[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:11

Ik had t net zitten lezen chipieke.. Ik vind het erg rot voor jullie..
Wat gaan jullie nu doen?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:12

geen flauw idee |(

Mijn vriend heeft net nog eens gebeld en ze gingen toch een oplossing zoeken zodat ik die dag toch daar kon trouwen maar ze weten nog niets...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:15

He.. -O- Hopelijk komen ze gauw met een oplossing..
Vind het wel hun fout, dus op zijn minst mogen ze jullie dan wel wat korting geven.

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:12

das niet zo mooi sterkte hoop dat het lukt

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:48

LadyAngel schreef:
Dat is balen muppetmayo!
Waarvoor moest je met hem naar de kliniek?

Hij is op 2 benen kreupel..
Nouja, nu op 3 dus, hij heeft zichzelf waarschijnlijk geschopt, lomperd! :roll:

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:48

Hoop dat er snel een oplossing komt chipieke! Wat een rot aktie zeg! Je zou ze af en toe toch.. hmm laat ik t maar netjes houden ;)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:58

naomimak schreef:
mijne zijn de aller liefste schattigste leukst mooiste zeworden niet voor niets kampioen:P
whaaa
alemaal
liedewij
dulsenea
bianca
matilla
honola
fresa

ik had trouwens iets gedroomd:p
dat jullie bij mij kwamen slapen met ze allen:P met de paarden en dan lekker rijden zo :P en paulien jij ook met madeira

Je vergeet een paard he bij je bovenste rijtje!!! :P

Suzanne, ik had het gehoord van de andere Susanne :P En dat ze ging gillen ofzo tegen Polly of niet meer wilde lopen zoiets :oo
Paardje van 1,27 hihi :P

Chipieke, jeetje wat balen zeg :(:)

marjank1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:01

Hey hallo,

eindelijk kan ik mee kletsen in dit topic, heb mij een paar weekjes geleden
al aangemeld maar toen was mijn laptop kapot :(. Nu is ie eindelijk weer gemaakt,
en kan ik lekker mee kletsen over de haffies *D.

Ik ga daarlijk nog even naar Bianca, ik ben eens benieuwd hoe ze vandaag is zaterdag had
ze een beetje last van der zwangerschapshormoontjes haha maarja dat zal nog wel een paar
maandjes duren 29 maart is namelijk uitgerekend :9

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:14

joopiexx schreef:
Boy zn karakteranalyse is klaar..
en ik ben echt heel erg verbaasd.. woow dat klopt echt te goed, dit had ik niet zo verwacht!
Super gaaf, ik ben er blij mee!

Ik had hem een poos geleden ook laten doen en hij klopt als een bus.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:28

Gaaf is dat :) Dat wil ik ook ooit nog eens laten doen met Daimy...
Als ik niet arm ben na de komende paar dagen. Kapotte trailer, vrachtwagen huur heen en terug, onderzoeken, overnachting omdat ik besloten heb dat ik m niet zonder verdoving vervoer (is namelijk niet de 1e keer dat het fout gaat met hem op de trailer...), enz enz enz... Leuk joh, paarden :+

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:31

Jeetje, jammer dat het zo is gelopen... Zou die het geweten hebben?

Het is nu definitief! Mijn kleine shettermeisje wordt 14 feb opgehaald door haar nieuwe baasje. Ik ga as. zondag er nog even kijken. Wil toch weten waar ze terecht komt, anders is ze straks ERGENS, maar waar?

Ik ga zo de eigenaar van mijn nieuwe haflinger bellen of hij een trailer heeft kunnen regelen!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:35

Geen idee Paulusjuh, hij liep er zo in. Hij stond er echt binnen een halve minuut op, korter zelfs!
Maar hij is zoiezo niet makkelijk op de trailer... Het gedoe begint zodra je bij hem wegloopt.. Ben m onderweg ookal een keer verloren :+ Op een 80 km weg, was ook niet erg fijn...

Moeilijk hoor dat je shetje nu toch echt weggaat. Groot gelijk dat je er nog even gaat kijken.
Maar er komt wel een leuke haflinger voor terug :)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:43

WAT? De trailer verloren??

Ja het komt inderdaad héél dichtbij! Ze komen haar halen en de haf brengen.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:47

Hahaha niet mn trailer, mn paard uit de trailer :+
Net zo erg hoor haha, maar t klinkt heel anders.
Meneer had zich losgerukt (halstertouwen EN trailerkettingen stuk), omgedraaid en hing ineens over de trailerklep. Keek ie vrolijk mee waar we heengingen, langs de trailer :+
De bestuurder zag het in de spiegel, ik gelijk daarna, toen we wat langzamer reden is meneer er door het gaatje tussen het dak en de klep uitgepiept! En ging vervolgens in de berm gras staan eten :+

In de vrachtwagen die ik toen had geregeld heeft ie zich over de stang heengekregen, en stond ie aan de verkeerde kant van de stang naast de zadelkast. Toen zijn we er maar via de achterkant uitgesprongen O:)

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:53

_O-
Sorry, maar dat klinkt erg grappig

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:55

Ik kan er nu ook onwijs om lachen hoor Dapnik, alleen op dat moment zelf niet hahaha.
Blijven mooie verhalen ;)
Het is alleen uiterst frustrerend dat van het 4 keer vervoeren, het al 3 keer fout is gegaan...

