[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 5 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:37

Liekjje schreef:
ik lees rustig mee maar wat een nare opmerkingen allemaal zeg...
Snap dat jullie *jastie&kitzbi* mening willen geven maar ik vind persoonlijk het ook wel een beetje onaardig overkomen.
snap helemaal jullie punt dat jullie peeps rust zouden geven als het je eigen paard was, maar marlis en horsii zijn ook niet dom.

Hier ben ik het mee eens, ik lees rustig mee maar ik ga me er niet mee bemoeien.
Laatst bijgewerkt door xelle op 30-11-11 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:37

JastieHorse schreef:
Marlis schreef:
En jastiehorse brengt haar opmerkingen altijd op zo manier dat ik daar onderhand wel een beetje gek van wordt.

Omdat ik durf te zeggen waar het op staat..logisch dat je dat niet leuk vind. Ga lekker zo door meid. Over een aantal jaar is peeps zo versleten dat je er geen reet meer mee kan omdat jullie zo stront eigenwijs zijn

Ga lekker door met zulke dingen naar mensen toe te gooien. Mij heb je er niet mee ik weet wel beter.
Ik zorg goed voor mijn paarden en weet echt wel waar ik mee bezig ben.

Ik ga toch ook niet zo reageren als jij plaatsten in dit topic dat je een gesprek had op een stal omdat je er mischien niet terug mocht komen. Dan zal er ook het een en ander gebeurt zijn en dan ga ik toch ook niet zulke reacties naar gooien en dat er bij jou stallen met marit ook elke keer wat is.

kitzbi

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 5 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:38

Je hoort mijn niet zeggen dat jullie peeps niet goed verzorgen dus weet niet hoe je daar bij komt.

Maar mijn mening is gewoon laat er een smid bij komen misschien is het goed om der even een paar weken op een voor ijzer te zetten dat de hoeven aangroeien...

Kitzbi heeft ook geen goede hoeven maar als ik ze goed verzorg en optijd na de smid gaat is er niets aan de hand....

Het blijft nog altijd internet als je iets neer zet dat het soms anders wordt opgevat lang leven het internet.

Maar via pb dingen zeggen wat echt persoonlijk is ook niet netjes...

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:38

[quote="Liekjje"]Nou sorry hoor maar vind het nu wel erg tever gaan!
Alsof hun paardenmishandelaars zijn zeg! pfoee zeg!
Hun zijn wel ver buiten dat! Wat die meiden allemaal wel niet over hebben voor hun paarden daar zeg ik U tegen!
En misschien is het ook niet slim om te longeren maar dat is hun probleem, hun willen peeps aan de longe hebben!
En dat doen ze heust geen uur en het is maar 1 keer in de week nog niet eens denk ik!
Sorry maar vind dit echt overdreven dat is zelf pissig kan worden hierom om zo iemand uit te maken voor iets wat totaal niet van sprake is! Ja je kan haar misschien niet goed bezig vinden maar om dan gelijk zo'n oordeel uit te kramen, nee dat gaat voor mij ook tever![/quote]
Om die regel wordt ik ook pissig. Een mening geven maak mij echt niet uit, ik reageerden daar ook heel normaal en legden de situatie uit. Maar die dingen die dan vervolgens uitgekraamt worden :+

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:41

Als je echt wil weten waarom ik daar niet terug kan komen..ik stond daar toen met een beste vriendin, echter werkte onze vriendschap niet en heb ik 2 keer besloten om weg te gaan. Stal eigenaresse vond echter dat de stal voor Marit te klein is om in te bevallen en daar had ze zeker gelijk in. Ik heb op veel stallen gestaan ja..helemaal waar. Zodra ik iets beters voor Marit kan krijgen ben ik weg..zo simpel is dat.

*KNIP*

Dit via pb sturen is ook niet erg netjes he horsii dus wie is er dan raar bezig?
Laatst bijgewerkt door Leo op 01-12-11 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Het openbaar maken van privé communicatie is niet toegestaan

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:46

kitzbi schreef:
Het blijft nog altijd internet als je iets neer zet dat het soms anders wordt opgevat lang leven het internet.

mee eens! je ziet geen emotie van de ander :)

Maar wat marlis hier verteld is een probleempje en ze wil een normale mening horen waar ze tegen kan.. maar daarna wordt ze onderhand uitgescholden voor mishandelaar wat voor mij ook iets tever gaat.

maar goed anders nieuws: ik heb rijfoto's van vorige week dinsdag op paardenbelg dzjo! *\o/*

