kekaro schreef:dat kan ook nog, moet je even de geevens sturen hihi dan bel ik (denk niet dat ze het snappen als ik zeg dat dientje ziek is hihihi)
whaha OMG nu word het serieus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:dat kan ook nog, moet je even de geevens sturen hihi dan bel ik (denk niet dat ze het snappen als ik zeg dat dientje ziek is hihihi)
dlientjuh schreef:hallo U spreekt met simone roord
Ik wil graag melden dat dorien uit 5hb ziek is
volgens mij he karin heb jij een hele jonge stem
kekaro schreef:als je nou gewoon blijft nadenken tot je het hebt gemist
dan kan je oprecht zeggen dat je de tijd vergeten bent hahaha
dlientjuh schreef:verdomme weet zeker dat nl gewoon doorgaat -_-
ze zijn gek op school
lotteluvah schreef:ik ga naar school
20 voor 12 vrij
dlientjuh schreef:Aan de ouders en leerlingen
van het Emmauscollege
Rotterdam, 28 november 2007
Geachte ouders/leerlingen,
Zoals u/jullie hebben kunnen vernemen, is er afgelopen dagen landelijk een signaal afgegeven aan de politiek met betrekking tot de ingevoerde urennorm. Ook leerlingen van onze school hebben hieraan meegedaan. Vandaag vindt er een debat hierover plaats in de Tweede Kamer.
Tot nu toe zijn er o.a. via internet vele oproepen gedaan om wilde stakingen te houden, waaraan door het LAKS (Landelijk Aktie Komitee Scholieren) en onze leerlingenraad geen steun is verleend.
Mocht de politiek in het debat van vandaag onvoldoende tegemoet komen aan de eisen van het LAKS, dan zal het LAKS oproepen tot een leerlingenstaking en een manifestatie houden op het Malieveld op vrijdag 30 november a.s..
Dit is dan ook de reden waarom wij u deze brief schrijven. Indien deze door het LAKS georganiseerde manifestatie doorgaat, krijgen leerlingen, conform het Leerlingenstatuut, van de schoolleiding toestemming om hieraan deel te nemen, mits de antwoordstrook bij deze brief voor donderdag 29 november a.s. uiterlijk om 16.00 uur bij de receptie is afgegeven, ondertekend door de leerling en, bij diens minderjarigheid, door een ouder. Hierdoor doet de school nadrukkelijk afstand van enige vorm van verantwoordelijkheid voor de leerlingen die aan de staking deelnemen.
Alleen die leerlingen, die op deze wijze toestemming hebben gekregen, kunnen in verband met de staking geoorloofd afwezig zijn. Tegen ongeoorloofd verzuim zullen de gebruikelijke maatregelen worden genomen.
Het is niet geoorloofd dat leerlingen, die toestemming hebben gekregen deel te nemen aan de manifestatie in Den Haag, zich voor of in de nabijheid van de school ophouden. Doen zij dit wel, dan kunnen zij bij wijze van strafmaatregel worden geschorst.
Uitdrukkelijk geven wij hierbij aan dat de lessen vrijdag a.s. gewoon doorgaan.
Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij,
Met vriendelijke groet,
namens de schoolleiding,
drs. A.H.M. Frissen,
rector
Bijlage: antwoordformulier
nouja
slaat helemaal nergens op!
geef ons gewoon vrijGVD
Nienke_17 schreef:Vraagje: heeft een van jullie haflingers misschien ook last van een koeienfobie? :
Hilde_q schreef:die van ons ziet echt niks