Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:
SmeeJ schreef:
SmeeJ schreef:Maar mirna moet eerst ook nog wat afvallen hoor viet.
Ga zowiezo vanaf maandag iedere dag longeren.
lotteluvah schreef:SmeeJ schreef:Misty is wel rond de 10.000![]()
.
Mja ze is het wel waard, weet ik zeker
10.000 euro in geen 10.000 jaar
Naomi_Haffie schreef:nou, er zijn zat van die kleine kindjes die dat wel stoer vinden en dan toch maar van die dingen aanschaffen en vervolgens nóg niet weten hoe ze er mee om moeten gaan, en dan mischien toch hun ponny wel verpiepen
SmeeJ schreef:Hoezo dom?
Er zijn zát kinderen die dat niet weten hoor
Jasia schreef:Maar het is toch ook stoer om met sporen te rijden want Anky doet dat ook..
![]()
Naomi_Haffie schreef:nou, er zijn zat van die kleine kindjes die dat wel stoer vinden en dan toch maar van die dingen aanschaffen en vervolgens nóg niet weten hoe ze er mee om moeten gaan, en dan mischien toch hun ponny wel verpiepen
Monica_86 schreef:Jasia schreef:Maar het is toch ook stoer om met sporen te rijden want Anky doet dat ook..
![]()
precies jas!!
SmeeJ schreef:Nee maar vanaf 13 jaar ben je ook nog een kind he.
Maar ik ga ook wel meeopzich met je naomi.
Moon; Ik ga haar iedere dag eerst 5/10 minuutjes longeren, dus niet een vol uur oid he
SmeeJ schreef:Ja indd.
Nee maar kijk; áls iemand met sporen wil gaan rijden om wat voor reden dan ook, dan moettie wel weten hoe diegene er mee om kan gaan.
Achja, beter is een instructrische oid
SmeeJ schreef:Nee maar vanaf 13 jaar ben je ook nog een kind he.
Moon; Ik ga haar iedere dag eerst 5/10 minuutjes longeren, dus niet een vol uur oid he
Jasia schreef:SmeeJ schreef:Ja indd.
Nee maar kijk; áls iemand met sporen wil gaan rijden om wat voor reden dan ook, dan moettie wel weten hoe diegene er mee om kan gaan.
Achja, beter is een instructrische oid
Nou dat zeg ik met sporen ga je zo om:
Pak een spijker, sla die in de muur.
Hang de sporen met spoorriempjes aan de muur..
Et voíla! Klaar ben je!
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:Nee maar vanaf 13 jaar ben je ook nog een kind he.
nee dat snap ik, maar pas op hoor, doe het rustig aan!