij ontzettend ongeduldig is tijdens opstellen
) MissToseland schreef:ik hobbel mee zonder startkaart in het L1
maar ben erg benieuwd wat voor punten we rijden, we zijn namelijk aan een hele andere manier van rijden begonnen, en ben benieuwd hoe het gaat.
(als het maar niet zo warm is, dan wil macho echt niet)

Aranel schreef:MissToseland schreef:ik hobbel mee zonder startkaart in het L1
maar ben erg benieuwd wat voor punten we rijden, we zijn namelijk aan een hele andere manier van rijden begonnen, en ben benieuwd hoe het gaat.
(als het maar niet zo warm is, dan wil macho echt niet)
pfoe idd Saartje ook niet
Hopelijk volgend weekend in Werkhoven wel lekker weer!(dus niet zo f*cking heet). Ik rij veel liever in de regen dan met 25/30 graden
zeurdoos!) het perfecte weer is zon en dan rond de 20 graden
maar ik heb echt zin in Ermelo! lekker 's ochtend dressuren en 's middags m'n leven wagen tijdens de vaardigheid en zondag's lekker buitenrit