Ik zou eventueel een overstap kunnen maken naar een Fjord, maar niet zolang mijn meisje op deze aardbol rond huppeld hoor, wees maar niet bang, ik zal haar nooit verkopen, dan heb ikecht ruzie met een hoop mensen
Mara gaat ook nooit meer weg. Als zou ik er zelf financieel niet meer voor kunnen zorgen dan is er mijn moeder die dan altijd bij wil springen. Al staat de dan op een goedkope wei. Dat is wel fijn om te weten.
Tjah ik was normaal nooit echt mijn mobiel kwijt... Maar dit is nou al de 3e keer dat ik deze kwijt ben... En ik kan hem nu echt niet meer vinden...?
Nou, op www.valkhoeve.nl staan wel foto's van haar. Deze zijn van vorig jaar dus niet echt up to date. Ook staat er dat ze drachtig is, maar dat is ze niet meer. Ze is het 4 of 5 maanden geweest en daarna was het weg, dus dan weten jullie dat meteen. De site werkt alleen goed met internet explorer dus niet met Firefox.
En dan nog foto's die ik deze week zelf even heb gemaakt nadat ik haar vlechten enzo er uit had gehaald:
En wil binnenkort nog even wat meer foto's (laten) maken.
Ja het is echt stom. Het is niet zo erg dat ik me kaal voel, maar het is gewoon heel erg lastig. Ik kan eigenlijk niet weg omdat ik geen 112 kan bellen als het nodig is. Ik kan niemand waarschuwen.
Ik wil al heeeeeeel lang een toutshscreen. nu heb ik de kans voor weinig geld. 65 euro met verzenden ed... Ik zag hem ook bij de appie, dus ik ga hem daar nog een keer uitgebreid bekijken.
Gail, ik zou er echt niet tegen kunnen om zonder mobiel te moeten leven. Gelukkig hebben wij hier altijd wel een reserve liggen of ik neem die van m'n moeder mee als die van mezelf om een of andere reden niet mee kan. Dat is inderdaad weinig geld!
ik ben net terug van les ging goed met bianca was lekker buiten hij was weet trots op ons :p
joopiexx
Geplaatst: 25-05-09 21:56
Jaa dat is ook zo, daar had ik nog niet eens zo zeer aan gedacht.
Ik heb net uitgevonden hoe ik een blue tooth oortje aan kan sluiten op me telefoon.. Ik bel weleens te paard , en dat vond ik met Wenner toch niet meer zo verstandig. Ook op de fiets en met skaten lijkt t me handiger om met een oortje te bellen.
Tjah jammer dat mijn mobiel weg is, het was wel nodig hoor. Een nieuwe,,, hij was helemaal beschadigt enzo. Kon het beeldscherm nieteens fatsoenlijk meer lezen
Jody, wel handig zo'n bluetooth oortje! Ik bel nooit op het paard maar dat komt ook nog omdat ze alle ongewone dingen nog vrij eng vind eigenlijk. En ach, een telefoontje kan ook wel weer wachten tot ik van 't paard af ben. Met buitenritten lijkt het me wel super handig.
Gail, maar vind je het niet erg dat je je simkaart ook kwijt bent? Ik zou dat best irritant vinden, al heb ik nu wel alle nummers even opgeslagen op mn pc.
joopiexx
Geplaatst: 25-05-09 22:11
Nummers ergens opschrijven moet ik ook maar eens gaan doen.. Mijn telefoon is kapot, en ik heb nu me oude en mis een paar nummers die niet op sim stonden maar dat is niet zo erg..
Mijn haf vind onbekende dingen ook nogal spannend/eng, dus vandaar mn oortjes. Mijn vorige haf gaf nergens om, die vond het alleen maar erg interessant dus dan kon het makkelijk.
Daarom, is altijd handig voor als je 'm kwijt raakt.
O ja, dat is wel beter! De fries die ik reed vond ook alles best, KWPN die ik daarna reed trouwens ook. Maar met Floor probeer ik nog maar niet teveel nieuwe/onbekende dingen, dat komt nog wel. Wil binnenkort wel even bezig om haar verkeersmak te krijgen, wel leuk!
En nu ga ik slapen, wel 's goed voor me om nu al op bed te gaan. Trusten!
Ik heb net heerlijk ontspannen gereden! Eerst was het een beetje hittepetit zonder rem, maar toen ik ontspannen was was zei dat ook en ging het heerlijk