Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk komen ze gauw met een oplossing..
naomimak schreef:mijne zijn de aller liefste schattigste leukst mooiste zeworden niet voor niets kampioen:P
whaaa
alemaal
liedewij
dulsenea
bianca
matilla
honola
fresa
ik had trouwens iets gedroomd:p
dat jullie bij mij kwamen slapen met ze allen:P met de paarden en dan lekker rijden zoen paulien jij ook met madeira

En dat ze ging gillen ofzo tegen Polly of niet meer wilde lopen zoiets
. Nu is ie eindelijk weer gemaakt,
.
Dat wil ik ook ooit nog eens laten doen met Daimy...
Op een 80 km weg, was ook niet erg fijn...

muppetmayo schreef:Wat spannend zeg! De dagen zullen vast wel heel lang duren voor je nu!
Daarentegen gaan de avonden wel erg snel....! Gingen die maar eens wat langzamer haha. Denk dat ik nu de hele week nog bij me shettermerrie 's avonds. Nu kan het nog! Zaterdag nog een leuke fotoshoot
muppetmayo schreef:Hahaha niet mn trailer, mn paard uit de trailer
Net zo erg hoor haha, maar t klinkt heel anders.
Meneer had zich losgerukt (halstertouwen EN trailerkettingen stuk), omgedraaid en hing ineens over de trailerklep. Keek ie vrolijk mee waar we heengingen, langs de trailer
De bestuurder zag het in de spiegel, ik gelijk daarna, toen we wat langzamer reden is meneer er door het gaatje tussen het dak en de klep uitgepiept! En ging vervolgens in de berm gras staan eten
In de vrachtwagen die ik toen had geregeld heeft ie zich over de stang heengekregen, en stond ie aan de verkeerde kant van de stang naast de zadelkast. Toen zijn we er maar via de achterkant uitgesprongen

Ben blij dat ze de mijne komen brengen haha. Die is ook niet echt trailer gewend maar hij verwacht geen problemen. Mijn kleine shetter vind er overigens niks bijzonders aan. Die wandelt er zo in en gaat lekker staan tutten of slapen. Ze gaat ook regelmatig mee als 'trailergezelschap' voor een ander paard.