Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(ik zit er nog midden in)
Dit keer was de boerderij net voor het zandpad heul eng. De achteruit knop had ze weer goed ingedrukt... Maar achter moeders fiets aan ging ze toch wel. Heerlijk gereden daar! janouk schreef:Vandaag genoten van een zalige duinrit onder het zadel. Dan kom je toch eens op andere plekken dan met de koets.
Klasien schreef:Iris en ik zijn vanochtend weer naar het zandpad geweest, met mijn moeder op de fiets mee. De brug ging dit keer zonder problemen, ja wat kijkerig maar dat ken ik van haar nu welDit keer was de boerderij net voor het zandpad heul eng. De achteruit knop had ze weer goed ingedrukt... Maar achter moeders fiets aan ging ze toch wel. Heerlijk gereden daar!
maessie schreef:Hier ook veulentjestijd haha! Al twee veulentjes en de derde kan elk moment komen!
Mando schreef:Gisteren les gehad.
Hij liep erg fijn.
We hebben geoefend met in stap eerst renvers dan aanspringen in verkeerde galop dan omzetten in travers dan zou hij moeten gaan overspringen.
Best wel moeilijk.
janouk schreef:Gisteren getraind met het viertal Haflingers: het wordt echt al wat. In juni onze 1e wedstrijd L paarden viertal tussen de grote paarden met the Golden Girls

Yvank_ schreef:Damella liep ook weer super. Zaterdag om 1 uur mogen we de spits afbijten in de rubriek kür op muziek ik ben benieuwd
, maar denk wel om je linkerhand. Niet over de schoft tillen 
nog 2 weken nog 2 weken!! Dan mag ik ook eindelijk weer rijden, haha

! Flemen op commando en beentje geven vond ze niet zo boeiend, maar buigen deed ze ook meteen?? Vreemde pony heb ik toch 

hopelijk houden we dit vast zo,dat geeft hoop voor zondag