Nog maar een half jaartje
Wel lief dat jullie bezorgt zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amandie schreef:Maar ik rij ook nog niet lang zonder cap hoor
Wel lief dat jullie bezorgt zijn:
Amandie schreef:Bij de fries die ik verzorg nietDie vind alles goed
Maar hij kan soms nog wel een hengstje zijn![]()
Amandie schreef:Maar ik rij ook nog niet lang zonder cap hoor
Wel lief dat jullie bezorgt zijn:
biancailona schreef:heb haar twee keer gemaild, met verzoek mij ook te bellen![]()
suusiejj schreef:Amandie schreef:Bij de fries die ik verzorg nietDie vind alles goed
het is en blijft een (kudde)dier krijgt er 1 kuren moet je niet verbaast staan te loeren als zelfs je verzorg fries maf word
lotteluvah schreef:Amandie schreef:Bij de fries die ik verzorg nietDie vind alles goed
Het is en blijft een dier.
Een verkeerde vlucht je valt er wel af en daar lig je dan met je hersenschudding.
lotteluvah schreef:Amandie schreef:Dat was niet met rijdenmaar met een paard in de wei zetten..
Dat was toen ook al fataal.. want die paard had mij bijna tegen de halsslagader getrapt..
Maar nu kan ik toch al bijna niet rijden.. Want de buitenbak is heel nat![]()
En het is veel te koud
Fataal is als je overlijd, dat was dus niet fataal.
Maar toch paarden zijn vluchtdieren. Gewoon altijd een cap opdoen. Het is maar een kleinigheid.
suusiejj schreef:Amandie schreef:Bij de fries die ik verzorg nietDie vind alles goed
het is en blijft een (kudde)dier krijgt er 1 kuren moet je niet verbaast staan te loeren als zelfs je verzorg fries maf word
Amandie schreef:Heb ik al gehadtoen een paard mij 5x had getrapt.. tegen me hoofd en nek
SmeeJ schreef:nouja, meisje uit me klas ging toen met me mee naar mirna.
Even een buitenritje doen, ze wou géen cap op.
Oke, touw eran en rijden gaat mirna ervandoor en flikkerd ze in de sloot zere kop etc.
Eigenschuld vond ik, ik had gezegd dat ze voorzichtig moest zijn met aandrijven
lotteluvah schreef:Ik ben ook zo jaloers op mensen met mooi bruin tuig.
Ik had zo'n spijt dat ik een zwarte gekocht had he
suusiejj schreef:Amandie schreef:Heb ik al gehadtoen een paard mij 5x had getrapt.. tegen me hoofd en nek
wil je graag net zo in een rolstoel zitten als ik? zelfs met cap is het me gelukt daar in te belanden!
dat je niet geleerd hebt van dat paard wat je net verteld
lotteluvah schreef:SmeeJ schreef:nouja, meisje uit me klas ging toen met me mee naar mirna.
Oke, touw eran en rijden gaat mirna ervandoor en flikkerd ze in de sloot zere kop etc.
Ik laat niet eens iemand op lot zonder cap.
lotteluvah schreef:SmeeJ schreef:nouja, meisje uit me klas ging toen met me mee naar mirna.
Ik laat niet eens iemand op lot zonder cap.
Hilde_q schreef:en suus: Ik ben het helemaal met je eens . Ik erger me ook
Hilde_q schreef:Amandie : onverantwoord bezig
Hilde_q schreef:*kuch * kuch
Esmee: geld ons idee nog
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:en suus: Ik ben het helemaal met je eens . Ik erger me ook
zit dus ook met jou op 1 lijn whahaah
Hilde_q schreef:maar viett weet je zeker dat dat 1e dekje ook bij divoza verkrijgbaar is?