Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Freya schreef:farahtjuh schreef:Welkom jenny ik ken het verhaal van jens niet maar je hebt een mooi stukje goudik lees morgen effe bij heb weer super veel last van mijn ogen :S slaaplekker meiden oja moest farah haar buik singels langer maken tiplitaps word wat groot hihi
Hier op deze pagina staat het verhaal van Jens ... http://www.karakteranalyses.nl/page9.html
vind het echt een mooi stukje goud met een mooie st lijn 
stoer hoor

vind het bij nash erg mooi staan die bles.

Heb er geen foto van, haar zit er overal voor..

Liiisaaa schreef:Hier heeft het flink gesneeuwd afgelopen uur.. Maar alle sneeuw uit het westen komt rechtstreeks hierheen vanavond/vanacht.. Dus zien wel hoe het er morgen uit ziet!
kun je morgen wel mooie foto's maken
mooi mooi mooie nib 

Marlis schreef:shilady schreef:Ik heb gelukkig al vakantie
heerlijk zeg die kerst vakantie!
Jij hebt altjd vakantie daan.
Naja nu een dag per week school toch? Maar ging je daar nou ook mee stoppen? Vond je niet leuk tog?

Heb ook mijn rooster voor februari maar weet de uren van de codes niet haha dus me praktijkbegeleider gemaild geen idee wat voor diensten ik anders heb. Nu me rollenspel reflectie verslag gemaakt net(van school) en gelijk opgestuurd is die ook nog op tijd haha. Nu zo even twee opdrachten maken van mijn werkmap van het werk en een opdracht die ik daar al gemaakt heb even op de computer uit typen, drukdrukdruk. Ook nog even hondje uitlaten.
shilady schreef:Ik heb gelukkig al vakantie
heerlijk zeg die kerst vakantie!

[/quote]Kan toch niet zo meopilijk zijn wat je nu doet daan
? niveau 2 deed je tog? Gewoon goed opletten en meedoen in de klas moet het goed te doen zijn. Maar je moet wel gemotiveerd blijven he.