Oeps Joyce, dat was wel even een flinke uitspatting zo te zien! Lekker kilometers maken, dan komt t straks vanzelf wel De andere fotos zien er al heel netjes uit!
maessie
Geplaatst: 06-06-17 19:23
Vanmiddag is Velina weer gescand. De vorige keer was ze niet drachtig helaas.. Maar de schade haalt ze nu in met twee! ze word nu vrijdag weer nagekeken om te checken of het kleinste vruchtje weggaat.. pff kan ook niet normaal gaan..
Aah mooi daar he! Ik wacht nog steeds vol spanning op mijn fotos! Velina moest even wennen aan het poeletje, maar ging er daarna dan ook in volle galop doorheen Wanneer was jij daar?
Ik wil zo graag weer terug naar havelte om een veel te lange en veel te mooie rit te maken ik ben echt verliefd op die plek
verder ber ik ondertussen druk bezig met muziek bedenken voor het filmpje voor het sponsorschap. Hebben jullie nog mooie ideeën???
Flicka12
Geplaatst: 07-06-17 12:30
maessie schreef:
Aah mooi daar he! Ik wacht nog steeds vol spanning op mijn fotos! Velina moest even wennen aan het poeletje, maar ging er daarna dan ook in volle galop doorheen Wanneer was jij daar?
Jaa prachtig daar! Ik was er zondagmiddag
astridastrid
Geplaatst: 07-06-17 12:42
maessie schreef:
Vanmiddag is Velina weer gescand. De vorige keer was ze niet drachtig helaas.. Maar de schade haalt ze nu in met twee! ze word nu vrijdag weer nagekeken om te checken of het kleinste vruchtje weggaat.. pff kan ook niet normaal gaan..
Allemaal veel plezier & succes! Ik ben jaloers haha! Doen jullie wel even tussentijds updaten? ZOO benieuwd naar alle punten die jullie binnen gaan harken!
Tot nu toe alleen nog maar regen onderweg.. moeten nog een halfuurtje ongeveer dan zijn we er
loulou
Geplaatst: 09-06-17 12:01
goede reis allemaal! hier regent het ook nog, maar als het goed is wordt het vanmiddag droog
Renske_W
Geplaatst: 09-06-17 21:10
Succes allemaal dit weekend! Hier vandaag Olivia gemeten, nu 15,5 maanden oud en al 1.39 hoog! Net ook nog even bij haar fokker op bezoek geweest, het halfbroertje van Olivia gezien en nog een knap hengstveulen. Zou ze zo mee willen nemen. Olivia vandaag
maessie
Geplaatst: 10-06-17 13:05
Dat is al mooi aan de maat Renske! Enne.. welshje toch maar inruilen :p
Heb de eerste mooie resultaten in Uden ook al voorbij zien komen, geloof dat ze het ook nog gaan treffen met het weer! Manman, wat kwam het hier gister met bakken uit de hemel zeg! Heb nu even weer een waterbak Heel veel succes, winstpunten en vooral veel lol daar dames!
Velina is gisteren ook weer gescand, ben helemaal blij, want er zat nu 1 mooi vruchtje!!! Het aftellen kan beginnen! (Heb zelfs de namen al klaar haha!)
Gisteren heeft het flink geregend ja! Vandaag is het heerlijk weer, zonnetje schijnt, maar ook een lekker windje erbij waardoor het niet meteen te warm is.
Ik kan Puzzle niet missen, dus hij wordt niet ingeruild voor een haf. Nog 2 jaar dan kan ik Olivia laten dekken.
En wat fijn dat er nu 1 vruchtje bij Velina zit!
Flicka12
Geplaatst: 10-06-17 15:11
maessie schreef:
Velina is gisteren ook weer gescand, ben helemaal blij, want er zat nu 1 mooi vruchtje!!! Het aftellen kan beginnen! (Heb zelfs de namen al klaar haha!)