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:58

huh? Ik snap erniks van. Hij is uit de rijdende trailer gesprongen? Het beeld dat ik voor mij zie KAN gewoon niet kloppen! Haha.

Het is nu definitief, heb net gebeld! Anne-Reseda wordt de 14e gebracht. Dat is over 11 nachtjes al!!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:01

Haha ja klopt Paulusjuh! Hij is uit een rijdende trailer gesprongen.. We reden gelukkig niet zo hard meer...
Door dat gaatje waar je zeil zit... Hij heeft zich er gewoon uitgewurmd!
Dat beeld dat hij langs de trailer kijkt, oortjes naar voren, wapperende manen, vergeet ik nooit meer hoor :P

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:02

Wat spannend zeg! De dagen zullen vast wel heel lang duren voor je nu!

Lia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:04

Hey!

Kan ik me nog aanmelden hier? Beetje laat maar ja ik zeg altijd maar beter laat dan nooit.

Ik ben annegret en ik heb vorig jaar een haflinger gekocht, genaamd Sanne van de huize Egrac. Haar vader is Stroganow.
Ze is geboren in 2003 en drachtig van de hengst Arend van de Halte. Ze is op 7 mei uitgeteld! dus ik ben benieuwd.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:07

muppetmayo schreef:
Wat spannend zeg! De dagen zullen vast wel heel lang duren voor je nu!

Zeg dat wel. Ik ben blij dat ik fulltime werk en dus wel de hele dag bezig ben! ;) Daarentegen gaan de avonden wel erg snel....! Gingen die maar eens wat langzamer haha. Denk dat ik nu de hele week nog bij me shettermerrie 's avonds. Nu kan het nog! Zaterdag nog een leuke fotoshoot :)

Nu ondertussen even sokken in elkaar vouwen en handdoeken opvouwen. Wat is op jezelf (samen) wonen toch eeeeeeeenig! :P

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:07

muppetmayo schreef:
Hahaha niet mn trailer, mn paard uit de trailer :+
Net zo erg hoor haha, maar t klinkt heel anders.
Meneer had zich losgerukt (halstertouwen EN trailerkettingen stuk), omgedraaid en hing ineens over de trailerklep. Keek ie vrolijk mee waar we heengingen, langs de trailer :+
De bestuurder zag het in de spiegel, ik gelijk daarna, toen we wat langzamer reden is meneer er door het gaatje tussen het dak en de klep uitgepiept! En ging vervolgens in de berm gras staan eten :+

In de vrachtwagen die ik toen had geregeld heeft ie zich over de stang heengekregen, en stond ie aan de verkeerde kant van de stang naast de zadelkast. Toen zijn we er maar via de achterkant uitgesprongen O:)

OMG wat heb jij voor een monsterhaflinger! Hij had zijn kettingen kapotgetrokken?! Ging hij in de trailer hangen oid? Dat is wel heel eng... Raakt hij in paniek of loopt hij zich gewoon te vervelen?

Maar had je niet alsnog met hem naar de dierenarts gekund? Of was de trailer kapot daarna?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:13

Ik heb echt serieus een monster hinke :+
Hij heeft de kettingen stukgetrokken. Hij heeft (vermoedelijk) net zo lang naar links en naar rechts gezwieperd met zn hoofd, en gaan zitten in de trailer, totdattie los was.
Hij is absoluut niet in paniek, hij heeft gewoon echt geen zin! Je kan hem niet dwingen zegmaar. Zodra je dat doet, gaan zn hakken in het zand. En wat doe je door m in de trailer vast te zetten... juist, je dwingt m en dan wil die niet :+
Hij stond vanmorgen ook weer naast de trailer van zo, daar ben ik uit! Gaan we nu doen baasje? :+
Was te gevaarlijk om met m naar de DA te gaan. Hij had t raampje stukgeslagen, stangen krom, achterstang kon er niet meer in. En hem kennende hattie het geintje nog wel een keer uitgehaald :+
Vandaar dat ik dus nu maar weer een grote vrachtwagen huur om hem te vervoeren, daar kan hij simpelweg niet uit...

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:17

Jeetje, het is niet niks zeg ;) Ben blij dat ze de mijne komen brengen haha. Die is ook niet echt trailer gewend maar hij verwacht geen problemen. Mijn kleine shetter vind er overigens niks bijzonders aan. Die wandelt er zo in en gaat lekker staan tutten of slapen. Ze gaat ook regelmatig mee als 'trailergezelschap' voor een ander paard.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:38

Ben ik ook weer! Jullie gaan hard! :D

Saskia, dikke knuf. :(:)