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:47

kitzbi, ik doelde op jastiehorses. Haar onzin gaat mij echt te ver. Met t gat in der hoef heeft ze ook ijzers gehad en zooltjes, als de smid zegt dat ze ijzers nodig heeft krijgt ze die. Peeps krijgt altijd alles wat ze nodig heeft. En ja zo heeft een paard 5jaar niks en zo een paar x achter elkaar. Is met mensen ook zo. Alieke, longeren is gemiddeld 1x in 2 a 3weken. Ze geeft zelf aan te willen maar wij doen t expres niet vaak. En net als vandaag mac uien minuten. Rijdee al 2maanden niet, wandelen zelden, kan je nagaan hoe erg voorop onze eigen pleziertjes staan. Voorop ja jastiehorses want dat is de gezondheid van de paardjes. Leuke dingen doen is een leuke biplaatsigheid . maar die staan nu op de laatste plaats. Du jastiehorses, rijden staat onderaan.heb nog geen eens een pad dus kennen niet eens rijde. En kopen voorlopig ook geen pad.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:47

leuk:) belgen fotos. Ben benieuwd

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:51

Horsi ik lees in je tekst: En net als vandaag mac uien minuten :=

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:52

horsii schreef:
kitzbi, ik doelde op jastiehorses. Haar onzin gaat mij echt te ver.

Gelukkig gaat je eigen onzin wat je via pb stuurde niet te ver..

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:53

Maar dan vraag je toch om een mening maar wat is het verschil met wat ik schrijf dan.. kitzbi loopt ook niet goed zonder ijzers maar met ijzers loopt ze super dus staat ze hier op ijzers altijd.....

Als je 2 ijzers voorop zou leggen kunnen ze groeien en slijten ze niet nog meer.

Ik heb mijn pony toen ik nog een ander had bijna weg kunnen brengen om dat ze een zweer had in der hoef ze hebben haar hele toon toen blood gelegt en toen was ze ook hoogdrachtig we konden niets daarom reageer ik zo omdat de hoeven zijn het belangrijkste van je paard zonder hoeven kan je niets...

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:54

nee wie de bal kaatst kan m terug verwachten.

horsii

haha foutje daan . Dat moet maar zijn

nts19

moet zeggen mijn houding is echt bagger dus kijk daar aub niet naar.. ik heb al jaren geen les meer gehad en heb natuurlijk laatst nog een auto ongeluk gehad dus rug en nek probeer ik zo minmogelijk te belasten en altijd nog last van mijn enkel die bijna 3 jaar geleden zwaar gekneusd was en ik gewoon bijna niet met me tenen naar binnen kan rijden.
maar goed ik vind altijd plezier is het belangrijkste en de basis ken ik :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
deze vind ik zo koel
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kitzbi

Kom op hey we zijn toch volwassen of niet...

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:55

wat een joekel die belg leuke foto,s

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:56

Ik zou het niet durven liekiejj
zoon grote sterke knol :P

Ziet er goed uit
en tja kwa houden je bent toch geen wedstrijd aan het doen dus vind ik niet het belangrijkste

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:56

kitzbi, omdat t t fijnst is in de hit zonder ijzers werd dat eerst geprobeerd. Ivm gladheid dalijk wat nooit helemaal te voorkomen is etc. Wij wachten lekker af wat de smid zegt

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:57

*valt even binnen*

Ziet er leuk uit hoor met dzjo, wel jammer dat ik van die bagger fotos heb gemaakt :P dat betekend snel een keer nieuwe fotos maken :)

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:57

horsii schreef:
nee wie de bal kaatst kan m terug verwachten.

Sja zo kan je je eigen gedrag ook goed praten ja.

Liekje wat een prachtige belg zeg!!

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:58

alieke wat een leuke fotos:) t is een knappe belg zeg

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:59

danku danku danku!

ik riep al die tijd ik ga nooit op haar! maar dit hebben iris en ik helemaal besproken en vind het nu leuk!
heb toch geen eigen paard om te rijden en zo wordt dzjo ook niet zo eenkennig! :)
en aangezien maris ook nog buiten sta en ik die niet kan rijden vind ik dzjo nou ook erg leuk om te rijden! En help iris er ook wel eens mee die heeft op sommige dingen wat spanning wat ik dan weer niet heb .. vind ik heel raar want ik ben heel bang voor grote paarden.
maar mijn angst is nu ook een beetje weg!~ :)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:59

staat er dat het goed gedrag is? Nee. Je maak0er juist uit op dat het ook absoluut niet goed is maar een tegen reactie:) er wordt niks goed gepraat.

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:01

Maar wat is er mis met een uitkering..... en ookal had ze die....

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:02

Ik denk dat iedereen wel een beetje heeft gezegt wat er op zn hart ligt
lis en noes laten de smid komen en vragen hem advies dus denk dat we het verders maar een beetje moeten laten rusten dit onderwerp
Ik zou er zelf een ijzertje onder laten doen maar het is jullie keus en we hopen allemaal dat pepe weer gauw pijnloos en rad loopt :)