Jammer dat het met jou en Nevado niet zo goed gaat Juliëtte... Wel een leuk dekje! En natuurlijk veel plezier met de fotoshoot

Ik zag het al op fb Sanne, wat een schatje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariekeoo schreef:aah leuk al die aanmeldingen voor het haflingerweekdn. misschien dat ik kom om fotos te maken, niet om zelf te rijden
[ [url=m/P0teU1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IztZBx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Fhefx.jpg]Afbeelding[/url] ]
cheidie schreef:Springen ging goed! Wel vind ik het lastig om vanuit galop de hindernis te nemen, maar goed dat wordt vanzelf wel beter. De hoogte red ze in ieder geval makkelijk
![]()
[ [url=m/a94Ihi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tn7RAY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag lekker lol met je knol gedaan. Een vriendin van mij heeft net een nieuwe camera en wil graag oefenen dus die was mee
. Ik heb vandaag de foto's gekregen die ze een paar weken geleden gemaakt heeft
[ [url=m/zmzqHe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9QbaPw.jpg]Afbeelding[/url] ]
cheidie schreef:Dankjulliewel![]()
!
Nog 1 ontzettend lieve foto van vandaag
[ [url=m/Y3EU7m.jpg]Afbeelding[/url] ]
RomySmink schreef:Wat leuk een haflinger topicmensen die elkaar begrijpen
! Ik kom me ook even voorstellen en me hafjes.
Ik ben romy 20 jaar en heb twee prachtige haffen. Norwin van de sterreboshoeve (notaris x waldemar) een ruin 17 jaar en is inmiddels alweer 12 jaar bij mij.
Nero een ruin 11 jaar en alweer 9 jaar bij ons. Beide rijden ongeveer L niveau dressuur en matcho kan z springen. (Geen wedstrijden gereden). Ze staan lekker aan ons mooie huisje zodat ik elke dag wat met ze kan doen. Verder heb ik een b&b&b en werk dus ook thuis. Zal snel foto van mijn mannen plaatse als ik weer op de pc zit. Voor nu weer even meelezen
Char_lotte schreef:Ik ben vanmiddag met een vriendin naar de paarden geweest. Ondanks de wind toch heerlijk gereden, Lola is zo cool in haar koppie! Mijn vriendin heeft haar ook nog even gereden, was voor haar de eerste keer op Lola én sowieso de eerste keer in een jaar dat ze op een paard stapte
Gelukkig ging het erg goed, Lola is niet de makkelijkste maar ze had haar echt lekker aan het lopen!
Juliette schreef:Wat leuk!!! Een vriendin van mij heeft ook een Friese Stabij, zo'n leuk beest!
Mandarijn schreef:Even een egopost, ga zo uit eten met familie voor m'n moeders verjaardag. Dus ik lees vanavond bij, maar vind Spook d'r nieuwe roze set zo gaaf.
[ [url=m/Y1I9oI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Westhof schreef:Nog gefeliciteerd Sanne! Wat een leuk cadeau
Even mijn blondie spammen...Toen straks eerst in de bak gereden en daarna een rondje uitgestapt door het dorp. Hij was echt heel braaf
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Westhof schreef:Balen TamaraHopen dat het snel beter gaat!
Jammer dat het niet zo goed gaat tussen jou en Nevado, Juliëtte. Wel goed dat je eraan gaat werkenLeuk ook dat je gekochte dekje matcht met de frontriem! Hoe was je fotoshoot?
Nog gefeliciteerd Sanne! Wat een leuk cadeau
Roze setje staat Spook echt super!
Even mijn blondie spammen...Toen straks eerst in de bak gereden en daarna een rondje uitgestapt door het dorp. Hij was echt heel braaf
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mandarijn schreef:Even een egopost, ga zo uit eten met familie voor m'n moeders verjaardag. Dus ik lees vanavond bij, maar vind Spook d'r nieuwe roze set zo gaaf.
[ [url=m/Y1I9oI.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Sanne schreef:Mensen even egooo
Maar ik was (inmiddels gisteren) jarig en heb een PUPPY gekregen van m'n vriendje!!!![]()
![]()
Ze heet Saartje en is een Friese Stabij. Komt eind juni naar ons!!
[ Afbeelding ]