Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JastieHorse schreef:Sja niet banketstaaf bedoelt..maar ze mankeert wel altijd watMisschien toch eens bij jezelf gaan nadenken waarom. Paarden geven niet zomaar op als ze pijn hebben..
shilady schreef:Ik heb een keer gehad dat wietse en jade waren bekapt
maar toen waren ze nog heel wild en moeilijk en toen heeft de smid per iets teveel van wietse zijn hoef afgehaald dus hij stond ineens best kort en toen heeft hij ook een tijdje gevoelig gelopen ging bijna 3 weken overheen voor die weer goed liep was zo rot maar gelukkig was er toen sneeuw dus een lekkere zachte koele ondergrond en kon het fijn groeien en schoon blijven.. Hoop dat pepe gauw weer goed loopt jammer dat er nu geen sneeuw ligt want dan kunnen ze er zonder pijn in lopen en had ook echt het idee dat die sneeuw het genezings en groei proces versneldeDie smid heeft nooit meer mogen komen
Hoop dat geen van beide later ijzers hoef te dragen maar als het zonder niet kan dan is het niet anders dan ga ik toch weer voor ijzertjes bij jade .. Vind het wel moeilijk om te zien of een paard wel goed of niet goed erop staat.
Marlis schreef:En jastiehorse brengt haar opmerkingen altijd op zo manier dat ik daar onderhand wel een beetje gek van wordt.