Er is precies 17 cm gevallen .... net de dikke laag gemeten die op me tuintafel ligt ... Vandaag geen paardjesdag, vanmorgen erg lang over gedaan om op me werk te komen en vanmiddag om 3 uur huiswaards vertrokken, met bliksem stop bij HippoPlaza voor een bitloos hoofdstel, niet geslaagd en bliskembezoek aan de intratuin voor een sneeuwschep en strooizout, was om half 5 thuis, hahahaha Leuk hoor die sneeuw, moet morgen naar amsterdam, moet er uiterlijk om 12 uur zijn, we vertrekken maar rond 9 uur, hopelijk gaan we het allemaal redden, de buienrader voorspeld niet veel goeds....
Ga morgenmiddag proberen om sneeuw foto's te maken van die blonde dames.
Jenny__
Geplaatst: 17-12-10 23:39
Jeeee, 17 cm sneeuw ?! Hier maar iets van 5 cm hoogstens
Wat een geweldige foto Manderyntjuh, super! Wat een mooie haf, die Pierrot!
Dalijk even wat eten en drinken en me klaar maken. Dan lekker naar peeps met de hond. Lekker foto's maken en naar het beatrixpark wandelen wil ik ook. Door de sneeuw.
Jaja dalijk even lekker wandelen met de hyper actieve peeps Ze is echt heel erg druk haha. Hond ook lekker mee, lekker los. En natuurlijk foto's maken.
mandje
Geplaatst: 18-12-10 14:06
Heb ff weer bijgelezen. pfff. jullie posten wel veel in korte tijd
Zo ziet mijn haflinger er nu ongeveer uit (foto is alweer een aantal weken terug):
En dit was haar in de herfst:
Hier kan je haar bles ook goed zien. Ze is geschoren vandaar haar kleur verschil
Ik baal nou wel van het weer. Heb namelijk 29 december dressuurwedstrijd in Stadskanaal. Gelukkig hebben we vakantie dus kan ik samen met men zus wat vaker naar de manege om te rijden.
Manderyntjuh
Geplaatst: 18-12-10 15:35
Lin88
Geplaatst: 18-12-10 15:45
Wat een geweldige foto's Manderyntjuh. Er is bij jullie echt veel meer sneeuw gevallen dan hier. Het is hier wel wit maar maximaal 5cm denk ik. Wil nog wel meer sneeuw foto's zien.
Peeps vandaag op 232 dagen dracht: En de woef, nu 7 maanden:
Lekker gewandeld met der, geen ijzers dus was goed te doen en de bolle was erg braaf. Alleen er waren piep kinderen die ijsballen tegen peeps en sem aangingen gooien, stelletje gekken. Nog met een vader erbij ook. Toen ging peeps wel even bokken en gek doen.
Waren ze toen al van de moeder af Peep der veulen als het een hengst is pas met minimaal 6 maanden hoor en merrie mag langer blijven mits merrie het vol houdt.
Ja toen waren ze een weekje van hun moeder af volgesmij was 5 maanden redelijk normaal maar 4 weer wat vroeg... Ja gewoon veel aan de merrie voeren denk ik
Marlis
Geplaatst: 18-12-10 20:53
shilady schreef:
Ja toen waren ze een weekje van hun moeder af volgesmij was 5 maanden redelijk normaal maar 4 weer wat vroeg... Ja gewoon veel aan de merrie voeren denk ik
hello dames! sorry sorry sorry heb het erg druk ! foto's heb ik nog niet want vriendin wie de foto's heb slaapt bij der vriend & morgen is ze bij mij op me verjaardag & blijft ze slapen dus na het weekend zal ik de foto's plaatsen en weer posten en bijlezen want ga straks nog eventjes naar buiten & morgen cup & vriendje sochtends doen & daarna me verjaardag dus drukdrukdruk