Ik heb er ook zin in

Wel jammer dat Woldertje niet mee kan, was wel een fijne pony in de parade. (Behalve dat hij Laura en Abe in het hek wou hebben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wisanda2003 schreef:ik start ook dressuur met de kar1 wij hebben dat ook nog nooit gedaan en we hebben zelfs geen bak om te oefenen. De laatste plek is dus al bezet door Agila en mij
Nessie schreef:Ik vind het wel jammer dat er geen slootje in het parcours zit ..
Ik heb er ook zin in! Maar ik heb eerst Werkhoven nog.
Wel jammer dat Woldertje niet mee kan, was wel een fijne pony in de parade. (Behalve dat hij Laura en Abe in het hek wou hebben)
MissToseland schreef:ik hobbel mee zonder startkaart in het L1
maar ben erg benieuwd wat voor punten we rijden, we zijn namelijk aan een hele andere manier van rijden begonnen, en ben benieuwd hoe het gaat.
(als het maar niet zo warm is, dan wil macho echt niet)
Aranel schreef:MissToseland schreef:ik hobbel mee zonder startkaart in het L1
maar ben erg benieuwd wat voor punten we rijden, we zijn namelijk aan een hele andere manier van rijden begonnen, en ben benieuwd hoe het gaat.
(als het maar niet zo warm is, dan wil macho echt niet)
pfoe idd Saartje ook niet
Hopelijk volgend weekend in Werkhoven wel lekker weer!(dus niet zo f*cking heet). Ik rij veel liever in de regen dan met 25/30 graden