Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Girlgamer schreef:Ik was trouwens gister op buitenrit (alleen) en Link wilde ergens perse niet langs. Grote pakken voordroog/kuil 3 meter hoog opgestapeld. Ik dacht het daardoor kwam. Ik had verderop wel wat mensen op de grond zien zitten, dacht dat ze dingen aan het verkopen waren. Na een half uur Link proberen over te halen (ik wilde niet afstappen) was ik zowat bij die mensen.
En wat bleek: ze zaten bij een dood paard. Die had net in de wei zijn been gebroken en hebben ze meteen in moeten laten slapen. Ze waren dus een soort van afscheid aan het nemen en er lag een grote bos rozen bij.
Nu snap ik waarom Link er niet naartoe wilde, die had dat allang gemerkt. Ik heb ze gecondoleerd en een man die erbij stond heeft Link even vastgepakt en even er voorbij geleid.
Het was echt heel triest en moet er niet aan denken dat dit mij zal overkomen zeg!
lotteluvah schreef:Ik had btw een 7.8 op engels. Ook nog grammatica.
Roma_4ever schreef:goedzo, ik had een 4,8 op engels
dlientjuh schreef:ik denken dat ik eco zooo goed heb gemaakt
heb ik een 5.6![]()
ik wil dit jaar wel halen hoor!
maar word er appelflap zo moe van
je komt laat uit school en dan mag je ook nog eens werk gaan maken en leren ... gewoon heel weinig tijd vAN jezelf
GOH sommige mensen hebben paarden hoor !
stjeuz
fiets druk -_-
word er zoo moe van
pff en bio is vast ook slecht
Girlgamer schreef:Ik ga even kijken of Link zijn winterjas niet gelekt heeft
Naomi_Haffie schreef:hoe duur zullen van die fleece plaids kosten ?
Naomi_Haffie schreef:van die fleece plaids voor mensen he ? , die je bij blookker action enzo haalt !
maar ben even eten
Naomi_Haffie schreef:van die fleece plaids voor mensen he ? , die je bij blookker action enzo haalt !
maar ben even eten
Naomi_Haffie schreef:jáa , een van dezer dagen komt haffie weer terug als t goed is; alleen tis nu steeds zo slecht weer he : |
Wentos schreef:Dank je moon! Gelukkig helpt z'n voermindering al..