Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SannevdM schreef:Haha, ik heb echt in mijn broek gescheten. Ging met vriendin naar het bos. We kwamen het erf al niet fatsoenlijk af, dus we zaten al te grappen. Eindelijk in het bos, eerste pad lekker gaan draven. Vriendin begint te lachen, dus ik ook. Tom greep zijn kans. En ging echt als een malle tekeer. Rug helemaal bollen, kneiter hoog bokken en op hol.Ik was mijn beugel kwijt en was in mijn hoofd mijn landing vast aan het voorbereiden. (
) Hij is zo lenig, vliegt alle kanten op vooruit en omhoog. En vergeet dat er nog iemand meelift. Eikeltje. Godzijdank kwam er ineens mountainbiker op de het ruiterpad, normaal haat ik ze, nu was ik heeeuuuulll blij. Want Tom schrok en remde af. * veegt zweet van voorhoofd. * Maaarrr ik was dus blijven zitten, ik snap er niks van. Hoe het kan geen idee, geluksmomentje.
Maar echt, ik had bewondering voor mezelf. Hahahahaha. Naja, Tom was dus explosief en het bos was druk, dus gelijk weer het bos uit. En alleen maar gestapt, wat anders had ik een keer ergens in een boom gehangen.
Tom zijn bosseizoen zit er waarschijnlijk op dus. Hij wordt binnenkort geschoren, dat wordt schietgebedjes doen. Want hij wordt in de bak dan ook zo. Maar goed, dat vind ik wel een stuk veiliger.
Maar naast dit, hebben we gigantisch gelachen. Echt in een scheur gelegen!
muppetmayo schreef:Nathalie ergonomisch krabben kun je t beste door je knieen gaan, en ipv je rug krommen, kun je beter je bekken naar voren kantelen. Je steekt zegmaar je kont naar achteren
Zo maar dan iets dieper door je knieën. Verder hou je het gewicht zo dicht mogelijk tegen je lichaam aan.
Jaja ik heb de opleiding oefentherapie Cesar gedaan
blondiev schreef:Ik doe trouwens iedere morgen en avond oefeningen voor mijn rug en nek. Ik ben ook al zo ongeveer de oudste hier op de site.
Door mijn beroep, heb ik dat ook nodig en merk dat het heel erg helpt.
Madeira_ schreef:
Lisa gave foto’s![]()
Melody super dat je les goed ging en je ED (wat is dat? Toets ofzo?)
Welkom SannevdM
Monique; ik heb juist last van mijn onderrug gekregen toen ik niet mocht paardrijden.. Heel vreemd, had gereden en het was gelijk weer goeddus denk wel dat het kan komen door het rijden..
Naomi balen zeg dat het hoofdstel niet past.
Jullie wisten al dat ik a.s. dinsdag sollicitatie gesprek heb voor Bartiméus voor stage voor volgend jaar he? Nou, ik heb maandag ook nog een sollicitatie voor dit jaar nog.. spannend!